Schoon schoeisel.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:35 schreef 3FM het volgende:
koop gewoon van die noname allstars paar tientjes
Polo met korte of lange mouwen? Enne, je kraag staat omhoog vrind.quote:
dat is ganGster ja!quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Polo met korte of lange mouwen? Enne, je kraag staat omhoog vrind.Ik denk ik waarschuw je maar even.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef DrukVout het volgende:
Onitsuka's heb ik denk al een 1,5jaar ofzo...
Uit de fabriek vandaan. Mijn pa was er aan het werk en kreeg een paartje mee. Die heb ik nog steeds.
Lekker vaag dat nu iedereen en mee rond loopt...
Mu-ha! Vet manse blauwe Lacoste-polo (heb dezelfde; draag 'm net zo, maar dan zonder shirt eronderquote:
Die zijn echt ontzettend leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef baskick het volgende:
[..]
Mu-ha! Vet manse blauwe Lacoste-polo (heb dezelfde; draag 'm net zo, maar dan zonder shirt eronder). Verklein wel ff je foto
Vandaag gekocht: Floris van Bommel-sneaker:
[afbeelding]
Zolang het niet in grote hoeveelheden verkocht wordt in NL is het in ieder geval nog origineler dan RL, Lacoste, TH, of wat dan ook...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom digt iedereen A&F zo overdreven erg
Zoveel vind ik er nou eik niet aan, en origineel is het ook absoluut niet.
Nou, absoluut nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:52 schreef wh00t het volgende:
[..]
Zolang het niet in grote hoeveelheden verkocht wordt in NL is het in ieder geval nog origineler dan RL, Lacoste, TH, of wat dan ook...![]()
Bedankt! De meningen in de verschillende topics lopen nogal uiteen; de een vindt ze heel leuk, de ander totaal niet:quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die zijn echt ontzettend leuk!
Dat neem ik mee als tip voor mijn man
Mag ik vragen wat ze hebben gekost??
Onderbouw je mening, als je wilt? Kun je ook iets specifieker zijn wat je lelijk vind; de kleur of het model?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:42 schreef RealKnuckles het volgende:
Die schoenen zijn echt kapot lelijk.
Het model ziet er niet echt goed uit, de kleur al helemaal niet en daarbij tevens het verkeerde merk, maakt het absolute geen puike schoenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef baskick het volgende:
[..]
Bedankt! De meningen in de verschillende topics lopen nogal uiteen; de een vindt ze heel leuk, de ander totaal niet:
Pimp hier met je schoenen!
Wat vinden jullie puike sneakers
Kosten: ¤139,95
[..]
Onderbouw je mening, als je wilt? Kun je ook iets specifieker zijn wat je lelijk vind; de kleur of het model?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |