weet je wat, open jij de volgende keer je topic om tien voor 3 's nachts, dan sluit ik 'm waarschijnlijk niet gelijk!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig zag je het nut van deze OP wel in.
met een stijve doodgaan
Ben jij ook zo'n jankzak als je een boete krijgt voor te hard rijden? " Laat ze die gore tyfus kanker turken oppakken, in plaats van dat ze mij pakken op 3 kilometer te hard rijden!!"quote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig zag je het nut van deze OP wel in.
met een stijve doodgaan
Ik meen dat daar toen vrij lang over gesproken was. En dat de conclussie was dat het inderdaad niet mocht. Maar ja toen was het kwaad grotendeels al geschiedquote:Op zondag 20 maart 2005 19:47 schreef milagro het volgende:
[..]
met zijn alle bashen op 1 dame of heer is natuurlijk wel leuk en verdient een reeks
Hier heb ik niks op te zeggen.quote:
ik wist niet dat we t over de AMD-Bash-reeks hadden, die trouwens door een A'tje geopend is.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach gut, , wat ontzettend makkelijk weer, er af en toe eens een topiekje uitpikken noem ik bijna nooit, ja.
Ik zit vrijwel enkel in NWS, POL en RP en TV , lullo
Ja we hebben het over hetzelfde topic.
En het was wel degelijk grappig en lief, ja, maar dat zal wel een gevoelskwestie zijn, maar goed, whatever, met zijn alle bashen op 1 dame of heer is natuurlijk wel leuk en verdient een reeks
Als ik te hard rijd heb ik een wereldrecord gevestigd ik heb namelijk geenj rijbewijs. En op je fiets een boete krijgen voor te hard rijden......quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n jankzak als je een boete krijgt voor te hard rijden? " Laat ze die gore tyfus kanker turken oppakken, in plaats van dat ze mij pakken op 3 kilometer te hard rijden!!"
ja leuk, face it, 't Fok! van vandaag is niet t Fok! van 3 jaar geleden...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik te hard rijd heb ik een wereldrecord gevestigd ik heb namelijk geenj rijbewijs. En op je fiets een boete krijgen voor te hard rijden......
Als jij mod was geweest 3 jaar geleden had ik m'n meissie nooit ontmoet.
Want dan zouden de legendarische Tong-shmoopy topics in de kiem zijn gesmoord.
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja leuk, face it, 't Fok! van vandaag is niet t Fok! van 3 jaar geleden...
Dat heet jurisprudentie.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef Ruis het volgende:
En waarom betrekt iedereen altijd andere topics als voorbeeld erbij onder t motto "kijk dat topic is ook bagger, en die blijft wel open"? daar word [betreffende topic] echt niks beter van..
Legendarisch is ook maar betrekkelijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik te hard rijd heb ik een wereldrecord gevestigd ik heb namelijk geenj rijbewijs. En op je fiets een boete krijgen voor te hard rijden......
Als jij mod was geweest 3 jaar geleden had ik m'n meissie nooit ontmoet.
Zó legendarisch dat ik er nog nooit van gehoord hebquote:Op zondag 20 maart 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Ow ja, dan mag het wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik wist niet dat we t over de AMD-Bash-reeks hadden, die trouwens door een A'tje geopend is.
Jij moet modden!quote:
Ja kut dat ie dood is, maar BNN leeft nog voort.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Legendarisch is ook maar betrekkelijk.
Een paar jaar geleden liep iedereen met Bart weg. Dat was ook legendarisch.
Toen had je een ban.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:56 schreef kastanova het volgende:
Zó legendarisch dat ik er nog nooit van gehoord heb.
Toen had je een banquote:Op zondag 20 maart 2005 19:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zó legendarisch dat ik er nog nooit van gehoord heb.
Damn, I rest my case.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja kut dat ie dood is, maar BNN leeft nog voort.
Misschien niet, maar dan klopt er iets niet helemaal.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:59 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar denk je dat een slotje van mij dan veel zou uitmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |