Als ik gewoon geen gel in mn haar doe zie ik er erg middeleeuws uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor zij die niet weten wat ze met hun haar aanmoeten wil ik mijn kapper, Ton, best wel meenemen.
Ton Deuse.
dat zeg ik, Ton, mijn kapperquote:Op woensdag 27 april 2005 19:53 schreef RonaldV het volgende:
Ton wil ook mee? De legende? De wereldberoemdeTon Deuse
?
die doet jouw haar toch ook?
Ton is heel erg teleurgesteld heeft ie gezegd. Hij is het gaan uithuilen bij zijn vriendje, Wilkinson.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Vava het volgende:whahahhaa
![]()
nee er gaat geen Ton Deuse over mijn haar heen![]()
In de middeleeuwen gebruikten ze ganzevet ipv gel. Ja, echtquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Als ik gewoon geen gel in mn haar doe zie ik er erg middeleeuws uit.
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg ummm enthousiast en nerveus begin te worden
Ben totaal geen model en sta er altijd dorkachtig op
De fotograven zullen harde dobber aan me hebbuh
Ach ik ben vantevoren ook altijd nerveus, maar als je er eenmaal bent gaat het vast meevallen. Gewoon een gezellige dag met een groepje leuke mensen, en als bonus een paar leuke foto'squote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
één fotograaf, in ieder geval, is ook niet gewend met modellen te werkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
Uh.. geen mail gehad hoor...quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:52 schreef pea4fun het volgende:
Nog niet gedaan xila? tssss
Ijzercookie, check je mail, de kledingdame probeert je te bereiken...
Maak dat 2 fotografenquote:Op zondag 1 mei 2005 00:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
één fotograaf, in ieder geval, is ook niet gewend met modellen te werken
dus kan ook zeggen dat de modellen een harde dobber aan die fotograaf zullen krijgen
ps. heb er wel ontzettende zin in![]()
*edit* fotograaf is ondergetekende![]()
* kwiebuske schudt jagga de handquote:Op zondag 1 mei 2005 15:56 schreef Jagganath het volgende:
[..]
Maak dat 2 fotografen
En ook ik heb er onwijs veel zin in! Komt al wel rap dichterbij zeg..
valt toch wel mee, anders maken we je zelf model hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn wel meer fotografen die niet met modellen om kunnen gaan hoor.
ik kijk even naar mezelf
Whehehehe....moet je proberenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:00 schreef Re het volgende:
[..]
valt toch wel mee, anders maken we je zelf model hoor
Sociale vaardighedenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef IJzercookie het volgende:
Enige sociale vaardigheden zijn over het algemeen voldoende om met een model te communiceren hoor, geen idee hoe jullie dat zien
Hmmmmm....daar gaat het dus altijd mis bij mijquote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
* noteert *quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
Zo leer je elke dag weer wat bij, toch Sharkquote:
Yup.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
Zo leer je elke dag weer wat bij, toch Shark![]()
![]()
Ik zou het toch ook weer enigzins memorabel vinden als ik een blond mokkel wordt genoemd.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
*noteert*quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zou het toch ook weer enigzins memorabel vinden als ik een blond mokkel wordt genoemd.
En om de modellen op hun gemak te stellen, zodat ze ook daadwerkelijk relaxed overkomen op de foto en niet zo van he er staat een vreemde man (of vrouw) me te fotograferen? Paar fleskes wijn meenemen?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef IJzercookie het volgende:
Enige sociale vaardigheden zijn over het algemeen voldoende om met een model te communiceren hoor, geen idee hoe jullie dat zien
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zou het toch ook weer enigzins memorabel vinden als ik een blond mokkel wordt genoemd.
Rose is ook goedquote:Op maandag 2 mei 2005 20:27 schreef Jagganath het volgende:
[..]
En om de modellen op hun gemak te stellen, zodat ze ook daadwerkelijk relaxed overkomen op de foto en niet zo van he er staat een vreemde man (of vrouw) me te fotograferen? Paar fleskes wijn meenemen?
Toch betwijfel ik of het het resultaat ten goede komt als iedereen enigzins laveloos aan de shoot begint.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:49 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Rose is ook goedPdeHoog rijdt toch
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik moet gaan van mijn vriend
Ik mag dus op de vaste lijst
Het is voor mij DE kans om de D70 uit te proberen die ik eind deze week krijg
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik moet gaan van mijn vriend
Ik mag dus op de vaste lijst
Het is voor mij DE kans om de D70 uit te proberen die ik eind deze week krijg
Ai! Da's minder goed nieuws. Duimen dat het zich niet ontwikkeld dan....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:58 schreef Merel het volgende:
Het is van mij nog niet helemaal zeker dat ik komIk heb af en toe last van eczeem in m'n gezicht (was vorige keer op sommige foto's ook te zien) en dat lijkt nu weer terug te komen. En ik heb niet echt veel zin in foto's met een gezicht vol rode vlekjes en velletjes, dus ik wacht even af hoe zich dat ontwikkelt.
Das zeker minder, denk je dat het niet met make-up is weg te werken?? En anders... PHOTOSHOPquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:58 schreef Merel het volgende:
Het is van mij nog niet helemaal zeker dat ik komIk heb af en toe last van eczeem in m'n gezicht (was vorige keer op sommige foto's ook te zien) en dat lijkt nu weer terug te komen. En ik heb niet echt veel zin in foto's met een gezicht vol rode vlekjes en velletjes, dus ik wacht even af hoe zich dat ontwikkelt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:58 schreef Merel het volgende:
Eczeem en make-up is een slecht plan doorgaans :|quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:30 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Das zeker minder, denk je dat het niet met make-up is weg te werken?? En anders... PHOTOSHOP
Volgens mij kan het voor een keertje geen kwaad als je er maar een goede laag dagcreme opsmeert. Maar als dat geen optie is kan het natuurlijk altijd gephotoshopt worden, kijk maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Eczeem en make-up is een slecht plan doorgaans :|
feesten is goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:01 schreef purplerose het volgende:
maar aangezien ik geen wijn lust is mijn waterpijp ook altijd goed om rustig te worden
rielexxxxx men
* Vava is verslaafd aan rosequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:43 schreef Jagganath het volgende:
Hmmm nog ff kan ik echt rose mee gaan nemen
Wat voor waterpijp had jij dan in hemelsnaam in gedachten dat je je hele kofferbakruimte er voor nodig hebt ?!?!? Groot verbruiker?
Weet je al of jij en de visagistes er eerder kunnen zijn??quote:Op zondag 24 april 2005 13:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga proberen of ik er een uurtje eerder kan zijn ivm verse koffie en thee zetten en wat dingen klaarzetten. Als dat kan dan kunnen de visagistes eventueel ook wat eerder daar zijn. Hebben die nog tafeltjes nodig?
Hahahaha, mijn waterpijp past gewoon in me tas met de rest van de troepjes die een vrouw in een tas meesleurt overalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
feesten is goed.
Moet ik mijn kofferbak al leeg gaan halen voor die waterpijp
*Noteert*quote:
en die is klein genoeg voor de kofferbakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn waterpijp past gewoon in me tas met de rest van de troepjes die een vrouw in een tas meesleurt overal
Aha.. jij neemt het zware geschut mee..quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
en die is klein genoeg voor de kofferbak![]()
![]()
edit: naast de twee zware fototassen, twee statieven en andere zooi
Ik niet alleen....Xil kan dat ook heel goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. jij neemt het zware geschut mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |