SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Is het wat? Is het wat??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:32 schreef DuchessX het volgende:
En, is het wat? Heb de pilot opgenomen maar nog niet gekeken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:33 schreef Copycat het volgende:
Goeie OP!
Ik vond 'm weer goed vanavond.
Intriges, hilariteit (...) , geheimen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, twee maar? Gisteren was aflevering 7 op België, in Nederland zijn we bij 2.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:34 schreef Copycat het volgende:
Op Net 5 loop je slechts twee afleveringen achter, dat is in te lopen.
Dinsdag, half tien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mysterie ontrafelt is.
Hee, daar heb je een punt. Maar misschien was de deur gewoon open?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:23 schreef OnaNia het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Andrew het huis binnen is gekomen op het eind, hij had toch geen nieuwe sleutel gekregen van Bree?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:55 schreef Toeps het volgende:
Ah, ik ben eruit. Op tvtome.com staan alle afleveringen beschreven, en gister was toch echt 7 op Eén.
Pfff, dan vermoed ik dat het nog héél lang gaat duren voordag hetIn aflevering 9 word er al meer over bekend, en ook in aflevering 10. Maar nog niet helemaal helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mysterie ontrafelt is.
NSJ & Lowlands still on my mind
quote:
Copycat is the Edie of Desperate Housewives
All the neighborhood marvels at your short skirts, car-washing skills, and, how can we say this nicely, your competitive spirit.
When we move in next door, yours is the gift basket we're most looking forward to. Until the next neighbour moves in, that is.
Ze had de deur open gelaten toen ze buiten ging kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hee, daar heb je een punt. Maar misschien was de deur gewoon open?
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Het huis van Edie is afgebrand. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Susan. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:30 schreef MadGuy het volgende:
Hm, ik heb het gemist, maar ik probeer nu uit te vinden wat er in de pilot voorkwam. Kwam er ook een brand in voor en een mysterieuze man met een pistool?
Je bedoelt Susan gespeeld door Teri Hatcher. Ze is zo'n fijne kluns in de serie.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Julie (?). Ik ken alle karakters nog niet erg goed bij naam, maar de actrice heet Teri (van Lois and Clark)
Ah, thanks. Dan heb ik de goede aflevering te pakken!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja er kwam inderdaad een brand in voor. Het huis van Edie is afgebrand. De brand is - per ongeluk - veroorzaakt door Susan. Ook een mysterieuze man (de nieuwe buurman die loodgieter is) kwam er in voor.
En in 24 was hij hotelmanager.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
Ik herken nu sombrero man pas als de heaumeau uit Melrose Place
Ik ben een Edie, maar had graag wat meer Bree willen zijn.quote:
Ach, zolang je maar geen Mrs. Huber bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:10 schreef Tarak het volgende:
Ik ben een Edie, maar had graag wat meer Bree willen zijn.![]()
Het was inderdaad weer een leuke afleveringquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef Tokay het volgende:
Ik vind Mike ook véél leuker dan die grasmaaier.![]()
Vooral toen hij dat geintje maakte, "Susan had niets om aan te trekken".
En Teri Hatcher speelt Susan zó ontzettend grappig.
Oh my god, dat buurmeisje!![]()
![]()
Gênant!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Het was inderdaad weer een leuke aflevering![]()
Nou, en die opmerking van Bree tegen haar man tijdens het etentje![]()
![]()
Eigenlijk herken ik me ook wel een beetje in Mrs Huber......quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar geen Mrs. Huber bent.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het was inderdaad weer een leuke aflevering![]()
Nou, en die opmerking van Bree tegen haar man tijdens het etentje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was al in de vorige aflevering. Nu heeft ze een cassettebandje gestolen van de psychiater.quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:56 schreef Geqxon het volgende:
Die Bréé, heeft die in deze aflevering de knoop van die psychiator vastgenaaid?
Op één was vorige week aflevering zes of zeven hoor. Dus ik weet niet waar je anders 3 hebt gezien? Op internet nummeren ze ook anders, daar tellen ze de pilot niet mee. 3 op internet is dus 4 hier.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:52 schreef Geqxon het volgende:
Ah ok. Ik had zeg maar de helft van aflevering 3 vorige week al gezien, en nu dus zeg maar weer een helft van de nederlandse aflevering 3, en ik dacht dat ze verschillend waren
MIsschien wel een van de weinige mannen hier, maar mijn vriend kijkt wel naar de serie en vindt de serie ook heel goed en blijft hem ook volgen. HIer misschien dus alleen, maar zeker niet de enige man die kijktquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Voordat ik hier helemaal op verder draaf, maar volgens mij waren die 2 wel hetzelfdeIk zat gister niet echt op te letten, te veel stress enzo
Ik ben trouwens een susanMaar ik ben een man
(een van de weinige hier helaas
)
Ik kijk het ook hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Geqxon het volgende:
)
Ik vond 'r in MP al lekker acteren (over the top) en nu is't helemaal superquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:57 schreef MissMenita het volgende:
En vergeet gefreakte-MelrosePlace-Bitch 'Bree Veeen de Keeemp' niet!!
![]()
bronquote:Belgische Housewives maken Net 5 wanhopig
De Vlaamse tv-zender Eén piekert er niet over om vrijdag tijdens de populaire tv-serie Desperate Housewives in heel Nederland op zwart te gaan, nadat SBS en haar tv-zender Net 5 de Belgen dringend had verzocht de uitzendingen van de serie in ons land voortaan te vervormen.
Net 5, dat vorige week met de uitzendingen van de nieuwe succesvolle televisieserie startte, vindt het maar niets dat de Belgische VRT deze al weken uitzendt en inmiddels zo’n 150.000 Nederlandse kijkers trekt.
De SBS-zender dacht echter dat het de dure uitzendrechten exclusief voor ons land had verworven, niet wetende dat Eén gewoon in alle Nederlandse huiskamers kan worden ontvangen.
"De klacht van SBS slaat echt nergens op”, aldus VRT-woordvoerster Waumans, die van een bizar verzoek spreekt en er niet over piekert het uitzendschema van de serie te wijzigen of verstoren.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik kijk het ook hoorHeb er zelfs Chelsea-Barca voor laten lopen
mijn vriend kijkt het ook, omdat ik het kijk moeth hij meekijkenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Voordat ik hier helemaal op verder draaf, maar volgens mij waren die 2 wel hetzelfdeIk zat gister niet echt op te letten, te veel stress enzo
)
Klopt, zolang het geen Ajax is kan ik best leven met wat geschakel tijdens de commercialsquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb gister ook zitten schakelen (tijdens reclames van DH) naar het voetbal maar het wordt tegenwoordig zo vaak herhaalt dat het niet eens meer erg is als je het niet live volgt.
Hehe, weer een raadsel opgelopstquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
Ik herken nu sombrero man pas als de heaumeau uit Melrose Place
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |