abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25670565
Ben benieuwd wat Mike allemaal stiekem uitvoert..
En eigenlijk boeit die verhaallijn rondom die vader en zoon van Mary Alice me niet zo Eerst was het wel spannend, maar het gaat me een beetje te langzaam.
pi_25672434
Zal de zoon van Mary-Alice uiteindelijk hete sex met Bree hebben? Ik bedoel, ze mist toch een beetje de man in het huis
pi_25672753
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou hou eens op met dat vrouwengezeur van 'hele leuke agent'. Ik probeer net iedereen ervan te overtuigen dat het geen typische vrouwenserie is!
Ik vond die agent helemaal niet zo lekker De enige lekkere gozer is de tuinman, voor de rest

En dan is het net zo spannend, is het weer afgelopen!!! Gelukkig kan ik zelf geen afleveringen downloaden (iig niet snel) zodat ik niet tussendoor verder kan gaan kijken Ik hou me in

Wat zou Mike toch allemaal uitspoken? En die Zach? Volgens mij is het maar een zielig ventje dat gepest wordt door zijn vader, geen vriendjes heeft (wat wil je, met je polo's hoog dicht ) en zich nu geen raad meer weet
pi_25672976
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

(wat wil je, met je polo's hoog dicht )
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:23:13 #255
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25673273
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Zal de zoon van Mary-Alice uiteindelijk hete sex met Bree hebben? Ik bedoel, ze mist toch een beetje de man in het huis
Zat ik ook aan te denken dat Bree met die jongen zou gaan zoenen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25673588
zo zielig is die zoon niet, leek er toch sterk op dat ie zijn vader neer gehoekt had
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25673727
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken dat Bree met die jongen zou gaan zoenen.
Er hing wel degelijks iets in de lucht toen ze samen een dineetje haden, en ze de volgende dag hem weer voor een dinee uitnodigde....

* Geqxon word verwijfd enzo
pi_25673808
quote:
Oh ik las daar een surrogaatmoederblik in, van Bree dus, en bij de zoon de hoop op daarvan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:58:07 #259
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_25674419
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
(...)
Wat zou Mike toch allemaal uitspoken? En die Zach? Volgens mij is het maar een zielig ventje dat gepest wordt door zijn vader, geen vriendjes heeft (wat wil je, met je polo's hoog dicht ) en zich nu geen raad meer weet
En hij heeft ook nog een brilletje... Ik wist niet dat ze "zielige" karakters tegenwoordig nog steeds een bril gaven...? Vroeger was (film, tv) iemand met een bril het stereotiepe "loser"karakter.

Hoogtepunten van vanavond: Lynette (alles!) en de tweeling, en Susan in de rosse buurt...!

Ik vond Bree vanavond minder sterk dan vorige week (haar monoloog in de striptent ), ik ben erg benieuwd hoe de verhaallijn met haar en Zach zich ontwikkelt...!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:58:23 #260
71048 Tokay
makes your day!
pi_25674429
quote:
Nah! Zo is Bree niet.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 23 maart 2005 @ 00:00:17 #261
94405 Tarak
pi_25674487
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:58 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

En hij heeft ook nog een brilletje... Ik wist niet dat ze "zielige" karakters tegenwoordig nog steeds een bril gaven...? Vroeger was (film, tv) iemand met een bril het stereotiepe "loser"karakter.

Hoogtepunten van vanavond: Lynette (alles!) en de tweeling, en Susan in de rosse buurt...!

Ik vond Bree vanavond minder sterk dan vorige week (haar monoloog in de striptent ), ik ben erg benieuwd hoe de verhaallijn met haar en Zach zich ontwikkelt...!
De opmerking "When people don't fight, it doesn't mean they 're happy" (of zoiets) was wel weer leuk. Wat je nu weer met die (schoon)moeder moet...... die zal vast nog wel een keer terugkomen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 23 maart 2005 @ 00:02:12 #262
71048 Tokay
makes your day!
pi_25674534
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef milagro het volgende:

nee, de loodgieter, die wil ik en wel nu!
Nummertje trekken en achter in de rij aansluiten!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25674805
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:58 schreef Tokay het volgende:

[..]

Nah! Zo is Bree niet.
Sja, het zijn vaak de stille meisjes die enorm los kunnen komen
  woensdag 23 maart 2005 @ 00:15:37 #264
94405 Tarak
pi_25674830
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 00:02 schreef Tokay het volgende:

[..]

Nummertje trekken en achter in de rij aansluiten!
mwah, ik ga wel via de achterdeur...
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:03:30 #265
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25676897
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 00:15 schreef Tarak het volgende:

[..]

mwah, ik ga wel via de achterdeur...
Daar stond ik al te posten
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25677202
Ik vond de aflevering trouwens wel wat minder leuk, zonder Edie en Mrs. Hubert. En ik vind die kinders van Lynette gewoon niet zo interessant.

Die vrouw (ben ff d'r naam kwijt) met die tuinman, dat is echt geweldig
pi_25677410
Ik vind die moeder van carlos ook wel gaaf... even duidelijk maken dat op sollen met haar zoon consequenties staan
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:56:05 #268
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_25677700
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vond de aflevering trouwens wel wat minder leuk, zonder Edie en Mrs. Hubert. En ik vind die kinders van Lynette gewoon niet zo interessant.
Ik lach me altijd kapot om die kinderen. Toen ze uit elkaar gehaald moesten worden op die school.

Ik ga vandaag aflevering 12 al kijken en ik denk at je niet bang hoeft te zijn dat het saai wordt hoor. Soms zit er even een aflevering tussen waar wat minder 'geheimen' unlocked worden, maar er staan nog heel wat verrassingen op stapel. Dat vind ik het geweldige van deze serie. Elke keer als je denkt 'nu hebben we het wel gehad' komt er weer iets nieuws boven tafel.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_25677953
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:39 schreef wendy-tje het volgende:
Ik vind die moeder van carlos ook wel gaaf... even duidelijk maken dat op sollen met haar zoon consequenties staan
die moeder was idd een onwijze "laat mij niet uit deze stoel komen, jij gaat spijt krijgen" moeder
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25679021
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:09 schreef milagro het volgende:

die moeder was idd een onwijze "laat mij niet uit deze stoel komen, jij gaat spijt krijgen" moeder
Echt eentje met haar op d'r tanden!
pi_25679437
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef DarkElf het volgende:
zo zielig is die zoon niet, leek er toch sterk op dat ie zijn vader neer gehoekt had
Klopt!

Volgens mij wordt dat een seriemoordenaar ofzo... is er in ieder geval wel het juiste type voor in een amerikaanse serie
pi_25679693
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:07 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Echt eentje met haar op d'r tanden!
En onder dr neus
Ik vond de aflevering van gister toch wel wat anders als voorgaande, iets meer spanning maar desondanks absoluut niet saaier..
pi_25685496
Die Lynette (die moeder dus van die jongetjes) heeft toch een drieling?? Nu is het opeens een tweeling.. of was dat andere jongetje een zoon die ouder/jonger is (die komt dan nooit in beeld)
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:51:01 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25685583
Die verwarring had ik ook eventjes, sannuh.
Maar het is idd een tweeling en een broertje dat een jaartje ouder is .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:51:30 #275
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_25685597
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef sannuh het volgende:
Die Lynette (die moeder dus van die jongetjes) heeft toch een drieling?? Nu is het opeens een tweeling.. of was dat andere jongetje een zoon die ouder/jonger is (die komt dan nooit in beeld)
Ze heeft 4 kinderen.
Die tweeling is het meeste in beeld. Daarnaast heeft ze een baby en een kindje dat net iets jonger is dan de tweeling. Die komt af en toe nog wel voorbij.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:52:07 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25685612
oh... jonger dus .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25685774
Okee bedankt! Nu snap ik t weer ik vind het trouwens erg leuk dat met Susan en die "gevaarlijke" Mike en ook dat met Carlos en Gabrielle (vooral met die schoonmoeder )
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:32:59 #278
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25690874
Mama Solis is geweldig!

Ik heb weer genoten.

En ben ik de enige die het met Zachary te doen heeft? Hij heeft misschien iets vreselijks gedaan, maar ik denk niet dat dat zozeer met opzet is gebeurd...
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:35:41 #279
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25690940
ik heb ook met Zach te doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_25690949
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:32 schreef MadGuy het volgende:
En ben ik de enige die het met Zachary te doen heeft? Hij heeft misschien iets vreselijks gedaan, maar ik denk niet dat dat zozeer met opzet is gebeurd...
't Moet ook iets met die dekenkist te maken hebben... Misschien was Mary Alice zwanger en toen heeft ze illegaal abortus gepleegd en de baby in de kist verstopt en heeft Zach dat briefje geschreven en toen heeft Mary Alice zelfmoord gepleegd
pi_25691015
Die spoiler Ik kan me bedwingen, ik kan het Ik ga niet kijken... Ik ga nu weg uit dit topic...
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:41:20 #282
94405 Tarak
pi_25691074
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:35 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

't Moet ook iets met die dekenkist te maken hebben... Misschien was Mary Alice zwanger en toen heeft ze illegaal abortus gepleegd en de baby in de kist verstopt en heeft Zach dat briefje geschreven en toen heeft Mary Alice zelfmoord gepleegd
Ik zat te bedenken dat Zach, misschien een jonger broertje of zusje vermoord zou hebben. Hij heeft iets fout gedaan, dat bleek gisteren.
pi_25691214
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef Tarak het volgende:

Ik zat te bedenken dat Zach, misschien een jonger broertje of zusje vermoord zou hebben. Hij heeft iets fout gedaan, dat bleek gisteren.
Hmm... of hij heeft bijvoorbeeld z'n moeder laten schrikken of vallen of struikelen en daardoor verloor ze het kindje ofzo... En Ms hubert kwam erachter en heeft die brief gestuurd

Ik denk trouwens dat Zach niet echt iets verkeerds heeft gedaan, maar toevallig iets waar hij verder niets aan kan doen en zich daar nu ontzettend schuldig over voelt.
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:47:27 #284
94405 Tarak
pi_25691249
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:46 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Hmm... of hij heeft bijvoorbeeld z'n moeder laten schrikken of vallen of struikelen en daardoor verloor ze het kindje ofzo... En Ms hubert kwam erachter en heeft die brief gestuurd
Maar een doodgeboren kindje kun je voor verzinnen wat je wil, daar hoef je niet zo geheimzinnig over te doen. Ms Hubert acht ik inderdaad in staat om dat briefje geschreven te hebben.
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:47:53 #285
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25691257
Ik vind de serie eigenlijk wat tegenvallen. Het kabbelt allemaal maar voort..ER zit ook niet veel humor in. Nee, het wordt zeker geen favoriet van me (hoewel ik het voorlopig wel blijf volgen).
pi_25691279
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:47 schreef Tarak het volgende:

Maar een doodgeboren kindje kun je voor verzinnen wat je wil, daar hoef je niet zo geheimzinnig over te doen.
Tenzij... Mary Alice vreemd ging (met Carlos ofzo ) en Paul het kindje nooit verwekt kon hebben omdat hij zich had laten steriliseren of hoe het ook heet bij mannen. En zo'n affaire is nog een reden voor zo'n briefje
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:55:47 #287
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25694772
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk wat tegenvallen. Het kabbelt allemaal maar voort..ER zit ook niet veel humor in. Nee, het wordt zeker geen favoriet van me (hoewel ik het voorlopig wel blijf volgen).
Iedereen heeft natuurlijk een aparte smaak, maar er zit naar mijn idee wel degelijk humor in. Niet zozeer de in-your-face humor (misschien hou je daar meer van?), maar wel de meer subtiele, bijtende humor.

Over Zach, gezien dat hij zijn vader een mooie hoek wist te verkopen en ook zijn zenuwen niet echt onder controle heeft, denk ik inderdaad dat hij iets heel ergs gedaan kan hebben. Aangezien er menselijke resten in die kist zaten, zoals langskwam in het news report, denk ik dat het misschien een jonger broertje of zusje is wat hij heeft vermoord?
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:57:57 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25694828
Ik vind de humor ook geweldig!
en over Zach.. t word er niet makkelijker op!
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:01:14 #289
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25694906
Volgen wij elkaar?

Ja, maar dat maakt het ook leuk. We zullen zien. Ik wil mezelf ook niet teveel spoileren.
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:37:46 #290
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25695761
Volgen in welke zin?
Ik heb wat DH betreft nog nooit gespoilerd op een sneak peak na..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25695981
die chick: I don't know why you are telling me this (dat verhaal van die diego die pa)
mama solies: I think you do.
die chick, euhhhhhhhh (heel ongemakkelijk kijkend)

whahahaha
-
  donderdag 24 maart 2005 @ 12:10:52 #292
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_25703859
Waar ging dat gesprek met die ouwe op dat bankje samen met Mike, die buurman van Susan over?
Mike had die inbraak gepleegd (zijn schroevendraaier ontbrak etc)
maar die oude zei:volgende keer gaat het je lukken, pas als ze je zoeken mag je de stad uit.
En een van beide zei ook nog: "at least one of them in their street is bad". ofzoiets.
Wat is Mike? Damn..
__-*-__
  donderdag 24 maart 2005 @ 12:19:46 #293
117722 marly
The show must go on.
pi_25703994
ik heb dinsdag een theorie bedacht: Zach heeft het kind van de meneer die met Mike sprak vermoord, daarom kan hij niet meer tegen kleine kinderen. De ouders van Zach hebben het kind begraven. Mary Alice kan het niet meer aan en pleegt uit schuldgevoel zelfmoord. Vader van kind weet enkel dat zijn kind in die straat is verdwenen en huurt Mike in om te onderzoeken wie de moordenaar is....

trouwens echt een geweldige serie, ik blijf er bijna voor thuis.... en dat doe ik nooit voor de een tv-serie... maar deze is echt zo leuk!!!
Waar chaos is, is Marly...
pi_25704406
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef marly het volgende:
ik heb dinsdag een theorie bedacht: Zach heeft het kind van de meneer die met Mike sprak vermoord, daarom kan hij niet meer tegen kleine kinderen. De ouders van Zach hebben het kind begraven. Mary Alice kan het niet meer aan en pleegt uit schuldgevoel zelfmoord. Vader van kind weet enkel dat zijn kind in die straat is verdwenen en huurt Mike in om te onderzoeken wie de moordenaar is....
Is goed de Cock, anders ga je ff naar Lowietje, dan weet je het meteen
Ben ook wel erg benieuwd hoe zich dat gaat ontplooien ..
pi_25704809
Ik vind die Zach ook wel zielig hoor.. Maar ook best een creep
pi_25716534
quote:

trouwens echt een geweldige serie, ik blijf er bijna voor thuis.... en dat doe ik nooit voor de een tv-serie... maar deze is echt zo leuk!!!
Videorecorder
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_25716814
quote:
Neh, die man zag er niet uit als een meneer die een kind verloren is, meer als een hoge crimineel. Ik denk dat de verhaallijn van Mike en Zach niets met elkaar te maken hebben.
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:46:13 #298
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25717339
K ook niet!
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:51:55 #299
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25717524
Zou Kendra nog terug komen?
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:52:34 #300
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25717544
spamt topic vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')