Want...quote:
Oeh, dat wil ik ook wel ff weten eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Waarom ben je geband? Hiervoor had je maar één opmerking gepost in een ander topic.
Wat kan het mij nou schelen dat jij een dikke, uitgerangeerde 40 plusser bent met een slechte rug die door z'n sexloze huwelijk met een of andere uiterst smerige portieksnol met tieten die op 'r navel hangen z'n minderwaardigheiscomplex komt lozen op lelijke mensen met een leven zoals ik?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:05 schreef Dirkh het volgende:Wat kan ons het nou schelen dat je lelijk bent en dat je je gaat gedragen.
Euh..Andijvie?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Wat kan het mij nou schelen dat jij een dikke, uitgerangeerde 40 plusser bent met een slechte rug die door z'n sexloze huwelijk met een of andere uiterst smerige portieksnol met tieten die op 'r navel hangen z'n minderwaardigheiscomplex komt lozen op lelijke mensen met een leven zoals ik?
Ik heb geen idee, ik had echt veel briljante topics en al tientallen bans, varierend van een forumdeel voor een paar uurtjes tot 2 maanden, maar nu zijn ze ineens weg...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Waarom ben je geband? Hiervoor had je maar één opmerking gepost in een ander topic.
Je bent goed begonnen in ieder geval.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:08 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik had echt veel briljante topics en al tientallen bans, varierend van een forumdeel voor een paar uurtjes tot 2 maanden, maar nu zijn ze ineens weg...
Zo maar weer opnieuw beginnen dan
Nee. Lompe debiel.quote:
Je Nederlands, wat doe je?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
en dat word gezegd door iemand als jij, dat beloofd wat
Over je My Active Topics lijstquote:Op zondag 20 maart 2005 21:08 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik had echt veel briljante topics en al tientallen bans, varierend van een forumdeel voor een paar uurtjes tot 2 maanden, maar nu zijn ze ineens weg...
Zo maar weer opnieuw beginnen dan
Doe jij je werk eerst maar eens naar behoren en besteedt daarna je tijd aan het plaatsen van grappige posts.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
en dat word gezegd door iemand als jij, dat beloofd wat
Topics voor lelijke mensen zoals wijquote:Op zondag 20 maart 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je Nederlands, wat doe je?
En hij opent best toffe topics.
ik ben druk in overleg met meerdere FA's over jouw komende perm-ban, maar dat gaat helemaal goed komen!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe jij je werk eerst maar eens naar behoren
Nee lamlulquote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Topics voor lelijke mensen zoals wij
Doe wat je niet laten kunt kerel.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik ben druk in overleg met meerdere FA's over jouw komende perm-ban, maar dat gaat helemaal goed komen!
Je mag BrauN niet van ons afnemen!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik ben druk in overleg met meerdere FA's over jouw komende perm-ban, maar dat gaat helemaal goed komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |