Nee hoor, een duidelijke verandering.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:05 schreef DePresident het volgende:
Trieste pesterijtjes.
Dus we moeten eerst een topic openen dat potentie heeft en daarin kunnen we doen wat we willen? Want we mogen ook geen topic 'kapen'.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee hoor, een duidelijke verandering.
Jullie hebben een eigen slowchat forum, waar jullie je gang kunnen gaan. Hier heb je je te houden aan de geldende regels.
Geen [SC] of verkapte [SC].
Eyy dirkiequote:Op maandag 21 maart 2005 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jullie hebben een eigen slowchat forum, waar jullie je gang kunnen gaan. Hier heb je je te houden aan de geldende regels.
Gister was het nog zo dat er wel geslowchat mocht worden als er maar geen [SC] in de TT zou staanquote:Op maandag 21 maart 2005 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan wel allerlei vragen stellen wat wel en niet mag, om je dan binnen die regels je alles te veroorloven. Maar dat gaat dus niet door.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dus we moeten eerst een topic openen dat potentie heeft en daarin kunnen we doen wat we willen? Want we mogen ook geen topic 'kapen'.
Zie sig van PSquote:Op maandag 21 maart 2005 00:09 schreef tommy4487 het volgende:
een eigen slowchat forum
Ik heb iets gemist
Gelul, daar komen de meeste van hier niet hoorquote:
Zeg dan 'slowchat is voorbij'.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan wel allerlei vragen stellen wat wel en niet mag, om je dan binnen die regels je alles te veroorloven. Maar dat gaat dus niet door.
[SC] Is voorbij, verkapte [SC] is voorbij. That's it.
Vergeet niet, over vier weken ben je weer crew!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:14 schreef DePresident het volgende:
En nu ben ik wat zinnigs doen, voor ik dalijk weer gigantisch de fout inga
Ik mag voor jullie hopen dat daar niet elke SCer uit ONZ naar toe gaat komenquote:
Kijk als alle SC van ons nou naar de GCSC gaan dan ben je ook bij elkaar. Kun je ook slowchatten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:14 schreef Arcee het volgende:
-edit- zie sigje PS dus.
Wat is ook al weer het nut van het aan banden leggen van SC en reeksen?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
Je kan wel allerlei vragen stellen wat wel en niet mag, om je dan binnen die regels je alles te veroorloven. Maar dat gaat dus niet door.
[SC] Is voorbij, verkapte [SC] is voorbij. That's it.
Wie is 'jullie'?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik mag voor jullie hopen dat daar niet elke SCer uit ONZ naar toe gaat komen
hmm, "indrukwekkend"quote:Op maandag 21 maart 2005 00:15 schreef Rowdie het volgende:
ik EIS dat we kunnen [SC] topics kunnen openen , PURE PESTERIJ DIT!
Duhquote:Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie is 'jullie'?
Ik had die post trouwens al verwijderd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |