Oh, dan ben ik al best ver. Ik ben nu bij 13. Ook jammer eigenlijk, moet ik weer een week wachten straks.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De volgende moeten nog uitgezonden worden:
ep16. 27-Mar-2005 The Ladies Who Lunch
ep17. 03-Apr-2005 There Won't Be Trumpets
ep18. 10-Apr-2005 Children Will Listen
Nee, want niet zoals hier gesuggereerd wordt is dit niet een contract dat ze als enige van de Nederlandse zenders dit mogen uitzenden. Maar EXCLUSIEF op de Nederlandse TV mogen uitzenden. Elke deal, heeft een ander contract. De meeste series krijgen tv kanalen er gewoon bij gegooit.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het toch echt niet hoor. Als Nederland de voetbalrechten ven een EK koopt, dan gaan ze toch ook niet lopen emmeren omdat de BBC het uitzendt en dat die hier ook te ontvangen zijn? Dan hadden we hier al veel vaker discussies over moeten horen, want er wordt grif geld betaalt voor die licenties en volgens jouw verhaal wordt er juridisch gezien dus om de haverklap contractbreuk gepleegd. Nederland krijgt de recht van voetbal, BBC zendt het ook uit in Nederland = conflict. Lijkt me heel stug.
Het gaat volgens mij om waar de betreffende omroep zijn uitzendlicentie heeft. Verder is het een verantwoordelijkheid van de kabelmaatschappijen wat ze wel/niet doorgeven.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:45 schreef milagro het volgende:
en dan volgt season 2 en dan 3 en 4 en 5 en 6 en dan houden ze op en komt er een DH box uit en die ga ik dan krijgen
er staat toch NL / BE kijkers?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik al best ver. Ik ben nu bij 13. Ook jammer eigenlijk, moet ik weer een week wachten straks.![]()
Ik heb de eerste afleveringen nu ook 'op een andere manier' gevolgd. Maar ik zal hier geen spoilers posten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:51 schreef mechatronics het volgende:
[..]
er staat toch NL / BE kijkers?
Of is ÉÉN ineens op 13?
Ik volg gewoon de NLversie op net 5
straks krijgen we weer de spoilers van wat er gebeurd in aflevering 84
ofzo...
Een mannelijke stem of Mary Alice? Mary Alice is juist cool. De ironie, met haar all-American voice!quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Is het bij NET 5 overigens ook zo dat ze beginnen met zo'n samenvatting met een verschrikkelijke amerikaanse overdreven stem? De manier waarop dat gebeurt. Je zou spontaan geen zin meer hebben om te kijken.
Ik ben inderdaad blij dat we daar niet naar hoeven te luisteren en ach wij mogen het toch doen met:quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Hij heeft het dus NIET over Mary-Alice, maar echt zo een domme amerikaanse man
http://www.buyshit.nl/mannenstem.wma
Dit is van aflevering 3 gecapped, dus mogelijk spoilers!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Hij heeft het dus NIET over Mary-Alice, maar echt zo een domme amerikaanse man
http://www.buyshit.nl/mannenstem.wma
Dit is van aflevering 3 gecapped, dus mogelijk spoilers!
Inderdaad! Zou ik het daarom zo goed vinden?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:59 schreef milagro het volgende:
hey DE doe je weer mee
ergens ver weg doet deze serie me ook een heel klein beetje denken aan Twin Peaks
In welk deel van Nederland woon je? Zuidelijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
Een keertje een flikkerig beeld, verder geen probleem.
Vanwege Lynette of vanwege Mrs. Huber?quote:En ik moest bijna een traantje wegpinken...
ik had het ook een paar keer, heel kort. maar ik woon in almere, dus het heeft niet te maken met zuidelijk in NL of zo..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef OnaNia het volgende:
In welk deel van Nederland woon je? Zuidelijk?
Je begrijpt me verkeerd, ik bedoelde het juist omgekeerd (dus in het noorden meer storing dan in het zuiden, want dat laatste ligt dichter bij België). Ik woon zelf vrij noordelijk, vandaar. Het was hier echt niet te harden. Om de seconde een zwart scherm.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:02 schreef ki_ki het volgende:
[..]
ik had het ook een paar keer, heel kort. maar ik woon in almere, dus het heeft niet te maken met zuidelijk in NL of zo..
Speciaal voor jou een plaatje van Martha Huber (gespeeld door Christine Estabrook)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer een hele leuke aflevering
Vooral die compositietekening van de man van Gabrielle
Oh jah en Misses Huber![]()
![]()
![]()
*Gruwelquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een plaatje van Martha Huber (gespeeld door Christine Estabrook)
[afbeelding]
Mooi gezegd! Dat mens bezorgt me echt kippenvel jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Gruwel
Nee ff serieus, als iemand zo goed acteert dat ik er zelfs een hekel / naar gevoel bij krijg, dan kun je daar eigenlijk alleen maar respect voor hebben.
Dat viel mij dus ook op ja. Nou nog een dansende dwerg d'rbij en het plaatje is compleetquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:59 schreef milagro het volgende:
ergens ver weg doet deze serie me ook een heel klein beetje denken aan Twin Peaks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |