Ah, thanks. Dan heb ik de goede aflevering te pakken!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Het huis van Edie is afgebrand. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Susan. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor.
En in 24 was hij hotelmanager.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
Ik herken nu sombrero man pas als de heaumeau uit Melrose Place
Ik ben een Edie, maar had graag wat meer Bree willen zijn.quote:
Ach, zolang je maar geen Mrs. Huber bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:10 schreef Tarak het volgende:
Ik ben een Edie, maar had graag wat meer Bree willen zijn.![]()
Het was inderdaad weer een leuke afleveringquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef Tokay het volgende:
Ik vind Mike ook véél leuker dan die grasmaaier.![]()
Vooral toen hij dat geintje maakte, "Susan had niets om aan te trekken".
En Teri Hatcher speelt Susan zó ontzettend grappig.
Oh my god, dat buurmeisje!![]()
![]()
Gênant!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Het was inderdaad weer een leuke aflevering![]()
Nou, en die opmerking van Bree tegen haar man tijdens het etentje![]()
![]()
Eigenlijk herken ik me ook wel een beetje in Mrs Huber......quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar geen Mrs. Huber bent.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het was inderdaad weer een leuke aflevering![]()
Nou, en die opmerking van Bree tegen haar man tijdens het etentje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was al in de vorige aflevering. Nu heeft ze een cassettebandje gestolen van de psychiater.quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:56 schreef Geqxon het volgende:
Die Bréé, heeft die in deze aflevering de knoop van die psychiator vastgenaaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |