Quoot even de reden dat 't niet mag, kee?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
He scheet, dat is niet de feedback. Maar als je dat wil aanhalen, is mij ook goed.
Lees het dan nog maar een keer, dan heb je het antwoord.
Helemaal waar, niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat is een gedeelte van de [SC] kliek, niet allen.
Zonde, maar zo gaat het nou eenmaal. Dit is een lichting slowchatters die niet verder komt. Pubers die 's nachts wakker zijn vaak. Niet mensen die zich op hun werk vervelen en een beetje gesprekstof zoeken.
Slowleestopicquote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
[V&A] slowchat #3: voor alle beste wensen
ik zie het probleem niet
Lees ik dit goed zeg je scheet tegen Arcee ?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He scheet, dat is niet de feedback. Maar als je dat wil aanhalen, is mij ook goed.
Lees het dan nog maar een keer, dan heb je het antwoord.
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vroeg naar de reden, niet naar een SC-topic van 300 posts.
De ONZ FB topics van jan. t/m maart 2004 staan vol met bruikbare tips om het ze duidelijk te maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helemaal waar, niks aan toe te voegen.
En als die gasten dat nou ook begrijpen, zou het wel zo handig zijn.
Goedzo DP, dit helptquote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
WEET JE WAT? [afbeelding]
DAN SLOWCHATTEN WE GEWOON NOOIT MEER TOT WE WEER EEN [SC] TAGJE MOGEN PLAATSEN
Dirkh mag een vervelend elitair toontje aanslaan, blijkbaar.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Lees ik dit goed zeg je scheet tegen Arcee ?
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
hou ik je aan!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
Vergeet trouwens niet het kaf van het koren te scheiden binnen de huidige kliek.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De ONZ FB topics van jan. t/m maart 2004 staan vol met bruikbare tips om het ze duidelijk te maken..
Het zal wel. Het was maar een vraag, hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.
Deed ie tegen mij ook al.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dirkh mag een vervelend elitair toontje aanslaan, blijkbaar.
Anders geef je ff gewoon andwoordquote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees eens ook andere posts dan die alleen van jezelf, dan hoef je die vraag niet iedere keer te stellen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
het spreekwoordelijke kaf, dus...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goedzo DP, dit helpt [afbeelding]
En zou jij me uit kunnen leggen hoe we het kaf bij het koren weg kunnen houden?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeet trouwens niet het kaf van het koren te scheiden binnen de huidige kliek.
Ik postte eenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goedzo DP, dit helpt [afbeelding]
wederom een quote-waardige post...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik postte eenhoor
Ik zit morgen en de rest van het jaar in GCSC
![]()
ik heb al meerdere malen voorgesteld de postopkrikkers te straffen door een postcountresetquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zou jij me uit kunnen leggen hoe we het kaf bij het koren weg kunnen houden?
Ik ben echt wel bereid om toe te geven dat het de laatste tijd diep treurig was, maar moeten degene die wel normaal kunnen posten daar onder lijden?
Diequote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik postte eenhoor
Ik zit morgen en de rest van het jaar in GCSC
![]()
Hoe vaak wil je antwoord op dezelfde vraag?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:41 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Anders geef je ff gewoon andwoord![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |