Deal [14.gif]quote:Op maandag 4 april 2005 00:07 schreef Re het volgende:
, ik zal eens een strik om jou doen als verlate paashaas
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:33 schreef Icicle het volgende:
Afgelopen weekend was ik 's avonds in Kessel. Het kasteel is dan heel mooi verlicht. Ik dus een paar foto's gemaakt..
Wil ik ze net van de CF af halen om hier te laten zien.. blijkt dat ik die helemaal niet in de camera had zitten!
Best wel stom
Geeft jouw camera niet aan dat er geen kaart inzit dan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:33 schreef Icicle het volgende:
Afgelopen weekend was ik 's avonds in Kessel. Het kasteel is dan heel mooi verlicht. Ik dus een paar foto's gemaakt..
Wil ik ze net van de CF af halen om hier te laten zien.. blijkt dat ik die helemaal niet in de camera had zitten!
Best wel stom
Ik hoop ook dat je er volgend jaar nog wat aan hebt danquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:30 schreef IJzercookie het volgende:
Pea, eindelijk ben ik er aan toe gekomen om te bellen! Zo te horen komt het zeker goed!!!
Ik heb nog een aantal visagistes benaderd, hopen dat ze beschikbaar zijn!
Reuver is aan de andere kant van het water. Je kan met het pontje over.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:21 schreef DuchessX het volgende:
Wat een leuk initiatief, ben benieuwd naar de plaatjes!
Kessel is in ieder geval een heel mooie locatie...(heb ooit eens in Reuver? ofzo in zo'n centerparcshuisje gezeten)
Jawel, maar het was donker dus dat zag ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geeft jouw camera niet aan dat er geen kaart inzit dan?
Jajajajaquote:Wel jammer, nou moet je wel mee de 15e![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:04 schreef IJzercookie het volgende:
Super die foto's!
Ik heb een visagiste geregeld: Katinka!! Ik ga m'n best doen voor nog een aantal visagistes.
Weten al de (met name vrouwelijke) modellen hoe ze zelf (desgewenst) foundation op kunnen brengen? Dan kunnen we dat zelf van te voren al doen zodat het voor de visagisten makkelijker werken is!
We hebben modellen genoeg toch?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:20 schreef Re het volgende:
* Re is bezig om ook 2 potentiele modellen over te halen
Kan ik dat lezen als: Ja natuurlijk IJzercookie, dat kan ik toch zelf! ?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]Ik kan misschien wel een metselaar regelen?
![]()
(Flauw)
tuurlijk maar dan heb ik ook gelijk vervoerquote:
Eh.. maar heb je dat met Pea overlegd dan? Volgens mij was er een modellenstop.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:29 schreef Re het volgende:
[..]
tuurlijk maar dan heb ik ook gelijk vervoeren hoe meer zielen hoe meer vreugd en variatie (en ze hebben al toegezegd
)
nee, moet dan danquote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eh.. maar heb je dat met Pea overlegd dan? Volgens mij was er een modellenstop.
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).quote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef IJzercookie het volgende:
Eh.. maar heb je dat met Pea overlegd dan? Volgens mij was er een modellenstop.
mooi,quote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).
Sorry, ik is een beetje tegen foundation. Vindt het troep :\quote:Op woensdag 6 april 2005 15:35 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Kan ik dat lezen als: Ja natuurlijk IJzercookie, dat kan ik toch zelf! ?
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
mooi,
als er nog iemand vanuit Amsterdam mee wil...
en voor de duidelijkheid, ik kom dus ook(met paaslint)
Okequote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).
Je hoeft geen foundation als je dat niet wilt, maar het is wel mooier op de foto. Kijk maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:39 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Sorry, ik is een beetje tegen foundation. Vindt het troep :\
No offence intended though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |