Ik heb het lijstje even aangepastquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Jagganath het volgende:
[..]
Is dat zo? Staat in lijstje dat ze nog vervoer nodig heb namelijk....
maare indien niet nodig is ook goed, scheelt weer benzine![]()
(en nee, heb fotoboek nie gezien)
Mailtje is onderwegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:55 schreef Jagganath het volgende:
Shreever, indien je nog vervoer nodig hebt, laat het me dan ff weten. Ik woon in Arnhem dus das wel te doen om je op te pikken...
(stuur me anders ff mailtje op marcel_pp @ hotmail dot com)
Staat inderdaad in het lijstje, er zijn al een paar mensen die hebben aangeboden dat ik mee kan rijden. Nu nog iemand uitkiezenquote:Is dat zo? Staat in lijstje dat ze nog vervoer nodig heb namelijk....
Kunnen ze die examens niet ff uitstellenquote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef RonaldV het volgende:
Helaas, helaas, slecht nieuws: wegens examens kan mijn tweeling niet mee.
Aan de andere kant: dat betekent maar één model ( V ), en dus is de ruimte op de hele achterbank a) beschikbaar voor Shreever![]()
a) mogelijk vergezeld van visagiste
Vroeg ik ook alquote:Op maandag 28 maart 2005 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen ze die examens niet ff uitstellen
Die ranzige fantasiën van mij met een tweeling kan ik nu dus ook wel weer in de ijskast zetten.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef RonaldV het volgende:
Aan de andere kant: dat betekent maar één model ( V ), en dus is de ruimte op de hele achterbank a) beschikbaar voor Shreever![]()
Hoe kom je erbij dat ik jou of ol piepol bij de beide jongedames in de buurt zou laten?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die ranzige fantasiën van mij met een tweeling kan ik nu dus ook wel weer in de ijskast zetten.
Iedere middag na half 1 is ze afgewerkt. Maar anders gewoon even proberen. Ze weet iig dat ik jou haar nummer heb gegeven.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:32 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb je mail gehad, maar de laatste dagen zijn zo druk geweest dat het er steeds niet van kwam. Enig idee wanneer ze het best te bereiken is?
Ik could try and make a run for it.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik jou of ol piepol bij de beide jongedames in de buurt zou laten?
![]()
You'll only die tired.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik could try and make a run for it.
Ik straks zelfs kiezen met wie ik meegaquote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef RonaldV het volgende:
FOT Slowchat #42!quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:21 schreef kwiebuske het volgende:
<-- weet niet hoe, sowwy
ps. heb nog leuke foto van s.b. ergens staan, zal ik s posten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |