Schoon schoeisel.quote:

quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:35 schreef 3FM het volgende:
koop gewoon van die noname allstars paar tientjes

Polo met korte of lange mouwen? Enne, je kraag staat omhoog vrind.quote:

dat is ganGster ja!quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Polo met korte of lange mouwen? Enne, je kraag staat omhoog vrind.Ik denk ik waarschuw je maar even.

quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef DrukVout het volgende:
Onitsuka's heb ik denk al een 1,5jaar ofzo...
Uit de fabriek vandaan. Mijn pa was er aan het werk en kreeg een paartje mee. Die heb ik nog steeds.
Lekker vaag dat nu iedereen en mee rond loopt...

Mu-ha! Vet manse blauwe Lacoste-polo (heb dezelfde; draag 'm net zo, maar dan zonder shirt eronderquote:

Die zijn echt ontzettend leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef baskick het volgende:
[..]
Mu-ha! Vet manse blauwe Lacoste-polo (heb dezelfde; draag 'm net zo, maar dan zonder shirt eronder). Verklein wel ff je foto
Vandaag gekocht: Floris van Bommel-sneaker:
[afbeelding]

Zolang het niet in grote hoeveelheden verkocht wordt in NL is het in ieder geval nog origineler dan RL, Lacoste, TH, of wat dan ook...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom digt iedereen A&F zo overdreven erg
Zoveel vind ik er nou eik niet aan, en origineel is het ook absoluut niet.

Nou, absoluut nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:52 schreef wh00t het volgende:
[..]
Zolang het niet in grote hoeveelheden verkocht wordt in NL is het in ieder geval nog origineler dan RL, Lacoste, TH, of wat dan ook...![]()

Bedankt! De meningen in de verschillende topics lopen nogal uiteen; de een vindt ze heel leuk, de ander totaal niet:quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die zijn echt ontzettend leuk!
Dat neem ik mee als tip voor mijn man
Mag ik vragen wat ze hebben gekost??
Onderbouw je mening, als je wilt? Kun je ook iets specifieker zijn wat je lelijk vind; de kleur of het model?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:42 schreef RealKnuckles het volgende:
Die schoenen zijn echt kapot lelijk.

Het model ziet er niet echt goed uit, de kleur al helemaal niet en daarbij tevens het verkeerde merk, maakt het absolute geen puike schoenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef baskick het volgende:
[..]
Bedankt! De meningen in de verschillende topics lopen nogal uiteen; de een vindt ze heel leuk, de ander totaal niet:
Pimp hier met je schoenen!
Wat vinden jullie puike sneakers
Kosten: ¤139,95
[..]
Onderbouw je mening, als je wilt? Kun je ook iets specifieker zijn wat je lelijk vind; de kleur of het model?

Oke! Ieder z'n mening, natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Het model ziet er niet echt goed uit, de kleur al helemaal niet en daarbij tevens het verkeerde merk, maakt het absolute geen puike schoen
Sorry.

Ja die kleur wordt het idd deze zomer, maar niet voor een schoen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:45 schreef baskick het volgende:
[..]
Oke! Ieder z'n mening, natuurlijk!
De kleur is persoonlijk ('t wordt wel de kleur, deze zomer).
\
Ben wel benieuwd, wat is er mis met het merk? Heb je iets tegen de Floris-lijn, of tegen Van Bommel in het algemeen? Waarom? Of heb je iets tegen sneakers van (Floris) van Bommel?

De kleur wordt het, daar zijn we het over eens. Hoezo niet voor schoenenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja die kleur wordt het idd deze zomer, maar niet voor een schoen.
En ik kan geen een van Bommel schoen mooi vinden, zijn schoenen voor als je met pensioen gaat, als is dat dan bij jouw schoenen nvt. Maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel

Tja, over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Het model ziet er niet echt goed uit, de kleur al helemaal niet en daarbij tevens het verkeerde merk, maakt het absolute geen puike schoen
Sorry.

Valt me op dat het dames zijn die ze leuk vinden, mannen zijn minder enthousiastquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, over smaak valt niet te twisten.
Ik vind ze nl. heel erg leuk![]()

Damn, zeik niet, hij vind ze lelijk. Ik ook. punt uitquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:29 schreef baskick het volgende:
[..]
De kleur wordt het, daar zijn we het over eens. Hoezo niet voor schoenen? Hoe halen ze het anders in hun hoofd om zo'n kleur op de markt te brengen
? Waarom denk jij dat het 't wel wordt voor kleding, maar niet voor schoeisel (onderdeel van je kleding)?
Of schoenen van vB bij je passen ligt maar net aan hoe je je kleedt. Niet alle Van Bommel-schoenen zijn oubollig (neem aan dat je dat met 'met pensioen gaan' bedoeld?)
Ik ben 18 en draag dagelijks nette Van Bommels, half-hoog, suede, donkerbruin:
[afbeelding]
Niet alle modellen zijn mooi, maar ze zijn zeker ook niet allemaal oubollig
Maar goed, genoeg off-topic

dat was ook de bedoeling hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:29 schreef Varr het volgende:
Zolang je die combinatie maar uit je hoofd laat..

ze waren ¤90,- dacht ik.. of 89,95..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Schoon schoeisel.
Wat kosten deze Onitsuka's? Ik wil ze eigenlijk in het zwart met die strepen e.d. goud-achtig volgens mij...

Mja, vind ik op de foto eigelijk ook wel, maar als je hem aan hebt valt t eigelijk reuze mee..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:43 schreef Andoire het volgende:
Leuke kleur vest, alleen vind ik die plaatjes erop een beetje schreeuwerig.. Maar verder heel leuk

quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:51 schreef wh00t het volgende:
Dit is nog maar 1 polo die ik gekocht heb, kon haast niet kiezen, ze hebben zo'n grote collectie...![]()
Gewoon via hun internetshop besteld. Enige nadeel is dat je een creditcard moet hebben en de shippingcosts zo hoog zijn maar gelukkig is de kleding zelf wel heel vriendelijke geprijst.
Ohja, ze verzenden echt supersnel. Al mijn spullen waren op voorraad en binnen 4 werkdagen in huis! (vanuit de US!)

Geen idee, ik heb het samen met een aantal vrienden gedaan en de totale bestelling was meer dan 600 USD incl. verzendkosten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hmm.. Hoe veel kost het, alles bij elkaar, dus invoerrechten, verzendkosten enz, als je één polo besteld?

quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Amsterdam_Stunna het volgende:
Laatst zon pimpalicious shirt gehaald, shit is echt vet, en binnen 2 dagen thuis!! weet alleen niet hoe je een foto kan uploaden iemand??

waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&Fquote:

Pro sport heeft enkele modellen hiervan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:29 schreef 907 het volgende:
[..]
supergave schoenen!!
waar te koop en hoeveel kosten ze?![]()

Volgens mij staat alles jouw goed..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:09 schreef Varr het volgende:
Hij staat me keet toevallig...Idee trouwens opgepikt uit oceans 12, daar droeg iemand ook zoiets dergelijks.

hier in groningen liggen nog stapels, maar ik vind ze er zelfs voor die 10 euro waarvoor ze te koop zijn niet echt mooi genoeg om te kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&F

10 euro!:?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:31 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hier in groningen liggen nog stapels, maar ik vind ze er zelfs voor die 10 euro waarvoor ze te koop zijn niet echt mooi genoeg om te kopen

Den Bosch.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
waar? ik wordt echt chagrijnig van die America Today, hier in Eindhoven hadden ze helemaal niets (meer) van A&F

Leuke basicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:17 schreef --Davidoff-- het volgende:
[afbeelding]
Maar dan met roze logo in plaats van het hier afgebeelde wit

Ja, ik vind 'm wel relaxed en nee, ik pretendeer absoluut niet origineel te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:17 schreef Fatality het volgende:
[..]matig
Mensen niet alles van A&F is mooi!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |