Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).quote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef IJzercookie het volgende:
Eh.. maar heb je dat met Pea overlegd dan? Volgens mij was er een modellenstop.
mooi,quote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).
Sorry, ik is een beetje tegen foundation. Vindt het troep :\quote:Op woensdag 6 april 2005 15:35 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Kan ik dat lezen als: Ja natuurlijk IJzercookie, dat kan ik toch zelf! ?
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
mooi,
als er nog iemand vanuit Amsterdam mee wil...
en voor de duidelijkheid, ik kom dus ook(met paaslint)
Okequote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).
Je hoeft geen foundation als je dat niet wilt, maar het is wel mooier op de foto. Kijk maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:39 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Sorry, ik is een beetje tegen foundation. Vindt het troep :\
No offence intended though
De foto's worden achter een beveiligde site gezet, maar natuurlijk komen de beste ook op fok na overleg met de modellen. We willen natuurlijk allemaal showen hoe leuk het was, als aanmoediging voor de volgende keerquote:Op donderdag 7 april 2005 14:06 schreef Ymke het volgende:
Krijgen we de fotos hier te zien Pea?
Ah , ok ik wacht wel afquote:Op donderdag 7 april 2005 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De foto's worden achter een beveiligde site gezet, maar natuurlijk komen de beste ook op fok na overleg met de modellen. We willen natuurlijk allemaal showen hoe leuk het was, als aanmoediging voor de volgende keer
Ow laat es hier zien?quote:Op maandag 11 april 2005 22:30 schreef IJzercookie het volgende:
als de jurk er zo uit gaat zien als het plaatje dat ze me gemaild heeft...
SUPER
fotoooooooooooooooossssssssssssssssssssquote:Op maandag 11 april 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag wezen kijken, rondleiding gekregen van een heel aardige meneer. Ben nu te moe, morgen zet ik wat lokatiefoto's neer.
je kan er tot zonsondergang terechtquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef kwiebuske het volgende:
jammie
wil daar morgen al naar toe
*slik* daar zal me werkgever wel nie aan meewerken![]()
jammer alleen dat het licht is tot ongeveer 20 uur, en moet om 22.30 beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
je kan er tot zonsondergang terechtbeetje doorrijden na het werk.
Dat betekend dat ik de kinderpakkies niet hoef mee te nemen...jammer, maar begrijpelijk, het zou voor hem wat saai worden denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws dus:
Er is stroom
Er is een toilet (erg handig met zoveel vrouwen)
Er zijn allerlei leuke hoekjes
Er is vlaai
Er is een Christoffelbeeld
Er is een fontein (badpak mee)
Overigens denken wij erover om Christan toch maar bij opa en oma onder te brengen. Dat heeft voor ons het voordeel dat we het zo laat kunnen maken als we willen. Dat heeft voor hem het voordeel dat ie de hele dag lekker kan spelen.
Dat betekent wel een uiterst fotogeniek model minder voor de fotografen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
*knip fotoos*
Zo, dit was zo ongeveer wat ik van het kasteel heb. Nu ga ik even vlug huisvrouw spelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
je kan er tot zonsondergang terechtbeetje doorrijden na het werk.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wist niet dat dat te combineren was
vlug en huisvrouw![]()
Zo hoort dat ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Mooie foto's PeaIk krijg er helemaal zin in zo
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:11 schreef RonaldV het volgende:goed gedaan kleine!
![]()
Nu kan ik mijn model tenminste wat laten zien!
Niet alleen het kasteel is leuk, er is ook een mooie kerk naast het kasteel, en een paar monumentale panden. Verder het pontje natuurlijk niet vergeten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
optie voor vrijdag
ben ik nl. vrij
nog maar s ff over nadenken dan
gaat nog ff slapen, rottige nachtdiensten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, ik ga ook mee. In ieder geval als fotograaf en wellicht als model of blauwhelm waar nodig.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Matteklopper klaarlegt voor 15 mei.
Al geregeldquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:35 schreef pea4fun het volgende:
@ dustpuppy, ik kan mijn lijstje hier niet meer editten, maar bij de volgende update sta je erbij hoor
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |