SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Is het wat? Is het wat??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:32 schreef DuchessX het volgende:
En, is het wat? Heb de pilot opgenomen maar nog niet gekeken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:33 schreef Copycat het volgende:
Goeie OP!
Ik vond 'm weer goed vanavond.
Intriges, hilariteit (...) , geheimen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, twee maar? Gisteren was aflevering 7 op België, in Nederland zijn we bij 2.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:34 schreef Copycat het volgende:
Op Net 5 loop je slechts twee afleveringen achter, dat is in te lopen.
Dinsdag, half tien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mysterie ontrafelt is.
Hee, daar heb je een punt. Maar misschien was de deur gewoon open?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:23 schreef OnaNia het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Andrew het huis binnen is gekomen op het eind, hij had toch geen nieuwe sleutel gekregen van Bree?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:55 schreef Toeps het volgende:
Ah, ik ben eruit. Op tvtome.com staan alle afleveringen beschreven, en gister was toch echt 7 op Eén.
Pfff, dan vermoed ik dat het nog héél lang gaat duren voordag hetIn aflevering 9 word er al meer over bekend, en ook in aflevering 10. Maar nog niet helemaal helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mysterie ontrafelt is.
NSJ & Lowlands still on my mind
quote:
Copycat is the Edie of Desperate Housewives
All the neighborhood marvels at your short skirts, car-washing skills, and, how can we say this nicely, your competitive spirit.
When we move in next door, yours is the gift basket we're most looking forward to. Until the next neighbour moves in, that is.
Ze had de deur open gelaten toen ze buiten ging kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hee, daar heb je een punt. Maar misschien was de deur gewoon open?
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Het huis van Edie is afgebrand. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Susan. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:30 schreef MadGuy het volgende:
Hm, ik heb het gemist, maar ik probeer nu uit te vinden wat er in de pilot voorkwam. Kwam er ook een brand in voor en een mysterieuze man met een pistool?
Je bedoelt Susan gespeeld door Teri Hatcher. Ze is zo'n fijne kluns in de serie.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Julie (?). Ik ken alle karakters nog niet erg goed bij naam, maar de actrice heet Teri (van Lois and Clark)
Ah, thanks. Dan heb ik de goede aflevering te pakken!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Het huis van Edie is afgebrand. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Susan. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor.
En in 24 was hij hotelmanager.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
Ik herken nu sombrero man pas als de heaumeau uit Melrose Place
Ik ben een Edie, maar had graag wat meer Bree willen zijn.quote:
Ach, zolang je maar geen Mrs. Huber bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:10 schreef Tarak het volgende:
Ik ben een Edie, maar had graag wat meer Bree willen zijn.![]()
Het was inderdaad weer een leuke afleveringquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef Tokay het volgende:
Ik vind Mike ook véél leuker dan die grasmaaier.![]()
Vooral toen hij dat geintje maakte, "Susan had niets om aan te trekken".
En Teri Hatcher speelt Susan zó ontzettend grappig.
Oh my god, dat buurmeisje!![]()
![]()
Gênant!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Het was inderdaad weer een leuke aflevering![]()
Nou, en die opmerking van Bree tegen haar man tijdens het etentje![]()
![]()
Eigenlijk herken ik me ook wel een beetje in Mrs Huber......quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar geen Mrs. Huber bent.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het was inderdaad weer een leuke aflevering![]()
Nou, en die opmerking van Bree tegen haar man tijdens het etentje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was al in de vorige aflevering. Nu heeft ze een cassettebandje gestolen van de psychiater.quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:56 schreef Geqxon het volgende:
Die Bréé, heeft die in deze aflevering de knoop van die psychiator vastgenaaid?
Op één was vorige week aflevering zes of zeven hoor. Dus ik weet niet waar je anders 3 hebt gezien? Op internet nummeren ze ook anders, daar tellen ze de pilot niet mee. 3 op internet is dus 4 hier.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:52 schreef Geqxon het volgende:
Ah ok. Ik had zeg maar de helft van aflevering 3 vorige week al gezien, en nu dus zeg maar weer een helft van de nederlandse aflevering 3, en ik dacht dat ze verschillend waren
MIsschien wel een van de weinige mannen hier, maar mijn vriend kijkt wel naar de serie en vindt de serie ook heel goed en blijft hem ook volgen. HIer misschien dus alleen, maar zeker niet de enige man die kijktquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Voordat ik hier helemaal op verder draaf, maar volgens mij waren die 2 wel hetzelfdeIk zat gister niet echt op te letten, te veel stress enzo
Ik ben trouwens een susanMaar ik ben een man
(een van de weinige hier helaas
)
Ik kijk het ook hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Geqxon het volgende:
)
Ik vond 'r in MP al lekker acteren (over the top) en nu is't helemaal superquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:57 schreef MissMenita het volgende:
En vergeet gefreakte-MelrosePlace-Bitch 'Bree Veeen de Keeemp' niet!!
![]()
bronquote:Belgische Housewives maken Net 5 wanhopig
De Vlaamse tv-zender Eén piekert er niet over om vrijdag tijdens de populaire tv-serie Desperate Housewives in heel Nederland op zwart te gaan, nadat SBS en haar tv-zender Net 5 de Belgen dringend had verzocht de uitzendingen van de serie in ons land voortaan te vervormen.
Net 5, dat vorige week met de uitzendingen van de nieuwe succesvolle televisieserie startte, vindt het maar niets dat de Belgische VRT deze al weken uitzendt en inmiddels zo’n 150.000 Nederlandse kijkers trekt.
De SBS-zender dacht echter dat het de dure uitzendrechten exclusief voor ons land had verworven, niet wetende dat Eén gewoon in alle Nederlandse huiskamers kan worden ontvangen.
"De klacht van SBS slaat echt nergens op”, aldus VRT-woordvoerster Waumans, die van een bizar verzoek spreekt en er niet over piekert het uitzendschema van de serie te wijzigen of verstoren.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik kijk het ook hoorHeb er zelfs Chelsea-Barca voor laten lopen
mijn vriend kijkt het ook, omdat ik het kijk moeth hij meekijkenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Voordat ik hier helemaal op verder draaf, maar volgens mij waren die 2 wel hetzelfdeIk zat gister niet echt op te letten, te veel stress enzo
)
Klopt, zolang het geen Ajax is kan ik best leven met wat geschakel tijdens de commercialsquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb gister ook zitten schakelen (tijdens reclames van DH) naar het voetbal maar het wordt tegenwoordig zo vaak herhaalt dat het niet eens meer erg is als je het niet live volgt.
Hehe, weer een raadsel opgelopstquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
Ik herken nu sombrero man pas als de heaumeau uit Melrose Place
Was dit al bekend? Eén stopt dus halverwege het seizoen en gaat dan pas na de zomer verder. Op Net 5 blijven ze dus, zoals hierboven staat iig, de hele serie aan 1 stuk uitzenden.quote:SBS wil overleg met VRT over Desperate Housewives
AMSTERDAM (ANP) - SBS (SBS6, Net5 en Veronica) wil overleg met de Vlaamse televisiezender Een over het uitzenden van de Amerikaanse serie Desperate Housewives. De in Nederland te ontvangen Vlaamse zender begon eerder met de uitzendingen dan Net5, terwijl SBS de exclusieve uitzendrechten voor de populaire Amerikaanse serie in Nederland heeft verworven.
Het Nederlandse televisieconcern stuurde de Vlaamse collega's van VRT onlangs een brief, waarin stond dat SBS ,,ongelukkig'' is met de situatie. VRT reageerde door SBS in een brief door te verwijzen naar Disney, de producent van de serie. Een VRT-woordvoerster liet woensdag weten dat er sindsdien geen overleg meer heeft plaatsgevonden.
Een SBS-woordvoerder zegt echter nog steeds te hopen op een oplossing, en ziet ,,het vervormen van de Vlaamse uitzendingen in Nederland'' als een van de mogelijke oplossingen. VRT vindt dat geen optie. ,,We hebben nog maar een paar afleveringen te gaan en die zenden we gewoon uit.''
De SBS-woordvoerder benadrukt dat het vooral de bedoeling is een signaal af te geven. ,,We willen goede afspraken maken om dit in de toekomst te voorkomen. Wellicht kunnen we voortaan afspreken dat we tegelijk beginnen met uitzenden.'' Dat gaat de VRT-woordvoerster een stap te ver. ,,Daar kunnen we echt niet aan beginnen, dit soort dingen gebeuren zo vaak. Ook andersom, dat een Nederlandse zender eerder begint met een serie dan wij. Wij zien dat niet als een probleem. Het gaat tenslotte om een klein percentage kijkers.''
Net5 zond de eerste aflevering van de serie over een aantal huisvrouwen in een luxe Amerikaanse buitenwijk vorige week dinsdag uit. Die aflevering trok ruim 1,2 miljoen kijkers. Via de Belgische zender keken voor het begin bij Net5 gemiddeld 130.000 Nederlanders. VRT vertoont de laatste aflevering van Desperate Housewives op 1 april. De andere helft van de eerste afleveringenreeks wordt zoals gepland in het najaar uitgezonden. Net5 zendt de serie aaneengesloten uit.
Nee, niet gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:07 schreef somegirl het volgende:
ja was leuk inderdaad! wat is die tuinman toch ook een ontzettend lekker ding
Ik Gabrielle.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:44 schreef melismay het volgende:
http://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html
Voor degene die uit willen vinden welke housewife ze zijn...
Ik ben volgens deze quiz Lynette
precies hetzelfde probleem hier, dinsdag is ook een van mn sportavonden dus dan moet ik t opnemen, weer vergeten dus en afl 3 komt er al aan. Meestal herhalen ze veel series een paar dagen later weer (bv met herken de homo), dan heb je 2 kansen om t te zien. Jammer ook dat het niet in het weekend wordt uitgezonden..quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:10 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm... gister dus, heb ik weerIk ben benieuwd naar de serie, maar het komt er nooit van om het te kijken. En ik zie het eik niet zo zitten om bij aflevering 7 oid binnen te vallen
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:42 schreef CryARiver het volgende:
Het zal je kijk op deze zaak veranderen!
Ik ben ook man. En een collega van me (ook man) kijkt ook.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MIsschien wel een van de weinige mannen hier, maar mijn vriend kijkt wel naar de serie en vindt de serie ook heel goed en blijft hem ook volgen. HIer misschien dus alleen, maar zeker niet de enige man die kijkt![]()
Dus jij bent van mening dat het bullshit is ? Dat SBS maar onnodig veel moet dokken terwijl ze juridisch gezien gelijk hebben ? Dat ze waarschijnlijk DH minstens 4x moeten herhalen totdat ze eindelijk winst eruit halen ?quote:
Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen. Ik vind het eigenlijk wel een goed lesje. Vooral als je bedenkt hoeveel serie's ze al de vernieling in hebben geholpen. Dan doel ik op Angel en Buffy. Doodleuk abrupt ermee stoppen en er een aantal maanden later verder mee gaan. En dan niet waar ze gebleven zijn, maar door de eerdere uitgezonden afleveringen eerst te herhalenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:35 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat het bullshit is ? Dat SBS maar onnodig veel moet dokken terwijl ze juridisch gezien gelijk hebben ? Dat ze waarschijnlijk DH minstens 4x moeten herhalen totdat ze eindelijk winst eruit halen ?
Ik ben 't daar niet mee eens in ieder geval...
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:35 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat het bullshit is ?
Nou, dat gaan we ook maar eens even kijken dan..quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Om 00.15 u (dus over een paar minuten) herhaling van Oprah van vanmiddag (tenminste, daar ga ik van uit).
Op RTL4 dus.
Idd, stelletje jankzakken zijn het bij SBS 6. Iedereen weet dat de Belgische en Nederlandse publieke Omroep allebei te ontvangen zijn in Nederland. Dat SBS er geen rekening mee heeft gehouden dat het door VRT werd uitgezonden is hun eigen schuld. Hadden ze maar beter moeten rondkijken. Klagen dat ie niet op TV uitgezonden mag worden in NL, terwijl je weet dat de belgische publieke omroep gewoon hier te ontvangen isquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:53 schreef ImPrEzA het volgende:
ANP:
[..]
Was dit al bekend? Eén stopt dus halverwege het seizoen en gaat dan pas na de zomer verder. Op Net 5 blijven ze dus, zoals hierboven staat iig, de hele serie aan 1 stuk uitzenden.
Wel ongewoon voor Net 5, dat ze van hun afkapprincipes afvallen
Verder vind ik overigens dat de VRT volkomen gelijk heeft!
De reden dat SBS dat zoiezo heeft gedaan is omdat EN Angel EN Buffy droevig slecht scoorde. Ze haalde er maar steeds geen winst uit, en dat is nu het vervelende aan Commerciële televisie. Ze gaan NET zo lang door totdat ze in ieder geval geen verlies ermee hebben gemaakt. Dat is de reden dat ze er steeds mee stopte (nou ja, voor Buffy geldt dat alleen voor het laatste seizoen) en het steeds verzette en weer herhaalde. Net5 hoeft dit niet te doen met DH omdat het goed scoort! Ookal halen ze er nog geen winst uit, ze zullen er in ieder geval beter mee omgaan dan met Buffy en Angel. Dat staat vast.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen. Ik vind het eigenlijk wel een goed lesje. Vooral als je bedenkt hoeveel serie's ze al de vernieling in hebben geholpen. Dan doel ik op Angel en Buffy. Doodleuk abrupt ermee stoppen en er een aantal maanden later verder mee gaan. En dan niet waar ze gebleven zijn, maar door de eerdere uitgezonden afleveringen eerst te herhalen.
Het zou mij niets verbazen als ze dit ook flikken met Desperate Housewives. Ook al zeggen ze de serie in één keer te willen uizenden. Ze zijn er toe in staat.
En als ze willen klagen, moeten ze dat maar bij de leverancier doen, Disney's CBS dus.
Dat is inderdaad ook een kwestie met Dinsey (ABC). Maar waarschijnlijk heeft SBS daar al contact mee gehad. En de reden dat ze dus nu bij VRT gaan klagen is omdat ze in hun recht staan. Dit is een fout van Disney, niet van de VRT, maar de VRT verdiend er niks aan om DH uittezenden in het buitenland. Het is een vlaamse publieke omroep, dus waarom zouden ze beeld niet op zwart zetten in Nederland ? SBS heeft een contract waar specifiek in staat dat ze de serie EXCLUSIEF aankopen in heel Nederland. Als bijvoorbeeld RTL Duitsland het zou uitzenden zou het geen probleem zijn. Waarom zeg je ? Omdat na nasynchronisatie geen Nederland kijkt. Maar naar de VRT blijkt dus wel. En 150.000 kijkers kwijt raken (en dus heel wat reclame inkomsten) omdat Disney een fout heeft gemaakt, dat pikt toch niemand !?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja
Wat heeft VRT met het contract tussen Disney en SBS te maken? Lijkt mij dat dit een geschil is tussen SBS en Disney, als het al een serieus te noemen geschil is.
Want anders zou je deze lijn toch ook door kunnen trekken naar satelliet-televisie? En wat als de Duitse RTL Desperate Housewives uitzendt, weliswaar nagesynchroniseerd?
Volgens mij hebben ze met JAG hetzelfde gedaan. Dan stopte het weer ergens midden in het seizoen, dan gingen ze plotseling in een ander seizoen verder, enz. Op een gegeven moment wist je gewoon echt niet meer waar je aan toe bentquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen. Ik vind het eigenlijk wel een goed lesje. Vooral als je bedenkt hoeveel serie's ze al de vernieling in hebben geholpen. Dan doel ik op Angel en Buffy. Doodleuk abrupt ermee stoppen en er een aantal maanden later verder mee gaan. En dan niet waar ze gebleven zijn, maar door de eerdere uitgezonden afleveringen eerst te herhalen.
SBS heeft de exclusieve uitzendrechten op de Nederlandse televisie, niet in Nederland. Als dat laatste namelijk waar was zou dat niet alleen betekenen dat één het programma niet in Nederland mag uitzenden, maar ook dat een Duitser die hier te ontvangen is dat niet mag en dat geen enkele andere satellietzender dat mag.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:42 schreef CryARiver het volgende:
Dit is mijn reactie op een weblog op het feit dat SBS problemen heeft dat Één DH ook uitzend... Het zal je kijk op deze zaak veranderen!
" Dit is heel logisch. Ookal klinkt het één, twee, drie, een heel flauw en stom verzoek, juridisch heeft SBS6 gelijk!
SBS heeft voor véél geld de rechten voor NEDERLAND van Desperate Housewives gekocht. Dat betekent dat ze de enige zijn die in Nederland Desperate Housewives mogen uitzenden juridisch gezien !
Toevallig zijn ze vergeten dat de belg het ook uitzend en dat de belg hier te ontvangen is. RTL Nederland zou precies het zelfde hebben gedaan. Want een duur en high profile serie als Desperate Housewives verliest dus wel 150.000 kijkers omdat het op de Belg ook uitgezonden wordt. En voor de commerciële is dat heel wat. Zeker nu DInsdag DH last had van voetbal is dit voor SBS een extra doorn in het oog!
SBS heeft een zaak, en VRT (Één) geen poot om op de staan..."
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:07 schreef milagro het volgende:
Zijn we het er ook over eens, dat de ex van Susan een mega eikel is?
Je hoeft het niet met mij EENS te zijn. Ik ben het ook niet helemaal met mij eens. Ik heb alleen wel gelijk. Dat is gewoon een feit. Juridisch gezien heb ik gelijk, bedoel ik.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Je kunt me nog steeds niet overtuigen van je gelijk.
En FYI: in de grensstreek met Duitsland zijn er heel wat huishoudens die wél naar (nagesynchroniseerde) series op de Duitse netten kijken.
Naar mijn idee staat SBS helemaal niet in haar recht. Ze kopen de serie exclusief aan in Nederland... niet in België. En je kunt een ander land toch niet dwingen op zwart te gaan omdat jij -notabene als commerciële zender- anders reclameinkomsten misloopt?
Is toch echt de wereld op z'n kop als je het mij vraagt.
Volgens mij klopt het toch echt niet hoor. Als Nederland de voetbalrechten ven een EK koopt, dan gaan ze toch ook niet lopen emmeren omdat de BBC het uitzendt en dat die hier ook te ontvangen zijn? Dan hadden we hier al veel vaker discussies over moeten horen, want er wordt grif geld betaalt voor die licenties en volgens jouw verhaal wordt er juridisch gezien dus om de haverklap contractbreuk gepleegd. Nederland krijgt de recht van voetbal, BBC zendt het ook uit in Nederland = conflict. Lijkt me heel stug.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:52 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met mij EENS te zijn. Ik ben het ook niet helemaal met mij eens. Ik heb alleen wel gelijk. Dat is gewoon een feit. Juridisch gezien heb ik gelijk, bedoel ik.
De volgende moeten nog uitgezonden worden:quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:07 schreef milagro het volgende:
Zijn we het er ook over eens, dat de ex van Susan een mega eikel is?
Mooi
Hoever voor zijn ze in de VS eigenlijk?
Oh, dan ben ik al best ver. Ik ben nu bij 13. Ook jammer eigenlijk, moet ik weer een week wachten straks.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De volgende moeten nog uitgezonden worden:
ep16. 27-Mar-2005 The Ladies Who Lunch
ep17. 03-Apr-2005 There Won't Be Trumpets
ep18. 10-Apr-2005 Children Will Listen
Nee, want niet zoals hier gesuggereerd wordt is dit niet een contract dat ze als enige van de Nederlandse zenders dit mogen uitzenden. Maar EXCLUSIEF op de Nederlandse TV mogen uitzenden. Elke deal, heeft een ander contract. De meeste series krijgen tv kanalen er gewoon bij gegooit.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het toch echt niet hoor. Als Nederland de voetbalrechten ven een EK koopt, dan gaan ze toch ook niet lopen emmeren omdat de BBC het uitzendt en dat die hier ook te ontvangen zijn? Dan hadden we hier al veel vaker discussies over moeten horen, want er wordt grif geld betaalt voor die licenties en volgens jouw verhaal wordt er juridisch gezien dus om de haverklap contractbreuk gepleegd. Nederland krijgt de recht van voetbal, BBC zendt het ook uit in Nederland = conflict. Lijkt me heel stug.
Het gaat volgens mij om waar de betreffende omroep zijn uitzendlicentie heeft. Verder is het een verantwoordelijkheid van de kabelmaatschappijen wat ze wel/niet doorgeven.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:45 schreef milagro het volgende:
en dan volgt season 2 en dan 3 en 4 en 5 en 6 en dan houden ze op en komt er een DH box uit en die ga ik dan krijgen
er staat toch NL / BE kijkers?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik al best ver. Ik ben nu bij 13. Ook jammer eigenlijk, moet ik weer een week wachten straks.![]()
Ik heb de eerste afleveringen nu ook 'op een andere manier' gevolgd. Maar ik zal hier geen spoilers posten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:51 schreef mechatronics het volgende:
[..]
er staat toch NL / BE kijkers?
Of is ÉÉN ineens op 13?
Ik volg gewoon de NLversie op net 5
straks krijgen we weer de spoilers van wat er gebeurd in aflevering 84
ofzo...
Een mannelijke stem of Mary Alice? Mary Alice is juist cool. De ironie, met haar all-American voice!quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Is het bij NET 5 overigens ook zo dat ze beginnen met zo'n samenvatting met een verschrikkelijke amerikaanse overdreven stem? De manier waarop dat gebeurt. Je zou spontaan geen zin meer hebben om te kijken.
Ik ben inderdaad blij dat we daar niet naar hoeven te luisteren en ach wij mogen het toch doen met:quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Hij heeft het dus NIET over Mary-Alice, maar echt zo een domme amerikaanse man
http://www.buyshit.nl/mannenstem.wma
Dit is van aflevering 3 gecapped, dus mogelijk spoilers!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Hij heeft het dus NIET over Mary-Alice, maar echt zo een domme amerikaanse man
http://www.buyshit.nl/mannenstem.wma
Dit is van aflevering 3 gecapped, dus mogelijk spoilers!
Inderdaad! Zou ik het daarom zo goed vinden?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:59 schreef milagro het volgende:
hey DE doe je weer mee
ergens ver weg doet deze serie me ook een heel klein beetje denken aan Twin Peaks
In welk deel van Nederland woon je? Zuidelijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
Een keertje een flikkerig beeld, verder geen probleem.
Vanwege Lynette of vanwege Mrs. Huber?quote:En ik moest bijna een traantje wegpinken...
ik had het ook een paar keer, heel kort. maar ik woon in almere, dus het heeft niet te maken met zuidelijk in NL of zo..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef OnaNia het volgende:
In welk deel van Nederland woon je? Zuidelijk?
Je begrijpt me verkeerd, ik bedoelde het juist omgekeerd (dus in het noorden meer storing dan in het zuiden, want dat laatste ligt dichter bij België). Ik woon zelf vrij noordelijk, vandaar. Het was hier echt niet te harden. Om de seconde een zwart scherm.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:02 schreef ki_ki het volgende:
[..]
ik had het ook een paar keer, heel kort. maar ik woon in almere, dus het heeft niet te maken met zuidelijk in NL of zo..
Speciaal voor jou een plaatje van Martha Huber (gespeeld door Christine Estabrook)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer een hele leuke aflevering
Vooral die compositietekening van de man van Gabrielle
Oh jah en Misses Huber![]()
![]()
![]()
*Gruwelquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een plaatje van Martha Huber (gespeeld door Christine Estabrook)
[afbeelding]
Mooi gezegd! Dat mens bezorgt me echt kippenvel jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Gruwel
Nee ff serieus, als iemand zo goed acteert dat ik er zelfs een hekel / naar gevoel bij krijg, dan kun je daar eigenlijk alleen maar respect voor hebben.
Dat viel mij dus ook op ja. Nou nog een dansende dwerg d'rbij en het plaatje is compleetquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:59 schreef milagro het volgende:
ergens ver weg doet deze serie me ook een heel klein beetje denken aan Twin Peaks
Susan Mayerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:18 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg de zenuwen van Ms Hubert. Het is een irritant, bemoeizuchtig figuur.
Alleen, het lijkt wel een klein beetje dat ze zich gewoon eenzaam voelt en daarom Teri Hatcher ( ik ken de karakternamen nog niet uit mn hoofd) probeert te chanteren om meer met haar om te gaan ofzo...
Sorryquote:
Ik vind em vooral bizarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:36 schreef Tokay het volgende:
Ik heb in tijden niet zo'n goede serie gezien, het is met zoveel zorg gemaakt, er wordt heel goed in geacteerd, het is ontzettend grappig, het is spannend, het is ontroerend...
Wat wil je nog meer?![]()
Ook dat ja, en ik vergat sexyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n naam wordt op z'n Amerikaans al snel Vandekamp. Valt me mee dat ze het "origineel" (nou ja, met hoofdletters dan) hebben gehouden (wat zou daar de reden van zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens zo geweldig dat Bree als achternaam Van de Kamp heeftZouden ze in Amerika die naamsopbouw snappen of denken ze dat ze nu drie achternamen heeft? Het wordt namelijk altijd als Van De Kamp (let op de hoofdletters) geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kwam Gabrielle ook sterk uit de hoek met haar opmerking tegen haarhuishoudster:
Yao Lin: I don't like lies.
Gabrielle: Yeah, well I don't like your ironing. So there.
[ Bericht 4% gewijzigd door MadGuy op 18-03-2005 22:21:47 ]
Ik denk zoiets als 'Briana', ik ken iemand in Amerika die zo heet en zich 'Bree' noemt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:05 schreef dutch-mamma het volgende:
Waar komt de naam "Bree" trouwens vandaan? Ik heb er nog nooit van gehoord...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk zoiets als 'Briana', ik ken iemand in Amerika die zo heet en zich 'Bree' noemt.
Geweldige serie, ik volg 'm op België enJa fantastisch he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt steeds weirder.
Echt een topserie. Telkens als je het een beetje doorhebt gebeurt er weer iets onverwachts. Eigenlijk gewoon soap, maar dan op een zeer hoog niveau.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten tot de volgende aflvering!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:26 schreef Toeps het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten tot de volgende aflvering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Dit is gewoon ook een serie voor hele stoere macho mannen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:33 schreef Nouk het volgende:
Ja echt super leuke serie. Toch dat vrouwenachtige maar dan met spanning.
Hahahaa, that's the spirit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Dit is gewoon ook een serie voor hele stoere macho mannen hoor.![]()
Volgens mij is ze alleen irritant en bemoeizuchtig. Heerlijk!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:18 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg de zenuwen van Ms Hubert. Het is een irritant, bemoeizuchtig figuur.
Alleen, het lijkt wel een klein beetje dat ze zich gewoon eenzaam voelt en daarom Teri Hatcher ( ik ken de karakternamen nog niet uit mn hoofd) probeert te chanteren om meer met haar om te gaan ofzo...
Ik ken het. Ik heb iemand afleveringen 1/2/3 laten downloaden zodat ik op SBS bij aflevering 4 kon binnenvallen. Ik heb alledrie de afleveringen achter elkaar gekekenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef Mvnl het volgende:
Toen ik vanwege t missen van aflevering 1/2/3 de eerste 3 afleveringen op m'n pc achter elkaar heb bekeken was de verleiding echt té groot om verder te kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
Hé, ik kwam jou toch ook weleens tegen in het Monk-topic?quote:
Monk! zekersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hé, ik kwam jou toch ook weleens tegen in het Monk-topic?
En nu ook verslaafd aan DH! Whehehe.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:46 schreef milagro het volgende:
hele leuke agent!!!
Ik vond die agent helemaal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou hou eens op met dat vrouwengezeur van 'hele leuke agent'. Ik probeer net iedereen ervan te overtuigen dat het geen typische vrouwenserie is!![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
(wat wil je, met je polo's hoog dicht)
Zat ik ook aan te denken dat Bree met die jongen zou gaan zoenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Zal de zoon van Mary-Alice uiteindelijk hete sex met Bree hebben? Ik bedoel, ze mist toch een beetje de man in het huis
Er hing wel degelijks iets in de lucht toen ze samen een dineetje haden, en ze de volgende dag hem weer voor een dinee uitnodigde....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken dat Bree met die jongen zou gaan zoenen.
Oh ik las daar een surrogaatmoederblik in, van Bree dus, en bij de zoon de hoop op daarvanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Zal de zoon van Mary-Alice uiteindelijk hete sex met Bree hebben? Ik bedoel, ze mist toch een beetje de man in het huis
En hij heeft ook nog een brilletje...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
(...)
Wat zou Mike toch allemaal uitspoken? En die Zach? Volgens mij is het maar een zielig ventje dat gepest wordt door zijn vader, geen vriendjes heeft (wat wil je, met je polo's hoog dicht) en zich nu geen raad meer weet
Nah! Zo is Bree niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
De opmerking "When people don't fight, it doesn't mean they 're happy" (of zoiets) was wel weer leuk. Wat je nu weer met die (schoon)moeder moet...... die zal vast nog wel een keer terugkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En hij heeft ook nog een brilletje...Ik wist niet dat ze "zielige" karakters tegenwoordig nog steeds een bril gaven...?
Vroeger was (film, tv) iemand met een bril het stereotiepe "loser"karakter.
Hoogtepunten van vanavond: Lynette (alles!) en de tweeling, en Susan in de rosse buurt...!
Ik vond Bree vanavond minder sterk dan vorige week (haar monoloog in de striptent), ik ben erg benieuwd hoe de verhaallijn met haar en Zach zich ontwikkelt...!
Nummertje trekken en achter in de rij aansluiten!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef milagro het volgende:
nee, de loodgieter, die wil ik en wel nu!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nummertje trekken en achter in de rij aansluiten!![]()
Daar stond ik al te postenquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:15 schreef Tarak het volgende:
[..]mwah, ik ga wel via de achterdeur...
Ik lach me altijd kapot om die kinderen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vond de aflevering trouwens wel wat minder leuk, zonder Edie en Mrs. Hubert. En ik vind die kinders van Lynette gewoon niet zo interessant.
die moeder was idd een onwijze "laat mij niet uit deze stoel komen, jij gaat spijt krijgen" moederquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:39 schreef wendy-tje het volgende:
Ik vind die moeder van carlos ook wel gaaf... even duidelijk maken dat op sollen met haar zoon consequenties staan
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:09 schreef milagro het volgende:
die moeder was idd een onwijze "laat mij niet uit deze stoel komen, jij gaat spijt krijgen" moeder
Klopt!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef DarkElf het volgende:
zo zielig is die zoon niet, leek er toch sterk op dat ie zijn vader neer gehoekt had
En onder dr neusquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]![]()
Echt eentje met haar op d'r tanden!
Ze heeft 4 kinderen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef sannuh het volgende:
Die Lynette (die moeder dus van die jongetjes) heeft toch een drieling?? Nu is het opeens een tweeling.. of was dat andere jongetje een zoon die ouder/jonger is (die komt dan nooit in beeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
't Moet ook iets met die dekenkist te maken hebben... Misschien was Mary Alice zwanger en toen heeft ze illegaal abortus gepleegd en de baby in de kist verstopt en heeft Zach dat briefje geschreven en toen heeft Mary Alice zelfmoord gepleegdquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:32 schreef MadGuy het volgende:
En ben ik de enige die het met Zachary te doen heeft? Hij heeft misschien iets vreselijks gedaan, maar ik denk niet dat dat zozeer met opzet is gebeurd...
Ik zat te bedenken dat Zach, misschien een jonger broertje of zusje vermoord zou hebben. Hij heeft iets fout gedaan, dat bleek gisteren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
't Moet ook iets met die dekenkist te maken hebben... Misschien was Mary Alice zwanger en toen heeft ze illegaal abortus gepleegd en de baby in de kist verstopt en heeft Zach dat briefje geschreven en toen heeft Mary Alice zelfmoord gepleegd
Hmm... of hij heeft bijvoorbeeld z'n moeder laten schrikken of vallen of struikelen en daardoor verloor ze het kindje ofzo... En Ms hubert kwam erachter en heeft die brief gestuurdquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef Tarak het volgende:
Ik zat te bedenken dat Zach, misschien een jonger broertje of zusje vermoord zou hebben. Hij heeft iets fout gedaan, dat bleek gisteren.
Maar een doodgeboren kindje kun je voor verzinnen wat je wil, daar hoef je niet zo geheimzinnig over te doen. Ms Hubert acht ik inderdaad in staat om dat briefje geschreven te hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hmm... of hij heeft bijvoorbeeld z'n moeder laten schrikken of vallen of struikelen en daardoor verloor ze het kindje ofzo... En Ms hubert kwam erachter en heeft die brief gestuurd
Tenzij... Mary Alice vreemd ging (met Carlos ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:47 schreef Tarak het volgende:
Maar een doodgeboren kindje kun je voor verzinnen wat je wil, daar hoef je niet zo geheimzinnig over te doen.
Iedereen heeft natuurlijk een aparte smaak, maar er zit naar mijn idee wel degelijk humor in. Niet zozeer de in-your-face humor (misschien hou je daar meer van?), maar wel de meer subtiele, bijtende humor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk wat tegenvallen. Het kabbelt allemaal maar voort..ER zit ook niet veel humor in. Nee, het wordt zeker geen favoriet van me (hoewel ik het voorlopig wel blijf volgen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Is goed de Cock, anders ga je ff naar Lowietje, dan weet je het meteenquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef marly het volgende:
ik heb dinsdag een theorie bedacht: Zach heeft het kind van de meneer die met Mike sprak vermoord, daarom kan hij niet meer tegen kleine kinderen. De ouders van Zach hebben het kind begraven. Mary Alice kan het niet meer aan en pleegt uit schuldgevoel zelfmoord. Vader van kind weet enkel dat zijn kind in die straat is verdwenen en huurt Mike in om te onderzoeken wie de moordenaar is....
Videorecorderquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef marly het volgende:
ik heb dinsdag een theorie bedacht: Zach heeft het kind van de meneer die met Mike sprak vermoord, daarom kan hij niet meer tegen kleine kinderen. De ouders van Zach hebben het kind begraven. Mary Alice kan het niet meer aan en pleegt uit schuldgevoel zelfmoord. Vader van kind weet enkel dat zijn kind in die straat is verdwenen en huurt Mike in om te onderzoeken wie de moordenaar is....
trouwens echt een geweldige serie, ik blijf er bijna voor thuis.... en dat doe ik nooit voor de een tv-serie... maar deze is echt zo leuk!!!
Neh, die man zag er niet uit als een meneer die een kind verloren is, meer als een hoge crimineel. Ik denk dat de verhaallijn van Mike en Zach niets met elkaar te maken hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef marly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |