Lachen hè ?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en? Dan pakt ie een papiertje en schrijft ie daar zijn liefdesverklaring op en stapt daarna op zijn driewieler naar jouw huisje. Schuift het onder de deur door envoila, iedereen blij.
wat loop je nou te miepen het was gewoon een kuttopicquote:
En jij bent ?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:02 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat loop je nou te miepen het was gewoon een kuttopic
En het is op slot
Deal with it![]()
Je moet niet denken dat je meer bent omdat je 320 posts op een dag plaatst en omdat meer mensen jou kennen dat mij.quote:
Dat jou niet meer dan minder mensen kent en niet weet dat dat post is die jij bent wilt niet zegt dat jouw bent meer is dan mijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je meer bent omdat je 320 posts op een dag plaatst en omdat meer mensen jou kennen dat mij.
Je kunt het gewoon niet hebben dat je kuttopic gesloten is.
Ga er aub niet over lopen zeiken.
Het was een kuttopic het is dicht!
alles klaar!
Mooi. Zacht muzakje opzet.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jou niet meer dan minder mensen kent en niet weet dat dat post is die jij bent wilt niet zegt dat jouw bent meer is dan mijn.
Mijn hersens, wat doe je?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jou niet meer dan minder mensen kent en niet weet dat dat post is die jij bent wilt niet zegt dat jouw bent meer is dan mijn.
Nee, nog niet. Ga je gangquote:Op zondag 20 maart 2005 21:26 schreef Renmaestro het volgende:
Is de ik-heb-een-frisse-wind-gelaten-grap al de revue gepasseerd?
Nee, maar je kunt er gerust een laten, want 't stinkt hier toch al.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:26 schreef Renmaestro het volgende:
Is de ik-heb-een-frisse-wind-gelaten-grap al de revue gepasseerd?
jij kreeg een slotje, die TS heeft momenteel een maandban, wil je ruilen?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Mooie OP dit.
Hallo lelijcke medemenschen
Daar kan ik niet tegenop.
Maar niet voor dat topic, die ban heeft er totaal niets mee van doen.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij kreeg een slotje, die TS heeft momenteel een maandban, wil je ruilen?
Is goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij kreeg een slotje, die TS heeft momenteel een maandban, wil je ruilen?
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar niet voor dat topic, die ban heeft er totaal niets mee van doen.
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:30 schreef Ruis het volgende:
tong80, kap nou maar...
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook.ik zou uren kunnen doorgaan.
Ik ga weer naar leuke forums van fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |