Quoot even de reden dat 't niet mag, kee?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
He scheet, dat is niet de feedback. Maar als je dat wil aanhalen, is mij ook goed.
Lees het dan nog maar een keer, dan heb je het antwoord.
Helemaal waar, niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat is een gedeelte van de [SC] kliek, niet allen.
Zonde, maar zo gaat het nou eenmaal. Dit is een lichting slowchatters die niet verder komt. Pubers die 's nachts wakker zijn vaak. Niet mensen die zich op hun werk vervelen en een beetje gesprekstof zoeken.
Slowleestopicquote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
[V&A] slowchat #3: voor alle beste wensen
ik zie het probleem niet
Lees ik dit goed zeg je scheet tegen Arcee ?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He scheet, dat is niet de feedback. Maar als je dat wil aanhalen, is mij ook goed.
Lees het dan nog maar een keer, dan heb je het antwoord.
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vroeg naar de reden, niet naar een SC-topic van 300 posts.
De ONZ FB topics van jan. t/m maart 2004 staan vol met bruikbare tips om het ze duidelijk te maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helemaal waar, niks aan toe te voegen.
En als die gasten dat nou ook begrijpen, zou het wel zo handig zijn.
Goedzo DP, dit helptquote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
WEET JE WAT? [afbeelding]
DAN SLOWCHATTEN WE GEWOON NOOIT MEER TOT WE WEER EEN [SC] TAGJE MOGEN PLAATSEN
Dirkh mag een vervelend elitair toontje aanslaan, blijkbaar.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Lees ik dit goed zeg je scheet tegen Arcee ?
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
hou ik je aan!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
Vergeet trouwens niet het kaf van het koren te scheiden binnen de huidige kliek.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De ONZ FB topics van jan. t/m maart 2004 staan vol met bruikbare tips om het ze duidelijk te maken..
Het zal wel. Het was maar een vraag, hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.
Deed ie tegen mij ook al.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dirkh mag een vervelend elitair toontje aanslaan, blijkbaar.
Anders geef je ff gewoon andwoordquote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
het spreekwoordelijke kaf, dus...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goedzo DP, dit helpt [afbeelding]
En zou jij me uit kunnen leggen hoe we het kaf bij het koren weg kunnen houden?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeet trouwens niet het kaf van het koren te scheiden binnen de huidige kliek.
Ik postte eenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goedzo DP, dit helpt [afbeelding]
wederom een quote-waardige post...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik postte eenhoor
Ik zit morgen en de rest van het jaar in GCSC
![]()
ik heb al meerdere malen voorgesteld de postopkrikkers te straffen door een postcountresetquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zou jij me uit kunnen leggen hoe we het kaf bij het koren weg kunnen houden?
Ik ben echt wel bereid om toe te geven dat het de laatste tijd diep treurig was, maar moeten degene die wel normaal kunnen posten daar onder lijden?
Diequote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik postte eenhoor
Ik zit morgen en de rest van het jaar in GCSC
![]()
Hoe vaak wil je antwoord op dezelfde vraag?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:41 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Anders geef je ff gewoon andwoord![]()
quote:
Dat helpt toch niets?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb al meerdere malen voorgesteld de postopkrikkers te straffen door een postcountreset
maar dat deden ze niet.. dus ze hebben ook zelf dat soort topics aangemoedigd!
Ik post nooit in die [SC]-topics.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
Hoe vaak wil je antwoord op dezelfde vraag?
Als je in één nacht drie, vier of vijf topics vol kan ouwehoeren, hoe moeilijk is het dan om één topic even door te lezen, waar het antwoord, uitleg en nog een keer uitleg al staat?
Arcee (scheet) post nooit in de ONZ SCquote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je in één nacht drie, vier of vijf topics vol kan ouwehoeren, hoe moeilijk is het dan om één topic even door te lezen, waar het antwoord, uitleg en nog een keer uitleg al staat?
Ik ook niet, of van het verbeteren van taalfouten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
Dat helpt toch niets?
Kan me niet voorstellen dat iedereen geil wordt van zijn postaantallen
Je zou kunnen proberen om aansluiting te zoeken bij een reeks maar dat zal moeilijk zijn. Voor jou is het niet zo moeilijk, GCSC, SHOchat, je past er altijd wel tussen. De kutbaggeraars niet en zullen veel sneller a) uitgekotst worden door mensen die hun slowchat verneukt zien worden b) tegen bans oplopen wegens topic verkloten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben echt wel bereid om toe te geven dat het de laatste tijd diep treurig was, maar moeten degene die wel normaal kunnen posten daar onder lijden?
tja als ik alleen maar zou sc-en om herrie te schoppen dan ze men postcount me aan men kont kunnen roesten en daarbij hebben de meeste van die herrie schoppers kloontjes bij het leven dus dat schiet ook niet opquote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat helpt toch niets?
Kan me niet voorstellen dat iedereen geil word van zijn postaantallen
Dat riedeltje hebben we inmiddels wel gehoord.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook niet, of van het verbeteren van taalfouten.
Als we nu eens van het principe uitgingen dat ze hier blijven voor de pageviews, banners, whatever.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef Renmaestro het volgende:
Begin een eigen forum, het is niet moeilijk. Dit gezeik over SC is echt al te vaak langsgeweest.
Stap over op wordperfect.quote:
Jullie zijn als crew ook niet echt actief geweest om de paar ***users aan te pakken die het verpesten .quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
zijn enter, komma's en punten zijn op!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja als ik alleen maar zou sc-en om herrie te schoppen dan ze men postcount me aan men kont kunnen roesten en daarbij hebben de meeste van die herrie schoppers kloontjes bij het leven dus dat schiet ook niet op
quote:
Dat "je" was niet persoonlijk naar Arcee, maar naar de SC-ers.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Arcee (scheet) post nooit in de ONZ SC
Ik heb er idd over zitten denken om naar de GC te gaan, ken er ook wel een aantal users.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om aansluiting te zoeken bij een reeks maar dat zal moeilijk zijn. Voor jou is het niet zo moeilijk, GCSC, SHOchat, je past er altijd wel tussen. De kutbaggeraars niet en zullen veel sneller a) uitgekotst worden door mensen die hun slowchat verneukt zien worden b) tegen bans oplopen wegens topic verkloten.
Ik vrees dat je het buiten ONZ zal moeten zoeken waar de regels wat strakker gehanteerd kunnen worden.
Er zijn legio opties waar je uit kunt kiezen, voorlopig zit 's nachts in ONZ er niet meer in denk ik.
Krijgen we dat geouweteringhoer weerquote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
[.
maar OT: die topica als van yvonne die ergens over gaan ( slappe rel oid) die mogen wel?
zo opwindend zijn de meeste sc-ers niet eigenlijk..
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jullie zijn als crew ook niet echt actief geweest om de paar ***users aan te pakken die het verpesten .
Nieuwe polici als het te veel werk word , dichtgooiën![]()
IEDEREEN kan normaal mee komen posten, kunnen wij er wat aan doen dat er een stel kneuzen zijn die daar blijkbaar niet toe in staat zijn?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat "je" was niet persoonlijk naar Arcee, maar naar de SC-ers.
Als Arcee er een punt van wil maken, zal ie toch echt net zo hard even terug moeten lezen.
[SC] Is voorbij.
Wat overdag op onzin kan, kan 's nachts ook, sterker nog, het kan zelfs wat verder gaan.
Dat betekent niet dat je alleen maar hoeft te slowchatten, maar gewoon leuke topics kan open waar IEDEREEN normaal in kan meeposten.
Oef, dat deed pijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef DePresident het volgende:
Dit is gewoon de zoveelste smet op je carriere dirkie
En nu ben ik ECHT weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |