I think I can live with that.quote:

Jep shirtshop.nl. Is van Copa Classicquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
o.a. bij Shirtshop.nl als ik me niet vergis (bij copa classic)

*Jopjuh Zou Coconut best willen tegenkomen hierinquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef Coconut het volgende:
Ik heb eindelijk mijn pakket uit Amerika binnen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een flinke tegenvaller dat ik even ¤ 105 aan btw en invoerrechten kon gaan betalenVrijwel alle pakketten uit Amerika worden momenteel bij de douane geopend. Ook al is het een gift en zijn alle benodigde stickers aanwezig
![]()

Dat wilde ik net vragen. Zoiets kun je toch ook wel in Nederland krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:14 schreef lightjah het volgende:
waarom haal je dat helemaal in Amerika?

Nee, je kunt wel wat dingen van A&F bij America Today kopen, maar dat zijn meestal dingen die niet zo leuk zijn, opgekochte restpartijen. Het merk opent in 2006 wel winkels in Europaquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen. Zoiets kun je toch ook wel in Nederland krijgen.

Pic?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef joriszss het volgende:
Gister een nieuwe spijker broek van Cast Iron gekocht en een roze polo van JC Rags (met achter op "Sun City South Africa" (of zoiets), dat roze was vooral om mijn vriendin te stangen

Superquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef Coconut het volgende:
Ik heb eindelijk mijn pakket uit Amerika binnen![]()
Wel een flinke tegenvaller dat ik even ¤ 105 aan btw en invoerrechten kon gaan betalenVrijwel alle pakketten uit Amerika worden momenteel bij de douane geopend. Ook al is het een gift en zijn alle benodigde stickers aanwezig
![]()

Niks geilers dan een koorbalquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Varr het volgende:
Wat heeft iedereen met die polo's... Zie je er automatisch uit als zo'n studentenbal.

quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks geilers dan een koorbal
braaf van buiten, stout van binnen![]()

Totaal beeld (ps, ja die stoel met kleren moet ik inderdaad ff opvouwen en opruimen)quote:

Broek is van Cast Iron,quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Blu het volgende:
waar heb je die broek en tas gekocht. zijn wel mooi imo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |