abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25442475
Hmm... gister dus, heb ik weer Ik ben benieuwd naar de serie, maar het komt er nooit van om het te kijken. En ik zie het eik niet zo zitten om bij aflevering 7 oid binnen te vallen
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:53:35 #102
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25442668
ANP:
quote:
SBS wil overleg met VRT over Desperate Housewives

AMSTERDAM (ANP) - SBS (SBS6, Net5 en Veronica) wil overleg met de Vlaamse televisiezender Een over het uitzenden van de Amerikaanse serie Desperate Housewives. De in Nederland te ontvangen Vlaamse zender begon eerder met de uitzendingen dan Net5, terwijl SBS de exclusieve uitzendrechten voor de populaire Amerikaanse serie in Nederland heeft verworven.
Het Nederlandse televisieconcern stuurde de Vlaamse collega's van VRT onlangs een brief, waarin stond dat SBS ,,ongelukkig'' is met de situatie. VRT reageerde door SBS in een brief door te verwijzen naar Disney, de producent van de serie. Een VRT-woordvoerster liet woensdag weten dat er sindsdien geen overleg meer heeft plaatsgevonden.
Een SBS-woordvoerder zegt echter nog steeds te hopen op een oplossing, en ziet ,,het vervormen van de Vlaamse uitzendingen in Nederland'' als een van de mogelijke oplossingen. VRT vindt dat geen optie. ,,We hebben nog maar een paar afleveringen te gaan en die zenden we gewoon uit.''
De SBS-woordvoerder benadrukt dat het vooral de bedoeling is een signaal af te geven. ,,We willen goede afspraken maken om dit in de toekomst te voorkomen. Wellicht kunnen we voortaan afspreken dat we tegelijk beginnen met uitzenden.'' Dat gaat de VRT-woordvoerster een stap te ver. ,,Daar kunnen we echt niet aan beginnen, dit soort dingen gebeuren zo vaak. Ook andersom, dat een Nederlandse zender eerder begint met een serie dan wij. Wij zien dat niet als een probleem. Het gaat tenslotte om een klein percentage kijkers.''
Net5 zond de eerste aflevering van de serie over een aantal huisvrouwen in een luxe Amerikaanse buitenwijk vorige week dinsdag uit. Die aflevering trok ruim 1,2 miljoen kijkers. Via de Belgische zender keken voor het begin bij Net5 gemiddeld 130.000 Nederlanders. VRT vertoont de laatste aflevering van Desperate Housewives op 1 april. De andere helft van de eerste afleveringenreeks wordt zoals gepland in het najaar uitgezonden. Net5 zendt de serie aaneengesloten uit.
Was dit al bekend? Eén stopt dus halverwege het seizoen en gaat dan pas na de zomer verder. Op Net 5 blijven ze dus, zoals hierboven staat iig, de hele serie aan 1 stuk uitzenden.
Wel ongewoon voor Net 5, dat ze van hun afkapprincipes afvallen

Verder vind ik overigens dat de VRT volkomen gelijk heeft!
Seriously!?
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:59:35 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25442725
Aha... dus over een paar weken wordt dat switchen van België naar Net5.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25443055
Ik blijf de redening van SBS6 maar vreemd vinden. Nederland = Nederland en België = België. Je weet dat er twee publieke Belgen in Nederland te ontvangen zijn. Als jij daar last van hebt, houd je daar maar rekening mee. Waarom zou degene die er geen last van heeft zijn programmering moeten aanpassen
pi_25443298
He hebben jullie Oprah net gezien?
Ze hadden speciaal voor haar een aflevering van Desperate housewives gemaakt met een rolletje voor Oprah..was lachen..Oprah als de nieuwe buurvrouw..

[ Bericht 1% gewijzigd door Smittend op 09-03-2005 18:28:57 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:07:03 #106
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_25443483
ja was leuk inderdaad! wat is die tuinman toch ook een ontzettend lekker ding
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:09:51 #107
71048 Tokay
makes your day!
pi_25444412
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:07 schreef somegirl het volgende:
ja was leuk inderdaad! wat is die tuinman toch ook een ontzettend lekker ding
Nee, niet gezien.
Wordt Oprah 's avonds niet herhaald?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25444621
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:44 schreef melismay het volgende:
http://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html

Voor degene die uit willen vinden welke housewife ze zijn...

Ik ben volgens deze quiz Lynette
Ik Gabrielle.

Nou, de looks zou ik wel willen hebben!
pi_25444630
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:10 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm... gister dus, heb ik weer Ik ben benieuwd naar de serie, maar het komt er nooit van om het te kijken. En ik zie het eik niet zo zitten om bij aflevering 7 oid binnen te vallen
precies hetzelfde probleem hier, dinsdag is ook een van mn sportavonden dus dan moet ik t opnemen, weer vergeten dus en afl 3 komt er al aan. Meestal herhalen ze veel series een paar dagen later weer (bv met herken de homo), dan heb je 2 kansen om t te zien. Jammer ook dat het niet in het weekend wordt uitgezonden..
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:27:19 #110
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_25444631
Hmm.. kben Gabrielle!! Ochja... waarom niet he, lekker beetje vreemdgaan met de hansom tuinman hihi
Wie heeft gister gekeken???????????????????????????????
Was weer een superlachwekkende aflevering.. maar, moet het toch ECHT effe kwijt Desperate Houswives kan echt niet tippen aan Sex and the City!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar een leuke serie is het zeker!! Wat zou er toch in die kist zitten die boven is komen drijven?????????????????
Life is just like me..
Everyday a little different
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:27:36 #111
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_25444638
Hmm.. kben Gabrielle!! Ochja... waarom niet he, lekker beetje vreemdgaan met de hansom tuinman hihi (heb de test gedaan van 2pagina's terug)
Wie heeft gister gekeken???????????????????????????????
Was weer een superlachwekkende aflevering.. maar, moet het toch ECHT effe kwijt Desperate Houswives kan echt niet tippen aan Sex and the City!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar een leuke serie is het zeker!! Wat zou er toch in die kist zitten die boven is komen drijven?????????????????
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_25444818
Dit is mijn reactie op een weblog op het feit dat SBS problemen heeft dat Één DH ook uitzend... Het zal je kijk op deze zaak veranderen!

" Dit is heel logisch. Ookal klinkt het één, twee, drie, een heel flauw en stom verzoek, juridisch heeft SBS6 gelijk!
SBS heeft voor véél geld de rechten voor NEDERLAND van Desperate Housewives gekocht. Dat betekent dat ze de enige zijn die in Nederland Desperate Housewives mogen uitzenden juridisch gezien !
Toevallig zijn ze vergeten dat de belg het ook uitzend en dat de belg hier te ontvangen is. RTL Nederland zou precies het zelfde hebben gedaan. Want een duur en high profile serie als Desperate Housewives verliest dus wel 150.000 kijkers omdat het op de Belg ook uitgezonden wordt. En voor de commerciële is dat heel wat. Zeker nu DInsdag DH last had van voetbal is dit voor SBS een extra doorn in het oog!

SBS heeft een zaak, en VRT (Één) geen poot om op de staan..."
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:52:07 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25444949
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:42 schreef CryARiver het volgende:
Het zal je kijk op deze zaak veranderen!

Nee hoor .
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:13:03 #114
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25445822
Woei, eerste aflevering gzien en ik heb me rotgelachen! Nu moet ik de tweede dus downloaden omdat ik die ook fijn gemist heb. Lekker duf!
pi_25446238
Oprah was leuk vandaag ja, ze hadden haar ook in bestaande scènes ingemonteerd. In plaats van dat kindje, zat nu Oprah bij Gabrielle terwijl ze de tuinman zat te zoenen naar binnen te gluren en kwam ze Susan naakt tegen in de struiken Leuk gedaan
pi_25446515
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

MIsschien wel een van de weinige mannen hier, maar mijn vriend kijkt wel naar de serie en vindt de serie ook heel goed en blijft hem ook volgen. HIer misschien dus alleen, maar zeker niet de enige man die kijkt
Ik ben ook man. En een collega van me (ook man) kijkt ook.
pi_25446771
Heel leuk deze serie!
#geen
pi_25447576
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee hoor .
Dus jij bent van mening dat het bullshit is ? Dat SBS maar onnodig veel moet dokken terwijl ze juridisch gezien gelijk hebben ? Dat ze waarschijnlijk DH minstens 4x moeten herhalen totdat ze eindelijk winst eruit halen ?

Ik ben 't daar niet mee eens in ieder geval...
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_25447828
Fantastische serie. heb weer zoo gelachen!!
geniet nooit met mate
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:57:53 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_25448046
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:35 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Dus jij bent van mening dat het bullshit is ? Dat SBS maar onnodig veel moet dokken terwijl ze juridisch gezien gelijk hebben ? Dat ze waarschijnlijk DH minstens 4x moeten herhalen totdat ze eindelijk winst eruit halen ?

Ik ben 't daar niet mee eens in ieder geval...
Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen. Ik vind het eigenlijk wel een goed lesje. Vooral als je bedenkt hoeveel serie's ze al de vernieling in hebben geholpen. Dan doel ik op Angel en Buffy. Doodleuk abrupt ermee stoppen en er een aantal maanden later verder mee gaan. En dan niet waar ze gebleven zijn, maar door de eerdere uitgezonden afleveringen eerst te herhalen .

Het zou mij niets verbazen als ze dit ook flikken met Desperate Housewives. Ook al zeggen ze de serie in één keer te willen uizenden. Ze zijn er toe in staat .

En als ze willen klagen, moeten ze dat maar bij de leverancier doen, Disney's CBS dus.
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:01:21 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25448128
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:35 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Dus jij bent van mening dat het bullshit is ?
Ja

Wat heeft VRT met het contract tussen Disney en SBS te maken? Lijkt mij dat dit een geschil is tussen SBS en Disney, als het al een serieus te noemen geschil is.

Want anders zou je deze lijn toch ook door kunnen trekken naar satelliet-televisie? En wat als de Duitse RTL Desperate Housewives uitzendt, weliswaar nagesynchroniseerd?
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:09:35 #122
71048 Tokay
makes your day!
pi_25449653
Om 00.15 u (dus over een paar minuten) herhaling van Oprah van vanmiddag (tenminste, daar ga ik van uit).

Op RTL4 dus.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:14:27 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25449789
Cool! Ga ik dat nog even kijken voor het slapen gaan!
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:32:23 #124
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25450166
Jeetje wat is Oprah mager nu zeg
Als gezellige dikkerd was ze gezelliger.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25450190
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Om 00.15 u (dus over een paar minuten) herhaling van Oprah van vanmiddag (tenminste, daar ga ik van uit).

Op RTL4 dus.
Nou, dat gaan we ook maar eens even kijken dan..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')