we missen stuart anders ook niet!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duh
Zag ik, maar toch, het kan nooit de bedoeling zijn dat GC zit te wachten op de SCers uit ONZ

Kom op Ruis, je bent zelf ook een SCer, laat ons die paar topics na 00:00.quote:

In General Chat slowchat kun je de hele dag slowchatten. Misschien toch wat voor ons. Verplaatsen we ons gewoon daarheen toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duh
Zag ik, maar toch, het kan nooit de bedoeling zijn dat GC zit te wachten op de SCers uit ONZ

AMD wel wil je zeggen?quote:

Onzin, @@@ wordt meteen op slot getieft.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, even een tip: neem @@@ en/of bifi in je topictitel op en het wordt nooit gesloten.

Geen idee, ik kom in beide niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
Duh

briljante ingevingquote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
In General Chat slowchat kun je de hele dag slowchatten. Misschien toch wat voor ons. Verplaatsen we ons gewoon daarheen toch?

Heeft er iemand bezwaar gemaakt tege de sig?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:17 schreef PrintScreen het volgende:
O en Dirkh, ik heb mijn sig al aangepast
Mierenneukerij hier

Ja, na 300 posts.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:21 schreef Dagonet het volgende:
Onzin, @@@ wordt meteen op slot getieft.

Stuart is er al.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
In General Chat slowchat kun je de hele dag slowchatten. Misschien toch wat voor ons. Verplaatsen we ons gewoon daarheen toch?

GCSC is heel anders dan de ONZ SC.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef DePresident het volgende:
[..]

Alsof ze zich wel aanpassen aan ONZ.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
GCSC is heel anders dan de ONZ SC.
Je weet dat er een stel zijn die zich echt niet aanpassen aan GC.

Nope, maar ik vond het een zwak excuus om dat forum te gebruiken terwijl er misschien uit de SC maar 2 daar daadwerkelijk postenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft er iemand bezwaar gemaakt tege de sig?

quote:Op maandag 21 maart 2005 00:17 schreef Arcee het volgende:
Wat is ook al weer het nut van het aan banden leggen van SC en reeksen?

Niemand vraagt of jij komt lezen in een SCquote:Op maandag 21 maart 2005 00:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof ze zich wel aanpassen aan ONZ.

Check FB.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:23 schreef tommy4487 het volgende:
wat is er percies aan de hand met die AMD?
En aub geen linkjes naar de topics want ik heb ze gelezen maar ik weet het nog niet percies
wat heeft ie percies gezegd/gedaan dat nu zelfs de slowchatters hem niet meer moeten?

Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3quote:Op maandag 21 maart 2005 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[@@@] As b@ as it gets.
17, inclusief slotpost.

Lees de Feedback even terug. Scheelt ons allemaal dubbel uitleggen.quote:

Gezellig is dat altijd hequote:Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Het halfjaarlijkse nachtelijke slowchat gezeik begint weer?

Geen @@@ kliekje. Jij gaat toch ook geen GPD openen?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3
301 zelfs.

dat was die anti AMD-zooi, heel wat anders mênquote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3
301 zelfs.

Hij staat in mijn AT. Dat is al irritant genoeg.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
Niemand vraagt of jij komt lezen in een SC

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |