quote:Op maandag 21 maart 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, maar ik vond het een zwak excuus om dat forum te gebruiken terwijl er misschien uit de SC maar 2 daar daadwerkelijk posten
Jouw naam in mijn AT zien staan is net zo irritant.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij staat in mijn AT. Dat is al irritant genoeg.
niemand die je vraagt of jij komt posten in ONZquote:Op maandag 21 maart 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niemand vraagt of jij komt lezen in een SC
dar "geen SC meer" was zelfs 309quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3
301 zelfs.
Gelukkig voor jou post ik tegenwoordig amper meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:26 schreef PrintScreen het volgende:
Jouw naam in mijn AT zien staan is net zo irritant.
Dus?quote:
Ik zet het altijd in m'n kalender. Uiteindelijk helpt het toch geen ene zak en gaat het slowchatten gewoon door, hetzij door oude baggertopics te recyclen hetzij eigen topics. Ik neem niet aan dat er een mod tot 4 uur 's nachts wakker blijft om te kijken of er niet geslowchat word. En zelfs dan nog, de dan aanwezige mods doen net zo hard mee.quote:
Dit was zijn FB topic.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat was die anti AMD-zooi, heel wat anders mên
niemand die jou nu iets vroegquote:Op maandag 21 maart 2005 00:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
niemand die je vraagt of jij komt posten in ONZ
Dat had ik al gedaan, maar daar werd ik niet veel wijzer van, dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Dirkh het volgende:
Lees de Feedback even terug. Scheelt ons allemaal dubbel uitleggen.
Het voordeel van een forum, is dat je er kan lezen. Doe dat eens.
Waar kan ik verder nog iets over reeksen vinden?quote:Extra regels voor reeksen
Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elk vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.
De volgende reeksen zijn vooralsnog toegestaan:
Enschede topic
Eindhoven topic
[HOMO]
GPD
Gijsjes
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
[ Bericht 0% gewijzigd door Knut op 16-06-2004 10:42 ]
Weet ik veel, ik ken al die kliekjes niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Dagonet het volgende:
Geen @@@ kliekje. Jij gaat toch ook geen GPD openen?
Kan je het niet nog wat meer minderen?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou post ik tegenwoordig amper meer.
Vanaf heden geen [SC] meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Waar kan ik verder nog iets over reeksen vinden?
Vroeger waren het inderdaad (vaak) betere topics.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:28 schreef Dagonet het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat de huidige lichting die om 00:00:00 persé een topic moeten openen dat niet verder komt danwel gigantische bagger aflevert.
Ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:28 schreef Dagonet het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat de huidige lichting die om 00:00:00 persé een topic moeten openen dat niet verder komt danwel gigantische bagger aflevert.
Als jij wat minder miept over je niet-leuke anaal-gefixeerde dwangmatige reeks.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
Kan je het niet nog wat meer minderen?
Ik vroeg naar de reden, niet naar een SC-topic van 300 posts.quote:
Precies, of nog wat langer.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef petre86 het volgende:
nu geven ze het geen enkele kans.. aan de OP kun je toch niet zien hoe hhet topic loopt?
laat het dan 5-10 minuetn open
He scheet, dat is niet de feedback. Maar als je dat wil aanhalen, is mij ook goed.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, maar daar werd ik niet veel wijzer van, dus vandaar mijn vraag.
[..]
Waar kan ik verder nog iets over reeksen vinden?
En als je had opgelet zou je ook hebben gezien dat er ook SCers zijn die dat aan proberen te pakken.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt.
[SC] heeft zichzelf inmiddels een vrijbrief verschaft om tetopics en posts te kunnen plaatsen. Dat was en is niet de bedoeling.
de eerste de beste reply daar; "beste kerst"quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
[V&A] slowchat #3: voor alle beste wensen
ik zie het probleem niet
En dat is een gedeelte van de [SC] kliek, niet allen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt.
[SC] heeft zichzelf inmiddels een vrijbrief verschaft om tetopics en posts te kunnen plaatsen. Dat was en is niet de bedoeling.
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Adelante het volgende:
[V&A] slowchat #3: voor alle beste wensen
ik zie het probleem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |