Joh der hangt wat in je ogen...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben stoer EN ik heb een nieuw vest
[afbeelding]
fijn dat er voor jou geen merk op hoeft te staan. misschien gaat het me niet om het merk, maar ook wel om de kleur (vind het zoiezo wel een leuke zomerkleur) en dan komt er nog bij dat het van diesel isquote:Op zondag 27 maart 2005 15:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou sepiaal een vet shirt vinden, het is een een oranje shirt met een merknaam erom. Niet echt bijzonder?
Sowieso hoeft merknamen op een shirt van mij niet zo...
Er hangt mooi bruin haar in haar ogen ...dat is bij mij meestal ook zo maar dan met blond haarquote:
haha, leuke foto en leuk vestquote:Op maandag 28 maart 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben stoer EN ik heb een nieuw vest
[afbeelding]
Mooie dassen!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:46 schreef Mastroianni het volgende:
Broek van Incotex:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dassen van Dassenonline.nl , 100% zijde. Zeer netjes gemaakt en niet duur. Hoewel die roze IRL me eenpaar tintjes te roze bleek. Maar ja, da's het risico met internetaankopen.
[afbeelding]
Kijk, daar doen we het voorquote:
Ja ik had em gekocht omdat blauw zo mooi bij bruin staatquote:Op maandag 28 maart 2005 20:19 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Er hangt mooi bruin haar in haar ogen ...dat is bij mij meestal ook zo maar dan met blond haar![]()
Ja, het is wel mogelijk. Alleen moet je dan naar echt goede herenmodezaken, en die zijn per definitie veel duurder dan een 13 in dozijn winkel.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:27 schreef BSJ het volgende:
heb je in dassen eigenlijk verschillende maten?
ik heb het probleem dat ik m'n knoop altijd moet maken met het smalste-van-het-smalste... en geeft niet de mooiste knopen...
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef Blu het volgende:
[..]
fijn dat er voor jou geen merk op hoeft te staan. misschien gaat het me niet om het merk, maar ook wel om de kleur (vind het zoiezo wel een leuke zomerkleur) en dan komt er nog bij dat het van diesel is![]()
nice, welk merk/prijs?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:00 schreef Hyperlite het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst
[afbeelding]
Moest nog even de mouwen laten inkorten want die waren iets aan de lange kant maar eind van de week is ie van mij
Kijk dat was nou een heel mooi overhemd geweest zonder die strepen en al die lompe plaatjes/text...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:00 schreef Hyperlite het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst
[afbeelding]
Moest nog even de mouwen laten inkorten want die waren iets aan de lange kant maar eind van de week is ie van mij
Of te wel wit met zwarte knoopjesquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:01 schreef Varr het volgende:
[..]
Kijk dat was nou een heel mooi overhemd geweest zonder die strepen en al die lompe plaatjes/text...![]()
Ga je dat zelf ook nog showen in [V] Sexy & Gewaagdquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Net binnen, met dank aan de postbode en Victoria's Secret![]()
![]()
Nice.. incl model hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Net binnen, met dank aan de postbode en Victoria's Secret![]()
![]()
I think I can live with that.quote:
Jep shirtshop.nl. Is van Copa Classicquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
o.a. bij Shirtshop.nl als ik me niet vergis (bij copa classic)
*Jopjuh Zou Coconut best willen tegenkomen hierinquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef Coconut het volgende:
Ik heb eindelijk mijn pakket uit Amerika binnen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een flinke tegenvaller dat ik even ¤ 105 aan btw en invoerrechten kon gaan betalenVrijwel alle pakketten uit Amerika worden momenteel bij de douane geopend. Ook al is het een gift en zijn alle benodigde stickers aanwezig
![]()
Dat wilde ik net vragen. Zoiets kun je toch ook wel in Nederland krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:14 schreef lightjah het volgende:
waarom haal je dat helemaal in Amerika?
Nee, je kunt wel wat dingen van A&F bij America Today kopen, maar dat zijn meestal dingen die niet zo leuk zijn, opgekochte restpartijen. Het merk opent in 2006 wel winkels in Europaquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen. Zoiets kun je toch ook wel in Nederland krijgen.
Pic?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef joriszss het volgende:
Gister een nieuwe spijker broek van Cast Iron gekocht en een roze polo van JC Rags (met achter op "Sun City South Africa" (of zoiets), dat roze was vooral om mijn vriendin te stangen
Superquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef Coconut het volgende:
Ik heb eindelijk mijn pakket uit Amerika binnen![]()
Wel een flinke tegenvaller dat ik even ¤ 105 aan btw en invoerrechten kon gaan betalenVrijwel alle pakketten uit Amerika worden momenteel bij de douane geopend. Ook al is het een gift en zijn alle benodigde stickers aanwezig
![]()
Niks geilers dan een koorbalquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Varr het volgende:
Wat heeft iedereen met die polo's... Zie je er automatisch uit als zo'n studentenbal.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks geilers dan een koorbal
braaf van buiten, stout van binnen![]()
Totaal beeld (ps, ja die stoel met kleren moet ik inderdaad ff opvouwen en opruimen)quote:
Broek is van Cast Iron,quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Blu het volgende:
waar heb je die broek en tas gekocht. zijn wel mooi imo
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net dit arrogante T-shirt gekocht.
[afbeelding]
I like being 35quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
uhm, ze hebben diezelfde sneakers bij de America Today in de aanbieding, ik weet alleen niet of ze ook die kleur hebben...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:40 schreef NiekieW. het volgende:
waar kan ik deze schoenen kopen omgeving eindhoven ?
[afbeelding]
Ik heb 'm ook, maar dan de donkerblauwe.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:44 schreef XiChico het volgende:
[..]
Mooi .. hoe duur en waar gekocht? Uit het buitenland?
Ja die is leukquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 'm via ebay aangeschaft, valt die van jou groot of klein trouwens Braun?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, maar dan de donkerblauwe.
[afbeelding]
Ik heb 'm gekocht bij Front Runner in de Kalverstraat, Amsterdam. Volgens mij zit Front Runner in meer plaatsen dan alleen Amsterdam, dus ga er eens langs... Die van mij kostte trouwens 69,95. Net prijsje.
Klein, vergeleken met kleding die ik normaal heb.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:09 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik heb 'm via ebay aangeschaft, valt die van jou groot of klein trouwens Braun?
dat is niet 't zelfde model, 't zijn wel Asics, maar wat hoger en wat andere neus... Kosten trouwens 39,95quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
uhm, ze hebben diezelfde sneakers bij de America Today in de aanbieding, ik weet alleen niet of ze ook die kleur hebben...
verder zou ik bij de Shoe Time kijken (in de Heuvelgallerij, naast de Hop On Down)
Pro Sport, Foot Locker
iK heb hem ook, komt deze week binnenquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:09 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik heb 'm via ebay aangeschaft, valt die van jou groot of klein trouwens Braun?
Ik had ze 1,5 jr geleden gekocht ofzo,toen waren ze gloof..60 euro...(zag ze iets later nog staan voor 40 grmppff)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Rapaille het volgende:
Mag ik vragen wat die onitsuka tigers Mexico '66 uit de openingspost kosten?
Deze heb ik ook. HIj is erg kort met lange mouwen, waarschijnlijk wel een model waar je even aan moet wennen, ik ook namelijk...quote:
Hoe kort?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:06 schreef wh00t het volgende:
[..]
Deze heb ik ook. HIj is erg kort met lange mouwen, waarschijnlijk wel een model waar je even aan moet wennen, ik ook namelijk...
Maar die lange mouwen zijn wel erg fijn voor de wat frissere avonden op deze heerlijke lentedagen
Smootyquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:47 schreef 907 het volgende:
een aantal weken geleden gekocht:
[afbeelding]
Timberlands
en vanmiddag deze onderstaand gekocht
[afbeelding]
Quickies (volgens mij zijn dit nieuwe schoenen van Quick?)
![]()
Wat wil je horenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vertel eens waar en hoe het is gelukt.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:20 schreef JaWi het volgende:
Niets.
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk Topic deel 5
DAnkjequote:Op zaterdag 2 april 2005 12:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
uhm, ze hebben diezelfde sneakers bij de America Today in de aanbieding, ik weet alleen niet of ze ook die kleur hebben...
verder zou ik bij de Shoe Time kijken (in de Heuvelgallerij, naast de Hop On Down)
Pro Sport, Foot Locker
ik neem aan dat het om dat jasje gaat?quote:
Jasje kost 100 euri.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
ik neem aan dat het om dat jasje gaat?
hoeveel kost ie?
www.krudmart.comquote:
Leuke kleden, kikoooooo.quote:Op zondag 3 april 2005 13:01 schreef kikoooooo het volgende:
Wit met geel t-shirt waar ik even geen foto van kan vinden van de jack&jones
[afbeelding]
+ nieuwe quick schoentjes, typhoon sp
www.fcquick.com , footwear -> nostal -> tabje2 en dan de witte met bruine strepen
Blijft die tekst wel leesbaar als jij dat shirt draagt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Leuk jasjequote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef Faithy het volgende:
Mijn nieuwe zomerjas
Van Vero Moda en komt tot net over m'n knieen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die droeg ik 5 jaar terug al.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 april 2005 13:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Blijft die tekst wel leesbaar als jij dat shirt draagt?![]()
bij de Pro Sport op de Demer hebben ze ze iig zeker, die heb ik vandaag gezienquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:09 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
DAnkjedaar moet ik dan eens gaan kijken die schoenen moet ik gewoon hebben
Als je een enigzins baggy spijkerbroek hebt, bv Radar Low Loose van G-Star komt ie net tot bovenaan de rand van de broek.quote:
Zo dat shirt is gaaf. Van welk merk is die en waar gekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:00 schreef Hyperlite het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst
[afbeelding]
Gaaf zegt ie.quote:Op zondag 3 april 2005 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat shirt is gaaf. Van welk merk is die en waar gekocht?
ik vind het juist wel erg mooiquote:Op zondag 3 april 2005 17:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gaaf zegt ie.
Ik heb zelf ook geen idee welk merk het is, maar het ziet er in ieder geval uit als een goedkoop wannabee-stoer Cool Cat blousje of iets dergelijks. Niet echt bepaald stijlvol, met die rare badges en 'reclame' er op.
Sorry maar wat is D&Cquote:Op zondag 3 april 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind het juist wel erg mooi![]()
D&C heeft ook dat soort kleding en dat valt precies in mijn smaak![]()
Dolce & Gabbanaquote:
Tjah, we hebben helaas niet allemaal zo'n verfijnde smaak als jou.quote:Op zondag 3 april 2005 17:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gaaf zegt ie.
Ik heb zelf ook geen idee welk merk het is, maar het ziet er in ieder geval uit als een goedkoop wannabee-stoer Cool Cat blousje of iets dergelijks. Niet echt bepaald stijlvol, met die rare badges en 'reclame' er op.
Ah oke dank uquote:Op zondag 3 april 2005 17:56 schreef Hyperlite het volgende:
[..]
Tjah, we hebben helaas niet allemaal zo'n verfijnde smaak als jou.
Maar om even antwoord te geven op ook_gek, shirt is van offshore legends, niet zo'n bekend merk
Gekocht bij jan de lange mode in enschede. maar dat is zo'n zaak waar BrauN zich te goed voor voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |