Zou NiNi interesse hebben dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wordt de nieuwe mod wel weer een lekker wijf met een eigen mening en aanwezigheid en zulcks?

Vast welquote:Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef Dagonet het volgende:
Zou NiNi interesse hebben dan?

Je doet je stinkende best maar.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:14 schreef Ruis het volgende:
Don't get your hopes up.

Thinking about NiNi doesn't get my hope up.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:14 schreef Ruis het volgende:
Don't get your hopes up.

Niet?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Thinking about NiNi doesn't get my hope up..

Nou vooruit, maar niet slechts mijn hoop.quote:

Je bent een echte newbie hè ?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:36 schreef Ruis het volgende:
ja hallo baukel, t was een totaal nutteloos topic en alhoewel ik t met je eens ben dat Dirkh een eikel is, snap ik niet wat hij hier verder mee te maken heeft...

Ik kan niet-interessante topics openen, maar dat topic van jou was gewoon ronduit kut. Gebruik MSN of bel haar op, prutser.quote:

lief en grappige OP? hebben we t over hetzelfde topic? ik zie gewoon een naamtopic voor een crewlid zonder een enigszins nuttige oppo, die ik dus sluit...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef milagro het volgende:
uuuh, ik kom bijna nooit in Onzin en nu zie ik in de Active list een Shmoopy topic staan, ik klik erop en zie een ontzettend lief én grappig OP-tje .... wacht braaf om niet als 1e te reageren, het was tenslotte niet voor mij bedoeld, gooien jullie het dicht![]()
Waarom in Godsnaam?
voor iemand die bijna nooit in ONZ komt, ben je vrij goed op de hoogtequote:Ik snap niet waarom een kinderachtig bashtopic drie delen lang open blijft en als grappig wordt beschouwd en genoemd Shmoopy topic meteen dicht gaat!?

bashen is leukquote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef milagro het volgende:
Ik snap niet waarom een kinderachtig bashtopic drie delen lang open blijft en als grappig wordt beschouwd en genoemd Shmoopy topic meteen dicht gaat!?

Prutser ?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik kan niet-interessante topics openen, maar dat topic van jou was gewoon ronduit kut. Gebruik MSN of bel haar op, prutser.

bashen had ook geen betrekking op dat topicquote:

Gelukkig zag je het nut van deze OP wel in.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef Ruis het volgende:
lief en grappige OP? hebben we t over hetzelfde topic? ik zie gewoon een naamtopic voor een crewlid zonder een enigszins nuttige oppo, die ik dus sluit...

Ach gut, , wat ontzettend makkelijk weer, er af en toe eens een topiekje uitpikken noem ik bijna nooit, ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
lief en grappige OP? hebben we t over hetzelfde topic? ik zie gewoon een naamtopic voor een crewlid zonder een enigszins nuttige oppo, die ik dus sluit...
[..]
voor iemand die bijna nooit in ONZ komt, ben je vrij goed op de hoogte

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |