Als ik gewoon geen gel in mn haar doe zie ik er erg middeleeuws uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor zij die niet weten wat ze met hun haar aanmoeten wil ik mijn kapper, Ton, best wel meenemen.
Ton Deuse.
dat zeg ik, Ton, mijn kapperquote:Op woensdag 27 april 2005 19:53 schreef RonaldV het volgende:
Ton wil ook mee? De legende? De wereldberoemdeTon Deuse
?
die doet jouw haar toch ook?
Ton is heel erg teleurgesteld heeft ie gezegd. Hij is het gaan uithuilen bij zijn vriendje, Wilkinson.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Vava het volgende:whahahhaa
![]()
nee er gaat geen Ton Deuse over mijn haar heen![]()
In de middeleeuwen gebruikten ze ganzevet ipv gel. Ja, echtquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Als ik gewoon geen gel in mn haar doe zie ik er erg middeleeuws uit.
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg ummm enthousiast en nerveus begin te worden
Ben totaal geen model en sta er altijd dorkachtig op
De fotograven zullen harde dobber aan me hebbuh
Ach ik ben vantevoren ook altijd nerveus, maar als je er eenmaal bent gaat het vast meevallen. Gewoon een gezellige dag met een groepje leuke mensen, en als bonus een paar leuke foto'squote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
één fotograaf, in ieder geval, is ook niet gewend met modellen te werkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
Uh.. geen mail gehad hoor...quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:52 schreef pea4fun het volgende:
Nog niet gedaan xila? tssss
Ijzercookie, check je mail, de kledingdame probeert je te bereiken...
Maak dat 2 fotografenquote:Op zondag 1 mei 2005 00:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
één fotograaf, in ieder geval, is ook niet gewend met modellen te werken
dus kan ook zeggen dat de modellen een harde dobber aan die fotograaf zullen krijgen
ps. heb er wel ontzettende zin in![]()
*edit* fotograaf is ondergetekende![]()
* kwiebuske schudt jagga de handquote:Op zondag 1 mei 2005 15:56 schreef Jagganath het volgende:
[..]
Maak dat 2 fotografen
En ook ik heb er onwijs veel zin in! Komt al wel rap dichterbij zeg..
valt toch wel mee, anders maken we je zelf model hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn wel meer fotografen die niet met modellen om kunnen gaan hoor.
ik kijk even naar mezelf
Whehehehe....moet je proberenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:00 schreef Re het volgende:
[..]
valt toch wel mee, anders maken we je zelf model hoor
Sociale vaardighedenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef IJzercookie het volgende:
Enige sociale vaardigheden zijn over het algemeen voldoende om met een model te communiceren hoor, geen idee hoe jullie dat zien
Hmmmmm....daar gaat het dus altijd mis bij mijquote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
* noteert *quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
Zo leer je elke dag weer wat bij, toch Sharkquote:
Yup.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
Zo leer je elke dag weer wat bij, toch Shark![]()
![]()
Ik zou het toch ook weer enigzins memorabel vinden als ik een blond mokkel wordt genoemd.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
*noteert*quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zou het toch ook weer enigzins memorabel vinden als ik een blond mokkel wordt genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |