nee jongens, er staat
PIMPEN met je schoenen.
Dat moet zo:
![]()
Links ziet u de
RBK A6 --> De schoen van de 76'ers guard Allen Iverson uit 2003; Deze schoen gebruik ik alléén voor het basketballen in de zaal (bij de club dus). Deze schoen is voorzien van een dope rits en je had de mogelijkheid je eigen naam in de vakjes voorop de schoen te zetten. Dat vond ik minder (was ook duur) dus staat er gewoon Iverson in.
![]()
.
Iedereen kent de
Converse Chuck Taylor All Star. Deze klassieker overleeft elke generatie zo'n beetje, en in 1999 kwamen ze met de
Chuck Taylor All Star 2000. Deze schoen heeft destijds zo'n indruk op mij gemaakt dat ik 2 jaar lang op deze schoenen heb gelopen (daar is dus ook niet veel meer van over). Na jááren zoeken kwam ik afgelopen herfstvakantie deze schoen weer tegen in Amsterdam. De réchter schoen is dus de Chuck Taylor All Star 2000. Deze draag ik zelden.
Een prachtig lederen schoen, met een mooi embroided Chuck Taylor logo aan de zijkant. Er zit een soort 'schoen' in die om je voet heengaat, lekker zacht en comfortabel.
De middelste, last but not least, is de
Chuck Taylor All Star 2k4.
De 2004-editie kwam uit omdat er nogal veel vraag was naar een nieuwe All Star, en hij is dus voortgeborduurd uit de All Star 2000. Deze schoen kocht ik omdat ik toen de 2000 nog niet gevonden had, en omdat ie gewoon prachtig is natuurlijk. Hij heeft minder comfort dan de 2000 en ik vind hem minder mooi, maar dat is een goed excuus om erop te lopen en het is geen ramp als ie een beetje vies wordt
![]()
.
Ja jongens, pimpin' ain't easy.