quote:
Copycat is the Edie of Desperate Housewives
All the neighborhood marvels at your short skirts, car-washing skills, and, how can we say this nicely, your competitive spirit.
When we move in next door, yours is the gift basket we're most looking forward to. Until the next neighbour moves in, that is.
Ze had de deur open gelaten toen ze buiten ging kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hee, daar heb je een punt. Maar misschien was de deur gewoon open?
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Het huis van Edie is afgebrand. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Susan. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:30 schreef MadGuy het volgende:
Hm, ik heb het gemist, maar ik probeer nu uit te vinden wat er in de pilot voorkwam. Kwam er ook een brand in voor en een mysterieuze man met een pistool?
Je bedoelt Susan gespeeld door Teri Hatcher. Ze is zo'n fijne kluns in de serie.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Julie (?). Ik ken alle karakters nog niet erg goed bij naam, maar de actrice heet Teri (van Lois and Clark)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |