Ik vond die agent helemaal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou hou eens op met dat vrouwengezeur van 'hele leuke agent'. Ik probeer net iedereen ervan te overtuigen dat het geen typische vrouwenserie is!![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
(wat wil je, met je polo's hoog dicht)
Zat ik ook aan te denken dat Bree met die jongen zou gaan zoenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Zal de zoon van Mary-Alice uiteindelijk hete sex met Bree hebben? Ik bedoel, ze mist toch een beetje de man in het huis
Er hing wel degelijks iets in de lucht toen ze samen een dineetje haden, en ze de volgende dag hem weer voor een dinee uitnodigde....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken dat Bree met die jongen zou gaan zoenen.
Oh ik las daar een surrogaatmoederblik in, van Bree dus, en bij de zoon de hoop op daarvanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Zal de zoon van Mary-Alice uiteindelijk hete sex met Bree hebben? Ik bedoel, ze mist toch een beetje de man in het huis
En hij heeft ook nog een brilletje...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
(...)
Wat zou Mike toch allemaal uitspoken? En die Zach? Volgens mij is het maar een zielig ventje dat gepest wordt door zijn vader, geen vriendjes heeft (wat wil je, met je polo's hoog dicht) en zich nu geen raad meer weet
Nah! Zo is Bree niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
De opmerking "When people don't fight, it doesn't mean they 're happy" (of zoiets) was wel weer leuk. Wat je nu weer met die (schoon)moeder moet...... die zal vast nog wel een keer terugkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En hij heeft ook nog een brilletje...Ik wist niet dat ze "zielige" karakters tegenwoordig nog steeds een bril gaven...?
Vroeger was (film, tv) iemand met een bril het stereotiepe "loser"karakter.
Hoogtepunten van vanavond: Lynette (alles!) en de tweeling, en Susan in de rosse buurt...!
Ik vond Bree vanavond minder sterk dan vorige week (haar monoloog in de striptent), ik ben erg benieuwd hoe de verhaallijn met haar en Zach zich ontwikkelt...!
Nummertje trekken en achter in de rij aansluiten!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef milagro het volgende:
nee, de loodgieter, die wil ik en wel nu!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nummertje trekken en achter in de rij aansluiten!![]()
Daar stond ik al te postenquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:15 schreef Tarak het volgende:
[..]mwah, ik ga wel via de achterdeur...
Ik lach me altijd kapot om die kinderen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vond de aflevering trouwens wel wat minder leuk, zonder Edie en Mrs. Hubert. En ik vind die kinders van Lynette gewoon niet zo interessant.
die moeder was idd een onwijze "laat mij niet uit deze stoel komen, jij gaat spijt krijgen" moederquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:39 schreef wendy-tje het volgende:
Ik vind die moeder van carlos ook wel gaaf... even duidelijk maken dat op sollen met haar zoon consequenties staan
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:09 schreef milagro het volgende:
die moeder was idd een onwijze "laat mij niet uit deze stoel komen, jij gaat spijt krijgen" moeder
Klopt!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef DarkElf het volgende:
zo zielig is die zoon niet, leek er toch sterk op dat ie zijn vader neer gehoekt had
En onder dr neusquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]![]()
Echt eentje met haar op d'r tanden!
Ze heeft 4 kinderen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef sannuh het volgende:
Die Lynette (die moeder dus van die jongetjes) heeft toch een drieling?? Nu is het opeens een tweeling.. of was dat andere jongetje een zoon die ouder/jonger is (die komt dan nooit in beeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |