Leuke jurk, past ook goed in de sfeerquote:Op zondag 24 april 2005 20:37 schreef Phoenixx het volgende:
LD & ik zijn gisteren naar de Elf Fantasy Fair geweest en daar heb ik mezelf op een "kittig japonnetje" getrakteerd. Hij is lang niet zo mooi als de jurken van Pea (waar ik hopelijk toch nog wel in mag hijsen!), maar met deze hoef ik me iig geen zorgen te maken dat ik er misschien een vlek op maak!![]()
[afbeelding]
en zoals je ziet, zonder aanwijzingen van een fotograaf poseer ik als een zoutzak...
quote:Op maandag 25 april 2005 08:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut probeert nog steeds een gaatje te vinden...en denkt zelfs dat het gaat lukken...
Zeur niet....jij zat in Emmenquote:Op maandag 25 april 2005 05:27 schreef Xilantof het volgende:
was dat afgelopen weekend? de Elf fantasy fair.
ben niet echt bij de tijd zeg....
maar goed, het zoutzak gehalte vind ik ook meevallen!
Lara en misschien nog iemand rijden met Borelius mee (als ie gaat, want dat is nog niet zeker) Ik denk dat je dat even in de mail verder aan Borelius moet vragen. Hij leest hier niet zo vaak.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
Even een vraagje..is er misschien nog iemand die richting Amsterdam (Hoorn) rijd?
Ik zit dat weekend in Antwerpen en zou dan zondag (in de middag) naar de meet kunnen komen maar dan terug naar huis wordt voor mij wat lastig zonder vervoer.
Borelius? of misschien de nieuwste aanmelding Lara?
Dat moet je niet te hard roepen anders neem ik straks me andere setjes nog meequote:Op zondag 24 april 2005 20:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuke jurk, past ook goed in de sfeerEnnuh...vind het zoutzakkerige wel meevallen, maar het kan beter
Trouwens voor alle modellen geldt, heb je leuke kleding waarin je graag nog eens op de foto wil (kan me iets indenken van galajurk van kerst ofzo) Neem gerust mee...nu heb je de kans!
Ton wil ook mee? De legende? De wereldberoemdequote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor zij die niet weten wat ze met hun haar aanmoeten wil ik mijn kapper, Ton, best wel meenemen.
Ton Deuse.
Als ik gewoon geen gel in mn haar doe zie ik er erg middeleeuws uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor zij die niet weten wat ze met hun haar aanmoeten wil ik mijn kapper, Ton, best wel meenemen.
Ton Deuse.
dat zeg ik, Ton, mijn kapperquote:Op woensdag 27 april 2005 19:53 schreef RonaldV het volgende:
Ton wil ook mee? De legende? De wereldberoemdeTon Deuse
?
die doet jouw haar toch ook?
Ton is heel erg teleurgesteld heeft ie gezegd. Hij is het gaan uithuilen bij zijn vriendje, Wilkinson.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Vava het volgende:whahahhaa
![]()
nee er gaat geen Ton Deuse over mijn haar heen![]()
In de middeleeuwen gebruikten ze ganzevet ipv gel. Ja, echtquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Als ik gewoon geen gel in mn haar doe zie ik er erg middeleeuws uit.
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg ummm enthousiast en nerveus begin te worden
Ben totaal geen model en sta er altijd dorkachtig op
De fotograven zullen harde dobber aan me hebbuh
Ach ik ben vantevoren ook altijd nerveus, maar als je er eenmaal bent gaat het vast meevallen. Gewoon een gezellige dag met een groepje leuke mensen, en als bonus een paar leuke foto'squote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
één fotograaf, in ieder geval, is ook niet gewend met modellen te werkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
Uh.. geen mail gehad hoor...quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:52 schreef pea4fun het volgende:
Nog niet gedaan xila? tssss
Ijzercookie, check je mail, de kledingdame probeert je te bereiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |