Game onquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef One_conundrum het volgende:
onitsuka tigers Mexico '66
Replay MV983 814 110 broek
en nog een replay shirt maar dat kan ik niet vinden...
Van je eigen kleding hequote:Op donderdag 10 maart 2005 14:42 schreef moniek het volgende:
gave schoenen!! *gaat plaatjes van kleding zoeken
Die zijn ook wel gaaf. Alleen heeft iedereen tegenwoordig dit soort schoenen. Zat er aan te denken Adidas Goodyear te kopen (kleur wit met blauwe strepen), maar dat is het toch ook net niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:29 schreef kultivate het volgende:
ik denk erover om deze te kopen
[[url=http://img220.exs.cx/img220/7769/tigers0ad.th.jpg]afbeelding][/URL]
Abercrombie site, Ebayquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:55 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe je Abercrombie & Fitch kunt bestellen? M'n zusje is helemaal para van dat merk en wil dat ik wat voor haar bestel
Dank uquote:
Ik heb ze bij P'Leisure in Den Bosch gekocht. Ik zie net op de site dat er ook een in Groningen zit:quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:22 schreef 3FM het volgende:
Welke NL schoenenwinkels verkopen die Otsinuka 'Asics'
?
Je zult het ongetwijfeld wel weten. Maar ik waarschuw toch maar even. Wel goed opletten. Er wordt veel nep kleding aangeboden. Check eerst feedback van de desbetreffende verkoper.quote:
Woon ik net weer vlakbij groningen....quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:05 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Ik heb ze bij P'Leisure in Den Bosch gekocht. Ik zie net op de site dat er ook een in Groningen zit:
http://www.p-leisure.nl/index2.php
Ik ben dan ook niet van plan om bij E-bay te kopen. Ik wist niet dat je op de site van Abercrombie gewoon kunt bestellen, dus ik denk dat we dat maar gaan doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Je zult het ongetwijfeld wel weten. Maar ik waarschuw toch maar even. Wel goed opletten. Er wordt veel nep kleding aangeboden. Check eerst feedback van de desbetreffende verkoper.
Maak ik zo'n mooie OP en dan ditquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef schatje het volgende:
-edit: slap geouwehoer verwijderd
RealKnuckles en JaWi: ruzie's en ander geneuzel vecht je maar uit via de MSN/ICQ/mail
front runner en sub zeroquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:22 schreef 3FM het volgende:
Welke NL schoenenwinkels verkopen die Otsinuka 'Asics'
?
Ja erg netjes! ik heb nog een scan van de ad.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:08 schreef heinl het volgende:
Ik vind die nieuwe le qoc (zo schrijf je dat toch?) ook wel vetjes.. Kan zo gauw geen foto vinden, maar hij staat in de VI (Voetbal International) aan de binnenkant van het kaft.. Die ga ik een dezer dagen halen i think
.docquote:Op vrijdag 11 maart 2005 03:28 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja erg netjes! ik heb nog een scan van de ad.
Deze dus: http://rapidshare.de/files/829788/Le_Coq_VI.doc.html
Nu nog een winkel waar ze verkrijgbaar zijn....
Dat zijn wel dope sneakers voor een extra paar erbij te hebben.quote:
die blauwe!quote:
Moet je niet aan mij vragen, ik vind het lelijke schoenen en wil er niks mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:24 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat zijn wel dope sneakers voor een extra paar erbij te hebben.
Waar kan je die hopen en wat kosten ze?
Bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:56 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb de mijne uit leeuwarden kijk ook op www.onitsukatiger.com
@ stijn_: Ik meen dat ze in groningen wel bij Level42 staan...
In de stadquote:
Okeequote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:56 schreef One_conundrum het volgende:
haha ik bedoel project43 ik zit helemaal in de war
Bij welke winkel in Leeuwarden heb je die schoenen gekocht... kan namelijk op die site nergens Leeuwarden vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:56 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb de mijne uit leeuwarden kijk ook op www.onitsukatiger.com
@ stijn_: Ik meen dat ze in groningen wel bij Level42 staan...
Allang gekeken, staat nietsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:30 schreef stijn_ het volgende:
www.lecogsportif.com / nl ?? zoek daar es effe zelluf!
Pff,... jah ik moet natuurlijk wel de enige zijn die ze heeft in leeuwarden en omstrekenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:58 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
[..]
Bij welke winkel in Leeuwarden heb je die schoenen gekocht... kan namelijk op die site nergens Leeuwarden vinden.
Wat zijn nu de kosten van dit soort schoentjes!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:29 schreef kultivate het volgende:
ik denk erover om deze te kopen
[[url=http://img220.exs.cx/img220/7769/tigers0ad.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja die zien er zo heel vet uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:17 schreef peksin het volgende:
Aaah ik wil deze [afbeelding] iemand die gezien?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Pff,... jah ik moet natuurlijk wel de enige zijn die ze heeft in leeuwarden en omstreken![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:59 schreef RavenShield het volgende:
@Mastroianni Ik zag net ook schoenen? nu niet meer?
Onitsuka's zijn meestal rond de 90 euro.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:29 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Wat zijn nu de kosten van dit soort schoentjes!
Dát wil ik weten, waar je ze kunt kopen staat allemaal op de site, maar wat gaat zo'n grapje kosten!?
quote:onitsuka tigers Mexico '66
http://www.nudiejeans.com/ hier is een heel forum derover, maar misschien meer. Ben zelf niet zo van de Nudies dus ik weet et nietquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:42 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb een nieuwe nudie jeans broek gekocht, maar het boekje zat er niet meer bij. is het nou zo dat ze het liefst willen dat je hem niet wast ofzo?
ik heb het gevonden, dankjequote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://www.nudiejeans.com/ hier is een heel forum derover, maar misschien meer. Ben zelf niet zo van de Nudies dus ik weet et niet
quote:Dry, dark unwashed denim, is the strongest and most durable alternative, and will also give the most personal result.Use your dry jeans as much as possible before the first wash. Six months is a good start.
Ik heb ze vandaag gezien bij Van Dalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:24 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat zijn wel dope sneakers voor een extra paar erbij te hebben.
Waar kan je die hopen en wat kosten ze?
Hoe duur?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:01 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag gezien bij Van Dalen.
Weet niet hoeveel winkels ze hebben en waar.
In ieder geval 1 in de Heerestraat (groningen)
Stond geen prijsje bij, maar volgens mij is Le coq sportif redelijk goedkoop.quote:
Ook bij Yoox gekocht?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:46 schreef Mastroianni het volgende:
Broek van Incotex:
[afbeelding]
[afbeelding]
79.95.. Ga denk ik dinsdag die blauwen halen, maar wel jammer dat die schoenen al zo enorm verkrijgbaar zijn, over een maandje loopt ws half groningen er mee rondquote:Op zondag 13 maart 2005 10:37 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Stond geen prijsje bij, maar volgens mij is Le coq sportif redelijk goedkoop.
Ik denk zo'n 60 euro.![]()
Mischien staat het op hun site
Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie [deel 3]quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van plan om bij E-bay te kopen. Ik wist niet dat je op de site van Abercrombie gewoon kunt bestellen, dus ik denk dat we dat maar gaan doen
Dat wordt een prijzig weekje voor m'n ouders zo
Cool vestquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:30 schreef cultheld het volgende:
Voorkant, achterkant en detailed view van mijn Diesel vest
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
80 vind ik al weer wat aan de \'normale\' kant zittenquote:Op zondag 13 maart 2005 16:47 schreef RealKnuckles het volgende:
60 of 80 euro is duidelijk goedkoop ja.
Ik had ze ook al in \'t pimp hier met je schoenen topic gepost, vond ik een beetje dubbelop.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:59 schreef RavenShield het volgende:
@Mastroianni Ik zag net ook schoenen? nu niet meer?
Ja, zag het, in dat topic had ik ook gereageerdquote:Op zondag 13 maart 2005 17:45 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik had ze ook al in \'t pimp hier met je schoenen topic gepost, vond ik een beetje dubbelop.
Pimp hier met je schoenen!
45 euroquote:
Schoon schoeisel.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:35 schreef 3FM het volgende:
koop gewoon van die noname allstars paar tientjes
Polo met korte of lange mouwen? Enne, je kraag staat omhoog vrind.quote:
dat is ganGster ja!quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Polo met korte of lange mouwen? Enne, je kraag staat omhoog vrind.Ik denk ik waarschuw je maar even.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef DrukVout het volgende:
Onitsuka's heb ik denk al een 1,5jaar ofzo...
Uit de fabriek vandaan. Mijn pa was er aan het werk en kreeg een paartje mee. Die heb ik nog steeds.
Lekker vaag dat nu iedereen en mee rond loopt...
Mu-ha! Vet manse blauwe Lacoste-polo (heb dezelfde; draag 'm net zo, maar dan zonder shirt eronderquote:
Die zijn echt ontzettend leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef baskick het volgende:
[..]
Mu-ha! Vet manse blauwe Lacoste-polo (heb dezelfde; draag 'm net zo, maar dan zonder shirt eronder). Verklein wel ff je foto
Vandaag gekocht: Floris van Bommel-sneaker:
[afbeelding]
Zolang het niet in grote hoeveelheden verkocht wordt in NL is het in ieder geval nog origineler dan RL, Lacoste, TH, of wat dan ook...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom digt iedereen A&F zo overdreven erg
Zoveel vind ik er nou eik niet aan, en origineel is het ook absoluut niet.
Nou, absoluut nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:52 schreef wh00t het volgende:
[..]
Zolang het niet in grote hoeveelheden verkocht wordt in NL is het in ieder geval nog origineler dan RL, Lacoste, TH, of wat dan ook...![]()
Bedankt! De meningen in de verschillende topics lopen nogal uiteen; de een vindt ze heel leuk, de ander totaal niet:quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die zijn echt ontzettend leuk!
Dat neem ik mee als tip voor mijn man
Mag ik vragen wat ze hebben gekost??
Onderbouw je mening, als je wilt? Kun je ook iets specifieker zijn wat je lelijk vind; de kleur of het model?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:42 schreef RealKnuckles het volgende:
Die schoenen zijn echt kapot lelijk.
Het model ziet er niet echt goed uit, de kleur al helemaal niet en daarbij tevens het verkeerde merk, maakt het absolute geen puike schoenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef baskick het volgende:
[..]
Bedankt! De meningen in de verschillende topics lopen nogal uiteen; de een vindt ze heel leuk, de ander totaal niet:
Pimp hier met je schoenen!
Wat vinden jullie puike sneakers
Kosten: ¤139,95
[..]
Onderbouw je mening, als je wilt? Kun je ook iets specifieker zijn wat je lelijk vind; de kleur of het model?
Oke! Ieder z'n mening, natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Het model ziet er niet echt goed uit, de kleur al helemaal niet en daarbij tevens het verkeerde merk, maakt het absolute geen puike schoen
Sorry.
Ja die kleur wordt het idd deze zomer, maar niet voor een schoen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:45 schreef baskick het volgende:
[..]
Oke! Ieder z'n mening, natuurlijk!
De kleur is persoonlijk ('t wordt wel de kleur, deze zomer).
\
Ben wel benieuwd, wat is er mis met het merk? Heb je iets tegen de Floris-lijn, of tegen Van Bommel in het algemeen? Waarom? Of heb je iets tegen sneakers van (Floris) van Bommel?
De kleur wordt het, daar zijn we het over eens. Hoezo niet voor schoenenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja die kleur wordt het idd deze zomer, maar niet voor een schoen.
En ik kan geen een van Bommel schoen mooi vinden, zijn schoenen voor als je met pensioen gaat, als is dat dan bij jouw schoenen nvt. Maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel
Tja, over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Het model ziet er niet echt goed uit, de kleur al helemaal niet en daarbij tevens het verkeerde merk, maakt het absolute geen puike schoen
Sorry.
Valt me op dat het dames zijn die ze leuk vinden, mannen zijn minder enthousiastquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, over smaak valt niet te twisten.
Ik vind ze nl. heel erg leuk![]()
Damn, zeik niet, hij vind ze lelijk. Ik ook. punt uitquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:29 schreef baskick het volgende:
[..]
De kleur wordt het, daar zijn we het over eens. Hoezo niet voor schoenen? Hoe halen ze het anders in hun hoofd om zo'n kleur op de markt te brengen
? Waarom denk jij dat het 't wel wordt voor kleding, maar niet voor schoeisel (onderdeel van je kleding)?
Of schoenen van vB bij je passen ligt maar net aan hoe je je kleedt. Niet alle Van Bommel-schoenen zijn oubollig (neem aan dat je dat met 'met pensioen gaan' bedoeld?)
Ik ben 18 en draag dagelijks nette Van Bommels, half-hoog, suede, donkerbruin:
[afbeelding]
Niet alle modellen zijn mooi, maar ze zijn zeker ook niet allemaal oubollig
Maar goed, genoeg off-topic
dat was ook de bedoeling hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:29 schreef Varr het volgende:
Zolang je die combinatie maar uit je hoofd laat..
ze waren ¤90,- dacht ik.. of 89,95..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Schoon schoeisel.
Wat kosten deze Onitsuka's? Ik wil ze eigenlijk in het zwart met die strepen e.d. goud-achtig volgens mij...
Mja, vind ik op de foto eigelijk ook wel, maar als je hem aan hebt valt t eigelijk reuze mee..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:43 schreef Andoire het volgende:
Leuke kleur vest, alleen vind ik die plaatjes erop een beetje schreeuwerig.. Maar verder heel leuk
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:51 schreef wh00t het volgende:
Dit is nog maar 1 polo die ik gekocht heb, kon haast niet kiezen, ze hebben zo'n grote collectie...![]()
Gewoon via hun internetshop besteld. Enige nadeel is dat je een creditcard moet hebben en de shippingcosts zo hoog zijn maar gelukkig is de kleding zelf wel heel vriendelijke geprijst.
Ohja, ze verzenden echt supersnel. Al mijn spullen waren op voorraad en binnen 4 werkdagen in huis! (vanuit de US!)
Geen idee, ik heb het samen met een aantal vrienden gedaan en de totale bestelling was meer dan 600 USD incl. verzendkosten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hmm.. Hoe veel kost het, alles bij elkaar, dus invoerrechten, verzendkosten enz, als je één polo besteld?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Amsterdam_Stunna het volgende:
Laatst zon pimpalicious shirt gehaald, shit is echt vet, en binnen 2 dagen thuis!! weet alleen niet hoe je een foto kan uploaden iemand??
waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&Fquote:
Pro sport heeft enkele modellen hiervan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:29 schreef 907 het volgende:
[..]
supergave schoenen!!
waar te koop en hoeveel kosten ze?![]()
Volgens mij staat alles jouw goed..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:09 schreef Varr het volgende:
Hij staat me keet toevallig...Idee trouwens opgepikt uit oceans 12, daar droeg iemand ook zoiets dergelijks.
hier in groningen liggen nog stapels, maar ik vind ze er zelfs voor die 10 euro waarvoor ze te koop zijn niet echt mooi genoeg om te kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&F
10 euro!:?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:31 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hier in groningen liggen nog stapels, maar ik vind ze er zelfs voor die 10 euro waarvoor ze te koop zijn niet echt mooi genoeg om te kopen
Den Bosch.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&F
Leuke basicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:17 schreef --Davidoff-- het volgende:
[afbeelding]
Maar dan met roze logo in plaats van het hier afgebeelde wit
Ja, ik vind 'm wel relaxed en nee, ik pretendeer absoluut niet origineel te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:17 schreef Fatality het volgende:
[..]matig
Mensen niet alles van A&F is mooi!
Leuk... zeker met die Napolitaanse manchetten....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef Mastroianni het volgende:
Dit is mijn Gordon Gekko overhemd. Voor als ik in een 'Wall Street' bui ben
[afbeelding]
Greed is good![]()
Staat volgens mij op de adidas site waar je die kan halen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef JopJuh het volgende:
Vraagje: Adidas Superstar met beige neus ^^ schoenen, die uit de nieuwe retro-collectie waar zijn die te koop ? en wat kosten die ?
[afbeelding]
http://img166.exs.cx/my.php?loc=img166ℑ=deschoen7io.jpg
Bikkembergs van 170 euro waren mij te duur ^^
Fijn shirtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Greed is good![]()
Waar heb je die jas gehaald? Plaats/winkelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:49 schreef Varr het volgende:
Vandaag ff gehaald...
[afbeelding]
[afbeelding]
De Joy hier in roden. Neem aan dat je hem dus wel in elke joy kan krijgen, van het merk Esprit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:20 schreef Jay-K het volgende:
[..]
Waar heb je die jas gehaald? Plaats/winkel
Eyy nóg een rodenaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:26 schreef Varr het volgende:
[..]
De Joy hier in roden. Neem aan dat je hem dus wel in elke joy kan krijgen, van het merk Esprit.
jammer van dat bikkembergquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef JopJuh het volgende:
By the way, week geleden gekocht
- t shirt
- witten linnen broek
[afbeelding][/URL]
mwah, ik vind het colbertje in combinatie met de witte linnenbroek ook als een vlag op een modderschuit staan.quote:
Ik geloof dat ik een kolbertje op een spijkerbroek ook beter vind staan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:40 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
mwah, ik vind het colbertje in combinatie met de witte linnenbroek ook als een vlag op een modderschuit staan.
Sorry![]()
Dit is Show hier je nieuwe kleding Topic #8 ... Waar jij wil zijn is Pimp hier met je schoenen! [Deel 2]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:59 schreef JopJuh het volgende:
Nieuwe schoenen, geen adidas daslerdie waren 160 euro, deze maar gekocht ook mooi
en natuurlijk een paar rode en een paar gele sokken.
[[url=http://img131.exs.cx/img131/964/p32401016oi.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img131.exs.cx/img131/50/p32401024xf.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img131.exs.cx/img131/9903/p32401030wv.th.jpg]afbeelding][/URL]
God, ik ben jaloers!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Greed is good![]()
Deze ligt nergens zo in de winkel, die heb ik speciaal laten maken door Barba di Napoli. Een erg mooi merk voor overhemden. ( http://www.exclusiefwinkelen.nl voor adressen). Maar vrij prijzig, voor iets minder geld kun je bij http://www.shirtmakers.nl ongeveer hetzelfde hemd laten maken. Dan kun je kiezen uit een machinaal gemaakt hemd en een handgemaakt hemd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:32 schreef BSJ het volgende:
[..]
God, ik ben jaloers!!!![]()
waar haal je zo'n pareltje? (en als je spontaan de prijs ook nog es vermeldt, spaart me dat een te-indiscrete-vraag-om-te-stellen)
Ik ookquote:
ik vind hem niet echt super eigenlijk...quote:
Hij doet me een beetje aan het telekids-logo denkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:06 schreef magikmuzik het volgende:
gister deze
[afbeelding]
en een zwart/grijs gestreepte trui van Chasin' met 'Snake Bite' erop
hemd als in hemdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:49 schreef BSJ het volgende:
fwieuw... ¤200 voor een hemd is inderdaad niet weinig... voor een studentenportefeuille zoals de mijne... maareuhm, dan weten we weer waarvoor gespaard hé...
ikke en hemden =![]()
ik weet niet, je staat ook nakend op je usericonquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:36 schreef BSJ het volgende:
hehe, ja, altijd leuk die taalproblematiek...
hemd = overhemd
blouse = overhemd voor de dames
onderlijfje = Nederlands hemd (geef toe, t is een leuk woord! :p)
euhm... zijn er nog varianten?
Trouwens... ik ben niet t type dat gaat staten 'ikke en onderlijfjes ='...
![]()
![]()
achja smaken verschillen he?quote:
Hoe kun je dat nou sepiaal een vet shirt vinden, het is een een oranje shirt met een merknaam erom. Niet echt bijzonder?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:07 schreef Blu het volgende:
[..]
echt vet shirt, waar gekocht en hoe duur??
Lijkt een erg mooi bedrijf dat shirtmakers! 70 euro is dan exclusief voorrijkosten enzo of echt all in? dan is absoluut niet duur.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:57 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Deze ligt nergens zo in de winkel, die heb ik speciaal laten maken door Barba di Napoli. Een erg mooi merk voor overhemden. ( http://www.exclusiefwinkelen.nl voor adressen). Maar vrij prijzig, voor iets minder geld kun je bij http://www.shirtmakers.nl ongeveer hetzelfde hemd laten maken. Dan kun je kiezen uit een machinaal gemaakt hemd en een handgemaakt hemd.
Bij handgemaakte hemden (zoals het mijne) is de afwerking net even wat mooier, maar daar betaal je dus wel voor. Dus wel prettig dat je bij shirtmakers.nl kunt kiezen, en bovendien doen ze alleen maatwerk dus de pasvorm is altijd goed. Ik geloof vanaf een euro of 70 voor de machinale hemden en tot 200 euro voor de handgemaakte hemden. Dat is dan wel afhankelijk van de stof en de opties...
Het is vanaf 70 euro dus. All-in. Maar dat hangt dus ook af van je stofkeuze he? Sommige stoffen zijn gewoon duurder dan andere en daarom werken ze met categorien. Maar geef het eens een kans zou ik zeggenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:12 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Lijkt een erg mooi bedrijf dat shirtmakers! 70 euro is dan exclusief voorrijkosten enzo of echt all in? dan is absoluut niet duur.
Mijnes komt toch echt uit de winkelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:57 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Deze ligt nergens zo in de winkel, die heb ik speciaal laten maken door Barba di Napoli. Een erg mooi merk voor overhemden. ( http://www.exclusiefwinkelen.nl voor adressen). Maar vrij prijzig, voor iets minder geld kun je bij http://www.shirtmakers.nl ongeveer hetzelfde hemd laten maken. Dan kun je kiezen uit een machinaal gemaakt hemd en een handgemaakt hemd.
nu je het zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:52 schreef sa-sa het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje aan het telekids-logo denken![]()
Mooi! Alleen de mouwen vind ik niet helemaal geweldigquote:Op zondag 27 maart 2005 17:33 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Mijnes komt toch echt uit de winkel
[[url=http://img48.exs.cx/img48/5945/ogna17xu.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img48.exs.cx/img48/3365/ogna21ix.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen geen napolitaans manchet, wel cut-away boord. Is een Oger shirt uit de Napoli lijn. Kosten wil je niet weten![]()
Hoe bedoel je? Dat witte? Of dat ze er gewoon onflorrisant bijhangen? (dat laatste komt omdat het ongestreken en net uit de verpakking komtquote:Op zondag 27 maart 2005 21:18 schreef Varr het volgende:
[..]
Mooi! Alleen de mouwen vind ik niet helemaal geweldig
Joh der hangt wat in je ogen...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben stoer EN ik heb een nieuw vest
[afbeelding]
fijn dat er voor jou geen merk op hoeft te staan. misschien gaat het me niet om het merk, maar ook wel om de kleur (vind het zoiezo wel een leuke zomerkleur) en dan komt er nog bij dat het van diesel isquote:Op zondag 27 maart 2005 15:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou sepiaal een vet shirt vinden, het is een een oranje shirt met een merknaam erom. Niet echt bijzonder?
Sowieso hoeft merknamen op een shirt van mij niet zo...
Er hangt mooi bruin haar in haar ogen ...dat is bij mij meestal ook zo maar dan met blond haarquote:
haha, leuke foto en leuk vestquote:Op maandag 28 maart 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben stoer EN ik heb een nieuw vest
[afbeelding]
Mooie dassen!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:46 schreef Mastroianni het volgende:
Broek van Incotex:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dassen van Dassenonline.nl , 100% zijde. Zeer netjes gemaakt en niet duur. Hoewel die roze IRL me eenpaar tintjes te roze bleek. Maar ja, da's het risico met internetaankopen.
[afbeelding]
Kijk, daar doen we het voorquote:
Ja ik had em gekocht omdat blauw zo mooi bij bruin staatquote:Op maandag 28 maart 2005 20:19 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Er hangt mooi bruin haar in haar ogen ...dat is bij mij meestal ook zo maar dan met blond haar![]()
Ja, het is wel mogelijk. Alleen moet je dan naar echt goede herenmodezaken, en die zijn per definitie veel duurder dan een 13 in dozijn winkel.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:27 schreef BSJ het volgende:
heb je in dassen eigenlijk verschillende maten?
ik heb het probleem dat ik m'n knoop altijd moet maken met het smalste-van-het-smalste... en geeft niet de mooiste knopen...
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef Blu het volgende:
[..]
fijn dat er voor jou geen merk op hoeft te staan. misschien gaat het me niet om het merk, maar ook wel om de kleur (vind het zoiezo wel een leuke zomerkleur) en dan komt er nog bij dat het van diesel is![]()
nice, welk merk/prijs?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:00 schreef Hyperlite het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst
[afbeelding]
Moest nog even de mouwen laten inkorten want die waren iets aan de lange kant maar eind van de week is ie van mij
Kijk dat was nou een heel mooi overhemd geweest zonder die strepen en al die lompe plaatjes/text...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:00 schreef Hyperlite het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst
[afbeelding]
Moest nog even de mouwen laten inkorten want die waren iets aan de lange kant maar eind van de week is ie van mij
Of te wel wit met zwarte knoopjesquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:01 schreef Varr het volgende:
[..]
Kijk dat was nou een heel mooi overhemd geweest zonder die strepen en al die lompe plaatjes/text...![]()
Ga je dat zelf ook nog showen in [V] Sexy & Gewaagdquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Net binnen, met dank aan de postbode en Victoria's Secret![]()
![]()
Nice.. incl model hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Net binnen, met dank aan de postbode en Victoria's Secret![]()
![]()
I think I can live with that.quote:
Jep shirtshop.nl. Is van Copa Classicquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
o.a. bij Shirtshop.nl als ik me niet vergis (bij copa classic)
*Jopjuh Zou Coconut best willen tegenkomen hierinquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef Coconut het volgende:
Ik heb eindelijk mijn pakket uit Amerika binnen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een flinke tegenvaller dat ik even ¤ 105 aan btw en invoerrechten kon gaan betalenVrijwel alle pakketten uit Amerika worden momenteel bij de douane geopend. Ook al is het een gift en zijn alle benodigde stickers aanwezig
![]()
Dat wilde ik net vragen. Zoiets kun je toch ook wel in Nederland krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:14 schreef lightjah het volgende:
waarom haal je dat helemaal in Amerika?
Nee, je kunt wel wat dingen van A&F bij America Today kopen, maar dat zijn meestal dingen die niet zo leuk zijn, opgekochte restpartijen. Het merk opent in 2006 wel winkels in Europaquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen. Zoiets kun je toch ook wel in Nederland krijgen.
Pic?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef joriszss het volgende:
Gister een nieuwe spijker broek van Cast Iron gekocht en een roze polo van JC Rags (met achter op "Sun City South Africa" (of zoiets), dat roze was vooral om mijn vriendin te stangen
Superquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef Coconut het volgende:
Ik heb eindelijk mijn pakket uit Amerika binnen![]()
Wel een flinke tegenvaller dat ik even ¤ 105 aan btw en invoerrechten kon gaan betalenVrijwel alle pakketten uit Amerika worden momenteel bij de douane geopend. Ook al is het een gift en zijn alle benodigde stickers aanwezig
![]()
Niks geilers dan een koorbalquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Varr het volgende:
Wat heeft iedereen met die polo's... Zie je er automatisch uit als zo'n studentenbal.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks geilers dan een koorbal
braaf van buiten, stout van binnen![]()
Totaal beeld (ps, ja die stoel met kleren moet ik inderdaad ff opvouwen en opruimen)quote:
Broek is van Cast Iron,quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Blu het volgende:
waar heb je die broek en tas gekocht. zijn wel mooi imo
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net dit arrogante T-shirt gekocht.
[afbeelding]
I like being 35quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
uhm, ze hebben diezelfde sneakers bij de America Today in de aanbieding, ik weet alleen niet of ze ook die kleur hebben...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:40 schreef NiekieW. het volgende:
waar kan ik deze schoenen kopen omgeving eindhoven ?
[afbeelding]
Ik heb 'm ook, maar dan de donkerblauwe.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:44 schreef XiChico het volgende:
[..]
Mooi .. hoe duur en waar gekocht? Uit het buitenland?
Ja die is leukquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 'm via ebay aangeschaft, valt die van jou groot of klein trouwens Braun?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, maar dan de donkerblauwe.
[afbeelding]
Ik heb 'm gekocht bij Front Runner in de Kalverstraat, Amsterdam. Volgens mij zit Front Runner in meer plaatsen dan alleen Amsterdam, dus ga er eens langs... Die van mij kostte trouwens 69,95. Net prijsje.
Klein, vergeleken met kleding die ik normaal heb.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:09 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik heb 'm via ebay aangeschaft, valt die van jou groot of klein trouwens Braun?
dat is niet 't zelfde model, 't zijn wel Asics, maar wat hoger en wat andere neus... Kosten trouwens 39,95quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
uhm, ze hebben diezelfde sneakers bij de America Today in de aanbieding, ik weet alleen niet of ze ook die kleur hebben...
verder zou ik bij de Shoe Time kijken (in de Heuvelgallerij, naast de Hop On Down)
Pro Sport, Foot Locker
iK heb hem ook, komt deze week binnenquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:09 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik heb 'm via ebay aangeschaft, valt die van jou groot of klein trouwens Braun?
Ik had ze 1,5 jr geleden gekocht ofzo,toen waren ze gloof..60 euro...(zag ze iets later nog staan voor 40 grmppff)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Rapaille het volgende:
Mag ik vragen wat die onitsuka tigers Mexico '66 uit de openingspost kosten?
Deze heb ik ook. HIj is erg kort met lange mouwen, waarschijnlijk wel een model waar je even aan moet wennen, ik ook namelijk...quote:
Hoe kort?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:06 schreef wh00t het volgende:
[..]
Deze heb ik ook. HIj is erg kort met lange mouwen, waarschijnlijk wel een model waar je even aan moet wennen, ik ook namelijk...
Maar die lange mouwen zijn wel erg fijn voor de wat frissere avonden op deze heerlijke lentedagen
Smootyquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:47 schreef 907 het volgende:
een aantal weken geleden gekocht:
[afbeelding]
Timberlands
en vanmiddag deze onderstaand gekocht
[afbeelding]
Quickies (volgens mij zijn dit nieuwe schoenen van Quick?)
![]()
Wat wil je horenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vertel eens waar en hoe het is gelukt.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:20 schreef JaWi het volgende:
Niets.
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk Topic deel 5
DAnkjequote:Op zaterdag 2 april 2005 12:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
uhm, ze hebben diezelfde sneakers bij de America Today in de aanbieding, ik weet alleen niet of ze ook die kleur hebben...
verder zou ik bij de Shoe Time kijken (in de Heuvelgallerij, naast de Hop On Down)
Pro Sport, Foot Locker
ik neem aan dat het om dat jasje gaat?quote:
Jasje kost 100 euri.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
ik neem aan dat het om dat jasje gaat?
hoeveel kost ie?
www.krudmart.comquote:
Leuke kleden, kikoooooo.quote:Op zondag 3 april 2005 13:01 schreef kikoooooo het volgende:
Wit met geel t-shirt waar ik even geen foto van kan vinden van de jack&jones
[afbeelding]
+ nieuwe quick schoentjes, typhoon sp
www.fcquick.com , footwear -> nostal -> tabje2 en dan de witte met bruine strepen
Blijft die tekst wel leesbaar als jij dat shirt draagt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Leuk jasjequote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef Faithy het volgende:
Mijn nieuwe zomerjas
Van Vero Moda en komt tot net over m'n knieen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die droeg ik 5 jaar terug al.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 april 2005 13:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Blijft die tekst wel leesbaar als jij dat shirt draagt?![]()
bij de Pro Sport op de Demer hebben ze ze iig zeker, die heb ik vandaag gezienquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:09 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
DAnkjedaar moet ik dan eens gaan kijken die schoenen moet ik gewoon hebben
Als je een enigzins baggy spijkerbroek hebt, bv Radar Low Loose van G-Star komt ie net tot bovenaan de rand van de broek.quote:
Zo dat shirt is gaaf. Van welk merk is die en waar gekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:00 schreef Hyperlite het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst
[afbeelding]
Gaaf zegt ie.quote:Op zondag 3 april 2005 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat shirt is gaaf. Van welk merk is die en waar gekocht?
ik vind het juist wel erg mooiquote:Op zondag 3 april 2005 17:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gaaf zegt ie.
Ik heb zelf ook geen idee welk merk het is, maar het ziet er in ieder geval uit als een goedkoop wannabee-stoer Cool Cat blousje of iets dergelijks. Niet echt bepaald stijlvol, met die rare badges en 'reclame' er op.
Sorry maar wat is D&Cquote:Op zondag 3 april 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind het juist wel erg mooi![]()
D&C heeft ook dat soort kleding en dat valt precies in mijn smaak![]()
Dolce & Gabbanaquote:
Tjah, we hebben helaas niet allemaal zo'n verfijnde smaak als jou.quote:Op zondag 3 april 2005 17:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gaaf zegt ie.
Ik heb zelf ook geen idee welk merk het is, maar het ziet er in ieder geval uit als een goedkoop wannabee-stoer Cool Cat blousje of iets dergelijks. Niet echt bepaald stijlvol, met die rare badges en 'reclame' er op.
Ah oke dank uquote:Op zondag 3 april 2005 17:56 schreef Hyperlite het volgende:
[..]
Tjah, we hebben helaas niet allemaal zo'n verfijnde smaak als jou.
Maar om even antwoord te geven op ook_gek, shirt is van offshore legends, niet zo'n bekend merk
Gekocht bij jan de lange mode in enschede. maar dat is zo'n zaak waar BrauN zich te goed voor voelt.
Wit t-shirt met gele banden op de mouw met een zon eropmet t woord GO?quote:Op zondag 3 april 2005 18:01 schreef Molluck het volgende:
dat shirt van kikoooooo is trouwens wel gaaf(vandaag ook gezien dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |