Susan Mayerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:18 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg de zenuwen van Ms Hubert. Het is een irritant, bemoeizuchtig figuur.
Alleen, het lijkt wel een klein beetje dat ze zich gewoon eenzaam voelt en daarom Teri Hatcher ( ik ken de karakternamen nog niet uit mn hoofd) probeert te chanteren om meer met haar om te gaan ofzo...
Sorryquote:
Ik vind em vooral bizarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:36 schreef Tokay het volgende:
Ik heb in tijden niet zo'n goede serie gezien, het is met zoveel zorg gemaakt, er wordt heel goed in geacteerd, het is ontzettend grappig, het is spannend, het is ontroerend...
Wat wil je nog meer?![]()
Ook dat ja, en ik vergat sexyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n naam wordt op z'n Amerikaans al snel Vandekamp. Valt me mee dat ze het "origineel" (nou ja, met hoofdletters dan) hebben gehouden (wat zou daar de reden van zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens zo geweldig dat Bree als achternaam Van de Kamp heeftZouden ze in Amerika die naamsopbouw snappen of denken ze dat ze nu drie achternamen heeft? Het wordt namelijk altijd als Van De Kamp (let op de hoofdletters) geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kwam Gabrielle ook sterk uit de hoek met haar opmerking tegen haarhuishoudster:
Yao Lin: I don't like lies.
Gabrielle: Yeah, well I don't like your ironing. So there.
[ Bericht 4% gewijzigd door MadGuy op 18-03-2005 22:21:47 ]
Ik denk zoiets als 'Briana', ik ken iemand in Amerika die zo heet en zich 'Bree' noemt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:05 schreef dutch-mamma het volgende:
Waar komt de naam "Bree" trouwens vandaan? Ik heb er nog nooit van gehoord...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk zoiets als 'Briana', ik ken iemand in Amerika die zo heet en zich 'Bree' noemt.
Geweldige serie, ik volg 'm op België enJa fantastisch he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt steeds weirder.
Echt een topserie. Telkens als je het een beetje doorhebt gebeurt er weer iets onverwachts. Eigenlijk gewoon soap, maar dan op een zeer hoog niveau.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten tot de volgende aflvering!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:26 schreef Toeps het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten tot de volgende aflvering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Dit is gewoon ook een serie voor hele stoere macho mannen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:33 schreef Nouk het volgende:
Ja echt super leuke serie. Toch dat vrouwenachtige maar dan met spanning.
Hahahaa, that's the spirit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Dit is gewoon ook een serie voor hele stoere macho mannen hoor.![]()
Volgens mij is ze alleen irritant en bemoeizuchtig. Heerlijk!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:18 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg de zenuwen van Ms Hubert. Het is een irritant, bemoeizuchtig figuur.
Alleen, het lijkt wel een klein beetje dat ze zich gewoon eenzaam voelt en daarom Teri Hatcher ( ik ken de karakternamen nog niet uit mn hoofd) probeert te chanteren om meer met haar om te gaan ofzo...
Ik ken het. Ik heb iemand afleveringen 1/2/3 laten downloaden zodat ik op SBS bij aflevering 4 kon binnenvallen. Ik heb alledrie de afleveringen achter elkaar gekekenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef Mvnl het volgende:
Toen ik vanwege t missen van aflevering 1/2/3 de eerste 3 afleveringen op m'n pc achter elkaar heb bekeken was de verleiding echt té groot om verder te kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
Hé, ik kwam jou toch ook weleens tegen in het Monk-topic?quote:
Monk! zekersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hé, ik kwam jou toch ook weleens tegen in het Monk-topic?
En nu ook verslaafd aan DH! Whehehe.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:46 schreef milagro het volgende:
hele leuke agent!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |