Wellicht ten overvloede, maar toch nog even voor de mensen die niet van het begin af aan hebben meegelezen.
Datum15 mei, dit is eerste pinksterdag
De lokatie is beschikbaar vanaf 13.00 tot 17.00 uur
lokatie: Kasteel van kessel Het Kasteel kan voor een dagdeel worden afgehuurd. Er zijn toiletten en er is een ruimte binnen, waar men zelf kan zorgen
voor verse koffie (en vlaai ) om de gasten te verwelkomen. In en om het kasteel zijn hele mooie lokaties om modellen op
de foto te zetten, maar ook de omgeving is goed voor mooie plaatjes.
Het afhuren van het kasteel voor
een dagdeel kost ¤ 150,- Dus....hoe meer deelnemers hoe lager de prijs. Ik ben bereid om
dit bedrag voor te schieten. Ik heb inmiddels een goed vertrouwen in de opkomst van de FOT-ers. De dag van de meet wordt dan
gewoon een soort entree gevraagd. Als ik ook nog ga zorgen voor koffie en vlaai tel ik dat bedrag er gewoon bij op.
Modellen betalen niet meeModellenVoor de modellen m/v geldt dat er verschillende kostuums ter beschikking zijn in Middeleeuwse stijl.
Vrouwelijke modellen zijn er op het moment genoeg, voor een enkel mannelijk model is nog wel plaats. Modellen krijgen na afloop de foto's via de diverse fotografen
toegestuurd ( msn/ftp/verzin wat)
de foto'sBorelius heeft me laten weten dat hij bereid is een beveiligde site te maken waar al onze foto's neer kunnen zetten. Hij heeft dit bij een eerdere meet
ook gedaan en dat werkte perfect. Iedereen die zijn emailadres achterlaat bij de meet krijgt een password toegestuurd, en hoe het eea in zijn werk gaat.
Ik zorg voor een schrift waar je bij binnenkomst je emailadres in kan zetten (met nickname)
Natuurlijk willen we onze mooiste exemplaren ook op fok laten zien. Mocht er een foto van jou op fok komen waar je absoluut niet blij mee bent, dan dient die bewuste
foto direct door de fotograaf te worden verwijderd. Ik neem aan dat iedereen netjes genoeg is om ietwat onvoordelig, maar toch leuke foto die hij wil plaatsen, eerst bespreekt
met het "slachtoffer" in kwestie.
Als iedereen er nog steeds net zoveel zin in heeft als ik, dan komt het goed