Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).quote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef IJzercookie het volgende:
Eh.. maar heb je dat met Pea overlegd dan? Volgens mij was er een modellenstop.
mooi,quote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).
Sorry, ik is een beetje tegen foundation. Vindt het troep :\quote:Op woensdag 6 april 2005 15:35 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Kan ik dat lezen als: Ja natuurlijk IJzercookie, dat kan ik toch zelf! ?
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
mooi,
als er nog iemand vanuit Amsterdam mee wil...
en voor de duidelijkheid, ik kom dus ook(met paaslint)
Okequote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).
Je hoeft geen foundation als je dat niet wilt, maar het is wel mooier op de foto. Kijk maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:39 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Sorry, ik is een beetje tegen foundation. Vindt het troep :\
No offence intended though
De foto's worden achter een beveiligde site gezet, maar natuurlijk komen de beste ook op fok na overleg met de modellen. We willen natuurlijk allemaal showen hoe leuk het was, als aanmoediging voor de volgende keerquote:Op donderdag 7 april 2005 14:06 schreef Ymke het volgende:
Krijgen we de fotos hier te zien Pea?
Ah , ok ik wacht wel afquote:Op donderdag 7 april 2005 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De foto's worden achter een beveiligde site gezet, maar natuurlijk komen de beste ook op fok na overleg met de modellen. We willen natuurlijk allemaal showen hoe leuk het was, als aanmoediging voor de volgende keer
Ow laat es hier zien?quote:Op maandag 11 april 2005 22:30 schreef IJzercookie het volgende:
als de jurk er zo uit gaat zien als het plaatje dat ze me gemaild heeft...
SUPER
fotoooooooooooooooossssssssssssssssssssquote:Op maandag 11 april 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag wezen kijken, rondleiding gekregen van een heel aardige meneer. Ben nu te moe, morgen zet ik wat lokatiefoto's neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |