Niet provoceren.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
tong80 sorry.
waarom moest die nou dicht, stomme .... modjes, er waren al allemaal reacties
Ik zou niet eens durvenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
tong80 sorry.
waarom moest die nou dicht, stomme .... modjes, er waren al allemaal reacties
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
tong80 sorry.
Het was een kuttopic, terecht slotje, klaar
Ik geloof er geen donder van, zelfs jij hebt wel ergens een gevoel voor humorquote:Op zondag 20 maart 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Boezelaar alsm'n MSN het weer doet blok ik je.
Ja, die van hemmes ja, die van mijnes nietquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, die van hemmes ja, die van mijnes niet![]()
Ik gun jou ook geen pijloze doodquote:Op zondag 20 maart 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Dit soort topics gun ik jullie niet.
Ik wil gaan rodelen.
Idd wat ben je zonder Pijquote:
quote:
Teveel kapotte spullenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb Vok! de rug toegekeerd. Het werd me te serieus daar.
Ja, stel je voor dat er een topic is dat zo maar een kwartier openstaat.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef Ruis het volgende:
lief en grappige OP? hebben we t over hetzelfde topic? ik zie gewoon een naamtopic voor een crewlid zonder een enigszins nuttige oppo, die ik dus sluit...
Hé meissie.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:34 schreef shmoopy het volgende:
Tong z'n msn en mail zijn trouwens écht stuk, hoor.
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:34 schreef shmoopy het volgende:
Ja, terecht om 't gelijk te sluiten dus. Al laat je 't een dag open, niémand die er post.quote:
Kijk nou uit...Ruis snapt de ironie niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, terecht om 't gelijk te sluiten dus. Al laat je 't een dag open, niémand die er post.
Ja en? Dan pakt ie een papiertje en schrijft ie daar zijn liefdesverklaring op en stapt daarna op zijn driewieler naar jouw huisje. Schuift het onder de deur door enquote:Op zondag 20 maart 2005 20:34 schreef shmoopy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |