Lachen hè ?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en? Dan pakt ie een papiertje en schrijft ie daar zijn liefdesverklaring op en stapt daarna op zijn driewieler naar jouw huisje. Schuift het onder de deur door envoila, iedereen blij.
wat loop je nou te miepen het was gewoon een kuttopicquote:
En jij bent ?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:02 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat loop je nou te miepen het was gewoon een kuttopic
En het is op slot
Deal with it![]()
Je moet niet denken dat je meer bent omdat je 320 posts op een dag plaatst en omdat meer mensen jou kennen dat mij.quote:
Dat jou niet meer dan minder mensen kent en niet weet dat dat post is die jij bent wilt niet zegt dat jouw bent meer is dan mijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je meer bent omdat je 320 posts op een dag plaatst en omdat meer mensen jou kennen dat mij.
Je kunt het gewoon niet hebben dat je kuttopic gesloten is.
Ga er aub niet over lopen zeiken.
Het was een kuttopic het is dicht!
alles klaar!
Mooi. Zacht muzakje opzet.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jou niet meer dan minder mensen kent en niet weet dat dat post is die jij bent wilt niet zegt dat jouw bent meer is dan mijn.
Mijn hersens, wat doe je?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jou niet meer dan minder mensen kent en niet weet dat dat post is die jij bent wilt niet zegt dat jouw bent meer is dan mijn.
Nee, nog niet. Ga je gangquote:Op zondag 20 maart 2005 21:26 schreef Renmaestro het volgende:
Is de ik-heb-een-frisse-wind-gelaten-grap al de revue gepasseerd?
Nee, maar je kunt er gerust een laten, want 't stinkt hier toch al.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:26 schreef Renmaestro het volgende:
Is de ik-heb-een-frisse-wind-gelaten-grap al de revue gepasseerd?
jij kreeg een slotje, die TS heeft momenteel een maandban, wil je ruilen?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Mooie OP dit.
Hallo lelijcke medemenschen
Daar kan ik niet tegenop.
Maar niet voor dat topic, die ban heeft er totaal niets mee van doen.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij kreeg een slotje, die TS heeft momenteel een maandban, wil je ruilen?
Is goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij kreeg een slotje, die TS heeft momenteel een maandban, wil je ruilen?
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar niet voor dat topic, die ban heeft er totaal niets mee van doen.
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:30 schreef Ruis het volgende:
tong80, kap nou maar...
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook.ik zou uren kunnen doorgaan.
Ik ga weer naar leuke forums van fok.
Nee hoor, een duidelijke verandering.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:05 schreef DePresident het volgende:
Trieste pesterijtjes.
Dus we moeten eerst een topic openen dat potentie heeft en daarin kunnen we doen wat we willen? Want we mogen ook geen topic 'kapen'.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee hoor, een duidelijke verandering.
Jullie hebben een eigen slowchat forum, waar jullie je gang kunnen gaan. Hier heb je je te houden aan de geldende regels.
Geen [SC] of verkapte [SC].
Eyy dirkiequote:Op maandag 21 maart 2005 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jullie hebben een eigen slowchat forum, waar jullie je gang kunnen gaan. Hier heb je je te houden aan de geldende regels.
Gister was het nog zo dat er wel geslowchat mocht worden als er maar geen [SC] in de TT zou staanquote:Op maandag 21 maart 2005 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan wel allerlei vragen stellen wat wel en niet mag, om je dan binnen die regels je alles te veroorloven. Maar dat gaat dus niet door.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dus we moeten eerst een topic openen dat potentie heeft en daarin kunnen we doen wat we willen? Want we mogen ook geen topic 'kapen'.
Zie sig van PSquote:Op maandag 21 maart 2005 00:09 schreef tommy4487 het volgende:
een eigen slowchat forum
Ik heb iets gemist
Gelul, daar komen de meeste van hier niet hoorquote:
Zeg dan 'slowchat is voorbij'.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan wel allerlei vragen stellen wat wel en niet mag, om je dan binnen die regels je alles te veroorloven. Maar dat gaat dus niet door.
[SC] Is voorbij, verkapte [SC] is voorbij. That's it.
Vergeet niet, over vier weken ben je weer crew!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:14 schreef DePresident het volgende:
En nu ben ik wat zinnigs doen, voor ik dalijk weer gigantisch de fout inga
Ik mag voor jullie hopen dat daar niet elke SCer uit ONZ naar toe gaat komenquote:
Kijk als alle SC van ons nou naar de GCSC gaan dan ben je ook bij elkaar. Kun je ook slowchatten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:14 schreef Arcee het volgende:
-edit- zie sigje PS dus.
Wat is ook al weer het nut van het aan banden leggen van SC en reeksen?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
Je kan wel allerlei vragen stellen wat wel en niet mag, om je dan binnen die regels je alles te veroorloven. Maar dat gaat dus niet door.
[SC] Is voorbij, verkapte [SC] is voorbij. That's it.
Wie is 'jullie'?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik mag voor jullie hopen dat daar niet elke SCer uit ONZ naar toe gaat komen
hmm, "indrukwekkend"quote:Op maandag 21 maart 2005 00:15 schreef Rowdie het volgende:
ik EIS dat we kunnen [SC] topics kunnen openen , PURE PESTERIJ DIT!
Duhquote:Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie is 'jullie'?
Ik had die post trouwens al verwijderd.![]()
we missen stuart anders ook niet!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duh
Zag ik, maar toch, het kan nooit de bedoeling zijn dat GC zit te wachten op de SCers uit ONZ
Kom op Ruis, je bent zelf ook een SCer, laat ons die paar topics na 00:00.quote:
In General Chat slowchat kun je de hele dag slowchatten. Misschien toch wat voor ons. Verplaatsen we ons gewoon daarheen toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duh
Zag ik, maar toch, het kan nooit de bedoeling zijn dat GC zit te wachten op de SCers uit ONZ
AMD wel wil je zeggen?quote:
Onzin, @@@ wordt meteen op slot getieft.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, even een tip: neem @@@ en/of bifi in je topictitel op en het wordt nooit gesloten.
Geen idee, ik kom in beide niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
Duh
briljante ingevingquote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
In General Chat slowchat kun je de hele dag slowchatten. Misschien toch wat voor ons. Verplaatsen we ons gewoon daarheen toch?
Heeft er iemand bezwaar gemaakt tege de sig?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:17 schreef PrintScreen het volgende:
O en Dirkh, ik heb mijn sig al aangepast
Mierenneukerij hier
Ja, na 300 posts.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:21 schreef Dagonet het volgende:
Onzin, @@@ wordt meteen op slot getieft.
Stuart is er al.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
In General Chat slowchat kun je de hele dag slowchatten. Misschien toch wat voor ons. Verplaatsen we ons gewoon daarheen toch?
GCSC is heel anders dan de ONZ SC.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
Alsof ze zich wel aanpassen aan ONZ.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
GCSC is heel anders dan de ONZ SC.
Je weet dat er een stel zijn die zich echt niet aanpassen aan GC.
Nope, maar ik vond het een zwak excuus om dat forum te gebruiken terwijl er misschien uit de SC maar 2 daar daadwerkelijk postenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft er iemand bezwaar gemaakt tege de sig?
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:17 schreef Arcee het volgende:
Wat is ook al weer het nut van het aan banden leggen van SC en reeksen?
Niemand vraagt of jij komt lezen in een SCquote:Op maandag 21 maart 2005 00:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof ze zich wel aanpassen aan ONZ.
Check FB.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:23 schreef tommy4487 het volgende:
wat is er percies aan de hand met die AMD?
En aub geen linkjes naar de topics want ik heb ze gelezen maar ik weet het nog niet percies
wat heeft ie percies gezegd/gedaan dat nu zelfs de slowchatters hem niet meer moeten?
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3quote:Op maandag 21 maart 2005 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[@@@] As b@ as it gets.
17, inclusief slotpost.
Lees de Feedback even terug. Scheelt ons allemaal dubbel uitleggen.quote:
Gezellig is dat altijd hequote:Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Het halfjaarlijkse nachtelijke slowchat gezeik begint weer?
Geen @@@ kliekje. Jij gaat toch ook geen GPD openen?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3
301 zelfs.
dat was die anti AMD-zooi, heel wat anders mênquote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
301 zelfs.
Hij staat in mijn AT. Dat is al irritant genoeg.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
Niemand vraagt of jij komt lezen in een SC
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, maar ik vond het een zwak excuus om dat forum te gebruiken terwijl er misschien uit de SC maar 2 daar daadwerkelijk posten
Jouw naam in mijn AT zien staan is net zo irritant.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij staat in mijn AT. Dat is al irritant genoeg.
niemand die je vraagt of jij komt posten in ONZquote:Op maandag 21 maart 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niemand vraagt of jij komt lezen in een SC
dar "geen SC meer" was zelfs 309quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
301 zelfs.
Gelukkig voor jou post ik tegenwoordig amper meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:26 schreef PrintScreen het volgende:
Jouw naam in mijn AT zien staan is net zo irritant.
Dus?quote:
Ik zet het altijd in m'n kalender. Uiteindelijk helpt het toch geen ene zak en gaat het slowchatten gewoon door, hetzij door oude baggertopics te recyclen hetzij eigen topics. Ik neem niet aan dat er een mod tot 4 uur 's nachts wakker blijft om te kijken of er niet geslowchat word. En zelfs dan nog, de dan aanwezige mods doen net zo hard mee.quote:
Dit was zijn FB topic.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat was die anti AMD-zooi, heel wat anders mên
niemand die jou nu iets vroegquote:Op maandag 21 maart 2005 00:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
niemand die je vraagt of jij komt posten in ONZ
Dat had ik al gedaan, maar daar werd ik niet veel wijzer van, dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Dirkh het volgende:
Lees de Feedback even terug. Scheelt ons allemaal dubbel uitleggen.
Het voordeel van een forum, is dat je er kan lezen. Doe dat eens.
Waar kan ik verder nog iets over reeksen vinden?quote:Extra regels voor reeksen
Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elk vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.
De volgende reeksen zijn vooralsnog toegestaan:
Enschede topic
Eindhoven topic
[HOMO]
GPD
Gijsjes
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
[ Bericht 0% gewijzigd door Knut op 16-06-2004 10:42 ]
Weet ik veel, ik ken al die kliekjes niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Dagonet het volgende:
Geen @@@ kliekje. Jij gaat toch ook geen GPD openen?
Kan je het niet nog wat meer minderen?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou post ik tegenwoordig amper meer.
Vanaf heden geen [SC] meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Waar kan ik verder nog iets over reeksen vinden?
Vroeger waren het inderdaad (vaak) betere topics.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:28 schreef Dagonet het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat de huidige lichting die om 00:00:00 persé een topic moeten openen dat niet verder komt danwel gigantische bagger aflevert.
Ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:28 schreef Dagonet het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat de huidige lichting die om 00:00:00 persé een topic moeten openen dat niet verder komt danwel gigantische bagger aflevert.
Als jij wat minder miept over je niet-leuke anaal-gefixeerde dwangmatige reeks.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
Kan je het niet nog wat meer minderen?
Ik vroeg naar de reden, niet naar een SC-topic van 300 posts.quote:
Precies, of nog wat langer.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef petre86 het volgende:
nu geven ze het geen enkele kans.. aan de OP kun je toch niet zien hoe hhet topic loopt?
laat het dan 5-10 minuetn open
He scheet, dat is niet de feedback. Maar als je dat wil aanhalen, is mij ook goed.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, maar daar werd ik niet veel wijzer van, dus vandaar mijn vraag.
[..]
Waar kan ik verder nog iets over reeksen vinden?
En als je had opgelet zou je ook hebben gezien dat er ook SCers zijn die dat aan proberen te pakken.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt.
[SC] heeft zichzelf inmiddels een vrijbrief verschaft om tetopics en posts te kunnen plaatsen. Dat was en is niet de bedoeling.
de eerste de beste reply daar; "beste kerst"quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
[V&A] slowchat #3: voor alle beste wensen
ik zie het probleem niet
En dat is een gedeelte van de [SC] kliek, niet allen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt.
[SC] heeft zichzelf inmiddels een vrijbrief verschaft om tetopics en posts te kunnen plaatsen. Dat was en is niet de bedoeling.
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
ik zie het probleem niet
Quoot even de reden dat 't niet mag, kee?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
He scheet, dat is niet de feedback. Maar als je dat wil aanhalen, is mij ook goed.
Lees het dan nog maar een keer, dan heb je het antwoord.
Helemaal waar, niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat is een gedeelte van de [SC] kliek, niet allen.
Zonde, maar zo gaat het nou eenmaal. Dit is een lichting slowchatters die niet verder komt. Pubers die 's nachts wakker zijn vaak. Niet mensen die zich op hun werk vervelen en een beetje gesprekstof zoeken.
Slowleestopicquote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
ik zie het probleem niet
Lees ik dit goed zeg je scheet tegen Arcee ?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He scheet, dat is niet de feedback. Maar als je dat wil aanhalen, is mij ook goed.
Lees het dan nog maar een keer, dan heb je het antwoord.
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vroeg naar de reden, niet naar een SC-topic van 300 posts.
De ONZ FB topics van jan. t/m maart 2004 staan vol met bruikbare tips om het ze duidelijk te maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helemaal waar, niks aan toe te voegen.
En als die gasten dat nou ook begrijpen, zou het wel zo handig zijn.
Goedzo DP, dit helptquote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
WEET JE WAT? [afbeelding]
DAN SLOWCHATTEN WE GEWOON NOOIT MEER TOT WE WEER EEN [SC] TAGJE MOGEN PLAATSEN
Dirkh mag een vervelend elitair toontje aanslaan, blijkbaar.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Lees ik dit goed zeg je scheet tegen Arcee ?
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
hou ik je aan!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
Vergeet trouwens niet het kaf van het koren te scheiden binnen de huidige kliek.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De ONZ FB topics van jan. t/m maart 2004 staan vol met bruikbare tips om het ze duidelijk te maken..
Het zal wel. Het was maar een vraag, hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.
Deed ie tegen mij ook al.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dirkh mag een vervelend elitair toontje aanslaan, blijkbaar.
Anders geef je ff gewoon andwoordquote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
het spreekwoordelijke kaf, dus...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goedzo DP, dit helpt [afbeelding]
En zou jij me uit kunnen leggen hoe we het kaf bij het koren weg kunnen houden?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeet trouwens niet het kaf van het koren te scheiden binnen de huidige kliek.
Ik postte eenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goedzo DP, dit helpt [afbeelding]
wederom een quote-waardige post...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik postte eenhoor
Ik zit morgen en de rest van het jaar in GCSC
![]()
ik heb al meerdere malen voorgesteld de postopkrikkers te straffen door een postcountresetquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zou jij me uit kunnen leggen hoe we het kaf bij het koren weg kunnen houden?
Ik ben echt wel bereid om toe te geven dat het de laatste tijd diep treurig was, maar moeten degene die wel normaal kunnen posten daar onder lijden?
Diequote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik postte eenhoor
Ik zit morgen en de rest van het jaar in GCSC
![]()
Hoe vaak wil je antwoord op dezelfde vraag?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:41 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Anders geef je ff gewoon andwoord![]()
quote:
Dat helpt toch niets?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb al meerdere malen voorgesteld de postopkrikkers te straffen door een postcountreset
maar dat deden ze niet.. dus ze hebben ook zelf dat soort topics aangemoedigd!
Ik post nooit in die [SC]-topics.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
Hoe vaak wil je antwoord op dezelfde vraag?
Als je in één nacht drie, vier of vijf topics vol kan ouwehoeren, hoe moeilijk is het dan om één topic even door te lezen, waar het antwoord, uitleg en nog een keer uitleg al staat?
Arcee (scheet) post nooit in de ONZ SCquote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je in één nacht drie, vier of vijf topics vol kan ouwehoeren, hoe moeilijk is het dan om één topic even door te lezen, waar het antwoord, uitleg en nog een keer uitleg al staat?
Ik ook niet, of van het verbeteren van taalfouten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
Dat helpt toch niets?
Kan me niet voorstellen dat iedereen geil wordt van zijn postaantallen
Je zou kunnen proberen om aansluiting te zoeken bij een reeks maar dat zal moeilijk zijn. Voor jou is het niet zo moeilijk, GCSC, SHOchat, je past er altijd wel tussen. De kutbaggeraars niet en zullen veel sneller a) uitgekotst worden door mensen die hun slowchat verneukt zien worden b) tegen bans oplopen wegens topic verkloten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben echt wel bereid om toe te geven dat het de laatste tijd diep treurig was, maar moeten degene die wel normaal kunnen posten daar onder lijden?
tja als ik alleen maar zou sc-en om herrie te schoppen dan ze men postcount me aan men kont kunnen roesten en daarbij hebben de meeste van die herrie schoppers kloontjes bij het leven dus dat schiet ook niet opquote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat helpt toch niets?
Kan me niet voorstellen dat iedereen geil word van zijn postaantallen
Dat riedeltje hebben we inmiddels wel gehoord.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook niet, of van het verbeteren van taalfouten.
Als we nu eens van het principe uitgingen dat ze hier blijven voor de pageviews, banners, whatever.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef Renmaestro het volgende:
Begin een eigen forum, het is niet moeilijk. Dit gezeik over SC is echt al te vaak langsgeweest.
Stap over op wordperfect.quote:
Jullie zijn als crew ook niet echt actief geweest om de paar ***users aan te pakken die het verpesten .quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
zijn enter, komma's en punten zijn op!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja als ik alleen maar zou sc-en om herrie te schoppen dan ze men postcount me aan men kont kunnen roesten en daarbij hebben de meeste van die herrie schoppers kloontjes bij het leven dus dat schiet ook niet op
quote:
Dat "je" was niet persoonlijk naar Arcee, maar naar de SC-ers.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Arcee (scheet) post nooit in de ONZ SC
Ik heb er idd over zitten denken om naar de GC te gaan, ken er ook wel een aantal users.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om aansluiting te zoeken bij een reeks maar dat zal moeilijk zijn. Voor jou is het niet zo moeilijk, GCSC, SHOchat, je past er altijd wel tussen. De kutbaggeraars niet en zullen veel sneller a) uitgekotst worden door mensen die hun slowchat verneukt zien worden b) tegen bans oplopen wegens topic verkloten.
Ik vrees dat je het buiten ONZ zal moeten zoeken waar de regels wat strakker gehanteerd kunnen worden.
Er zijn legio opties waar je uit kunt kiezen, voorlopig zit 's nachts in ONZ er niet meer in denk ik.
Krijgen we dat geouweteringhoer weerquote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
[.
maar OT: die topica als van yvonne die ergens over gaan ( slappe rel oid) die mogen wel?
zo opwindend zijn de meeste sc-ers niet eigenlijk..
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jullie zijn als crew ook niet echt actief geweest om de paar ***users aan te pakken die het verpesten .
Nieuwe polici als het te veel werk word , dichtgooiën![]()
IEDEREEN kan normaal mee komen posten, kunnen wij er wat aan doen dat er een stel kneuzen zijn die daar blijkbaar niet toe in staat zijn?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat "je" was niet persoonlijk naar Arcee, maar naar de SC-ers.
Als Arcee er een punt van wil maken, zal ie toch echt net zo hard even terug moeten lezen.
[SC] Is voorbij.
Wat overdag op onzin kan, kan 's nachts ook, sterker nog, het kan zelfs wat verder gaan.
Dat betekent niet dat je alleen maar hoeft te slowchatten, maar gewoon leuke topics kan open waar IEDEREEN normaal in kan meeposten.
Oef, dat deed pijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef DePresident het volgende:
Dit is gewoon de zoveelste smet op je carriere dirkie
En nu ben ik ECHT weg
neheeee, je moet het wel recht lezen ( ookal heeft petre86 het krom geschreven)quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijgen we dat geouweteringhoer weer
Als iedereen nou de OP van Knut eens GOED leest:
Er is nog steeds een mogelijkheid tot slowchatten in de nacht. Maar dat stomme gezanik met die tag ervoor iedere keer is vanaf heden wel afgelopen. Doe gewoon lekker gezellig met zijn allen maar ga niet lopen "reeksen" en "klieken".
Dat gejankzak hier, ga eens slapen ofzo
de kloontjes worden ook weer uit de kast getrokken?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef finch_meister het volgende:
Ik vind het eerder dat er op een mug geschoten wordt met een Abrams-tank, so to speak.
O god, ze zetten een tagje voor hun topic, SLUITUUUUUH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |