waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&Fquote:
Pro sport heeft enkele modellen hiervan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:29 schreef 907 het volgende:
[..]
supergave schoenen!!
waar te koop en hoeveel kosten ze?![]()
Volgens mij staat alles jouw goed..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:09 schreef Varr het volgende:
Hij staat me keet toevallig...Idee trouwens opgepikt uit oceans 12, daar droeg iemand ook zoiets dergelijks.
hier in groningen liggen nog stapels, maar ik vind ze er zelfs voor die 10 euro waarvoor ze te koop zijn niet echt mooi genoeg om te kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&F
10 euro!:?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:31 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hier in groningen liggen nog stapels, maar ik vind ze er zelfs voor die 10 euro waarvoor ze te koop zijn niet echt mooi genoeg om te kopen
Den Bosch.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&F
Leuke basicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:17 schreef --Davidoff-- het volgende:
[afbeelding]
Maar dan met roze logo in plaats van het hier afgebeelde wit
Ja, ik vind 'm wel relaxed en nee, ik pretendeer absoluut niet origineel te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:17 schreef Fatality het volgende:
[..]matig
Mensen niet alles van A&F is mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |