Daar is denkwerk aan voor af gegaan, dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef Xlarge het volgende:
De OP...daar heb je over nagedacht...
KwakRuis is uit het stripje gevallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef Xlarge het volgende:
De OP...daar heb je over nagedacht...
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
KwakRuis is uit het stripje gevallen.![]()
Is'tie met Tessje mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpen
ik zit op een slotjes-quotumquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De slotjes voor de SC-meuk zijn zeker op?
echt jong is Dirkh ook niet meer!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:36 schreef Malfunctie het volgende:
Dat "ze zijn aantrekkelijk" kan na het vertrek van Dhr. C. Pouque wel uit de openingspost verwijderd worden, vindt u allen ook niet?
Het is allebei waar. Het inkoppen laat ik aan PP over!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:52 schreef Youssef het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is Tessje nu de vetklep waar iedereen het over heeft of ben jij dat DirkHomo?
Wat dacht je, ik sluit me even aan bij de grote meute (lees: de papegaaiengroep) en ga iemand op het uiterlijk en geraardheid beoordelen? Sta jij niet altijd in de frontlinie te blêren als alle moslims geitenneukers worden genoemd?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:52 schreef Youssef het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is Tessje nu de vetklep waar iedereen het over heeft of ben jij dat DirkHomo?
Krijg een dodelijk gezwel in je endeldarm, lelijke steenpuist!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:05 schreef Dirkh het volgende:
Hé Maanvis, leef jij ook nog? Jammer.
ik meen, hier een doodsverwensing te zien, klopt dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Krijg een dodelijk gezwel in je endeldarm, lelijke steenpuist!
Dodelijke gezwellen hoeven niet per definitie tot de dood te leiden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik meen, hier een doodsverwensing te zien, klopt dat?
En wat voor een!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé verhip, een ex-mod!
Diep van binnen ben ik nog steeds blauwer dan blauw en heb ik nog last van fantoompijn ; ik heb zojuist bijvoorbeeld zo'n 35 topicreports geplaatst.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé verhip, een ex-mod!
Ik zie allemaal gele dingetjes met een uitroepteken achter topics verschijnen. Weet jij daar iets meer van?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:46 schreef Croupouque het volgende:
ik heb zojuist bijvoorbeeld zo'n 35 topicreports geplaatst.
Dat gaat idd te ver jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:09 schreef Dirkh het volgende:
geraardheid
Hé, ik zat nog in mijn badjas, mijn eerste shagje rokend en een kop koffie naar binnen gietend, half slaperig op de bank met een nog ijskoude laptop op schoot toen ik dat poste.quote:
JOGY! Hoe is het met je aandachttekortstoornis?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
Hallo, ik mis jullie.
Ben al zo lang niet op Fok geweest dat ik mijn wachtwoord 4 keer verkeerd gokte![]()
Ik ben de aandacht voor de medicatie verlorenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
JOGY! Hoe is het met je aandachttekortstoornis?
Ik wacht nog op PDD en Dirkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
En nóg een ex-mod! Jeetje, is het een reüniedag of zo!?
Het wordt tijd dat iemand met een priem door je oogkas gaat frutten als je zulke woorden tiktquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik gebruikte het woord: "jeetje"
En Swets en Snakey en weet ik veel hoeveel duizenden anderen. Het zou zomaar genoeg zijn om een eigen forum voor op te richten. REMforum.nl*quote:
Uhm... Dat lijkt me dan weer een beetje buitenproportioneel. Ik ben redelijk gehecht aan mijn technisch perfecte zicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:01 schreef jogy het volgende:
Het wordt tijd dat iemand met een priem door je oogkas gaat frutten als je zulke woorden tikt.
Ik ben niet rancuneus, Ik heb gewoon geen internet waar ik nu woonquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En Swets en Snakey en weet ik veel hoeveel duizenden anderen. Het zou zomaar genoeg zijn om een eigen forum voor op te richten. REMforum.nl*
* REM: Rancuneuze Ex Moderator.
[..]
Dan zal ik je oogbal ontwijken en meteen naar de frontale hersenkwab doorsteken, zo ben ik dan ook wel weerquote:Uhm... Dat lijkt me dan weer een beetje buitenproportioneel. Ik ben redelijk gehecht aan mijn technisch perfecte zicht.
Ja hoiquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En Swets en Snakey en weet ik veel hoeveel duizenden anderen.
Hey, wat heb jij liever, gekookte aardappelen of rauwe?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:32 schreef Renmaestro het volgende:
PS: Dirkh, een laptop op schoot hebben is schadelijk voor het sperma.
Het liefst heb ik dat ze in stukken worden gesneden en in de frituur worden gegooid. Maar ach.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, wat heb jij liever, gekookte aardappelen of rauwe?
![]()
Okay, ik zet de laptop wel op tafel. Als het zo moet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:53 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het liefst heb ik dat ze in stukken worden gesneden en in de frituur worden gegooid. Maar ach.
En hij is er nog minder als Tessje, kun je nagaanquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:55 schreef Pool het volgende:
Sinds die Ruis mod is, wordt er alleen nog maar geslowchat hier.![]()
Hé! Ik slowchat hier al sinds... sinds ik daarmee begon!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:55 schreef Pool het volgende:
Sinds die Ruis mod is, wordt er alleen nog maar geslowchat hier.![]()
Wederom iemands nageslacht gered.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik zet de laptop wel op tafel. Als het zo moet.![]()
Open er een topic in FB over, dat OO schijnt ook niet echt te werken en dan heb je meteen een grotere groep te pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:32 schreef Renmaestro het volgende:
Is er niet een forum voor ex-mods ofzo? Waar ze kunnen praten over de goeie ouwe tijd en kunnen zeuren over het huidige beleid.
Mooi! Eindelijk goed nieuws.quote:PS: Dirkh, een laptop op schoot hebben is schadelijk voor het sperma.
JOGY!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
Hallo, ik mis jullie.
Ben al zo lang niet op Fok geweest dat ik mijn wachtwoord 4 keer verkeerd gokte![]()
story of your life right?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:49 schreef Ruis het volgende:
De cockring
Martijntj?
ik volg m ff niet, sorry
Jogyquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
Hallo, ik mis jullie.
Vraag het eens aan je moeder.quote:Op zondag 6 maart 2005 06:05 schreef zoalshetis het volgende:
wat is er mis met milf?
mis ik iets of was deze persoonlijke sneer nodig?quote:
Je mist niks.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mis ik iets of was deze persoonlijke sneer nodig?
ik zou het niet weten!quote:Op zondag 6 maart 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is het "Ruis, ik vind jou tof"-topic niet op slot en het "BrauN, ik vind jou tof"-topic wel?
Mogen deze feitelijke onjuistheden uit de OP verwijderd worden?quote:Ze zijn jong. Ze zijn aantrekkelijk.
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mogen deze feitelijke onjuistheden uit de OP verwijderd worden?
Nimmer zo'n aanstootgevende leugen gepost gezien.
JIj bent alleen maar oud.quote:
Daar zou best wat leuks uit kunnen voortkomen Ruis. Topics die weggezakt zijn hoeven niet per definitie nutteloos of bagger te zij natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:01 schreef Ruis het volgende:
ff 1 ding jongens, leuk allemaal, maar niet de AT gaan vervuilen doo rnutteloos oude topics te kicken..
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke postquote:Op zondag 6 maart 2005 19:09 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Daar zou best wat leuks uit kunnen voortkomen Ruis. Topics die weggezakt zijn hoeven niet per definitie nutteloos of bagger te zij natuurlijk.![]()
Als het alsnog verbaggerd wordt kun je er altijd nog een slotje op gooien.
Waar heb je het over?? Dit gebeurd helemaal niet, als ik iets in de AT over het hoofd ziet moet je het maar zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Ruis het volgende:
[..]
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke post
Je mag je posts wel een beetje onderbouwen hoor. Beetje voorbarige conclusies allemaal.quote:
Hoeveel neopoints heb jij? bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:32 schreef kanaiken het volgende:
waarom wordt er altijd direct een slotje op mijn topic gegooid?
dat is heel demotiverend, weet je dat?
Je bent niet veel beter dan dirkh he?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
Hoeveel neopoints heb jij? bedoel je?
wat denk je dan met zo'n topic te bereiken?
de oppo bestaat uit een mededeling, verder totaal niets, echte fatsoenlijke replys zijn niet te verwachten, dus gooi ik m dicht
Waarom zeg je dit dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef Ruis het volgende:
t was dan ook eerder als preventieve waarschuwing bedoeld, en niet zozeer een beschuldiging ergens van
1 Jomanda in Nederland is genoegquote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Ruis het volgende:
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke post
Berwerk een Duck-stripje!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL !!!! @ OP![]()
![]()
![]()
Zijn er nog meer van die geweldige Donald Duck plaatjes?
Hoi!quote:Op maandag 7 maart 2005 02:03 schreef Maanvis het volgende:
Hallo!
Je bent niet goed wijsquote:
Ben net verhuisd, en heb nog geen internet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpen
Het heeft geen haast hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:37 schreef gfree het volgende:
[..]
Ben net verhuisd, en heb nog geen internet.
Zit nu op m'n werk waar ik dat bron bestand niet heb. Stress stress stress
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:49 schreef Dagonet het volgende:
kutknut
He verdulleme! Ik kan er vast niet meer van slapen gewoon!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:50 schreef Insomaniac het volgende:
Jij krijgt dus lekker géén asbad Knut!
Dat zal je leren lekker puh o zo!
Je verdiende loon, rekel! Geen handgemaakt en met een persoonlijk thema beschilderde asbad voor jou! Ha! Ha! Muhahaha! Met slapeloze nachten als gevolg! Ha!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:54 schreef Knut het volgende:
He verdulleme! Ik kan er vast niet meer van slapen gewoon!
Wat ben jij slim! En dan zeggen we ook dat hij wel geregeld in de oven moet kijken om te zien hoe het gaat!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:56 schreef NiNi het volgende:
Geef hem maar een asbad, Inso, en vergeet niet te vermelden dat hij hem nog moet afbakken!
GMTA!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:56 schreef NiNi het volgende:
En dan steeds even goed naar binnen moet kijken of het afbakproces wel goed verloopt.
Mais bien sur!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
GMTA!!
We've still got it..
Nu ga ik extra mijn best doen op jouw asbad..
Inso is tegenwoordig kunstenares en maakt prachtige asbakken. Omdat ze ietwat groter uitvallen dat uw reguliere asbak heeft zij de term asbadden bedacht en natuurlijk geregistreerd.quote:
Veel plezier in ###quote:Op maandag 7 maart 2005 15:08 schreef Knut het volgende:
Gaan we nou weer eens de [@@@] discussie voeren hier ? Dan duik ik weer lekker terug in mijn stealth modus namelijk. Geen zin die discussie voor de 100ste keer te voeren namelijk.
Nu kan je veel over Tessje zeggen, maar dat ze makkelijk over het hoofd te zien is, is daar geen van.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:04 schreef Dagonet het volgende:
his invisible sidekick!
Hang nou gewoon voor één keer niet de huillie uit als er na een half jaar weer een topic komt van een "reeks" waar mensen in posten die je niet mag en die je daarom sluit.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:08 schreef Knut het volgende:
Gaan we nou weer eens de [@@@] discussie voeren hier ? Dan duik ik weer lekker terug in mijn stealth modus namelijk. Geen zin die discussie voor de 100ste keer te voeren namelijk.
Je komt er nog wel eens boequote:Op maandag 7 maart 2005 15:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hang nou gewoon voor één keer niet de huillie uit als er na een half jaar weer een topic komt van een "reeks" waar mensen in posten die je niet mag en daarom sluit.
Is nie! Het was gewoon een op zichzelf staand deel van een slowchattopic dat toegankelijker en minder deelgeil is dan de reeks die geen reeks mag heten maar wel elke avond stipt om klokslag twaalf uur begint met drie nieuwe delen.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:08 schreef ShaoliN het volgende:
Het verwees naar een reeks.
Beter verzuurd en ex dan verzuurd en nog crew of zelfs verzuurd crew worden zoals de huidige ONZ mods.quote:Verzuurde ex kutmod.
Te moeilijk?quote:En bagger van niveau wordt hier niet begrepen.
Vergeet z'n sidekick, de invisible woman niet! Die zie je net zo vaak als pms-loze dagen van yvonne.quote:Verder wilde ik nog even melden dat ik moest lachen om het superstealth gedeelte.
Ja! Die had net een hikje wegens nieuw servergedoe ofzo, vandaar het topic.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:15 schreef Knut het volgende:
[..]
En jij op http://atatat.flabber.nl.
Verder nog iets te melden ?
Doe datquote:Op maandag 7 maart 2005 15:22 schreef Dagonet het volgende:
Ja! Die had net een hikje wegens nieuw servergedoe ofzo, vandaar het topic.
Mja, ik wacht wel tot het weekend, je hebt toch geen internet thuis. Muahahahahaahaaa!!!!
Jij ook, als je eens objectief zou modden. Als je dan al mod tenminste. Ben je nou nog mod omdat je er plezier in hebt of omdat je graag een vinger in de pap wilt houden ?quote:
Toestemmingsquotebewaarpost.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 15:25 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ben je nou nog mod omdat je er plezier in hebt
Ik ben er van het weekend niet. Je zal je bij het oordeel van de wel aanwezige moderators neer moeten leggen.quote:
In het weekend? Vooral gastmods dus want de weekendmod moest weg en dirkh is zaterdags redelijk vaak pas 's avonds online. Ruis is zelf een reeksposter en dus niet objectief en Tessje tel ik niet mee, veel te weinig aanwezig.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik ben er van het weekend niet. Je zal je bij het oordeel van de wel aanwezige moderators neer moeten leggen.
de @@@ server was down. Dago opende een topic zonder daar iets over te vermelden. Ik kreeg dezelfde spastische aanval als bij iedere andere reeks die heropend wordt (Echt niet alleen @@@]) en ik sloot de boel. Nu doet Dago een paar posts erg zuur als exmoderator. Ben ik een moderator die rancune in zijn moderaties verwerkt.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:35 schreef Ruis het volgende:
holy crap, waar gaat dit over?
Tof zo'n levensmotto maar we hadden het al door hoor, je hoeft het niet hardop te zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:35 schreef Ruis het volgende:
holy crap, waar gaat dit over?
Hallo, met wie?quote:
Oh? Hebben we het over de zelfde Dirkh? Of is er weer iemand met mijn account vandoor gegaan?quote:Op maandag 7 maart 2005 15:31 schreef Dagonet het volgende:
dirkh is zaterdags redelijk vaak pas 's avonds online.
Fliksodetiefteringstraal toch eens een heel end op! Liefst hoofd vooruit. Probeer als crew nou toch eens een keer verder te kijken dan met de eeuwige dooddoener "ah, excrew, daar hoeven we niet op te letten, wat hij zegt boeit niet, het is excrew" te komen. Je lijkt Heatwave welquote:Op maandag 7 maart 2005 15:38 schreef Knut het volgende:
Nu doet Dago een paar posts erg zuur als exmoderator.
quote:Op maandag 7 maart 2005 15:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh? Hebben we het over de zelfde Dirkh? Of is er weer iemand met mijn account vandoor gegaan?
quote:Op maandag 7 maart 2005 15:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fliksodetiefteringstraal toch eens een heel end op! Liefst hoofd vooruit.
Je lijkt Heatwave wel
dat je een verzuurde ex-crew bent lijkt me wel duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2005 15:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fliksodetiefteringstraal toch eens een heel end op! Liefst hoofd vooruit. Probeer als crew nou toch eens een keer verder te kijken dan met de eeuwige dooddoener "ah, excrew, daar hoeven we niet op te letten, wat hij zegt boeit niet, het is excrew" te komen. Je lijkt Heatwave wel
jij weet ook verdomd goed dat dat een totale no-go is, of ik t nou met een beslissing eens ben of niet (in dit geval wel)quote:Op maandag 7 maart 2005 16:03 schreef Dagonet het volgende:
Ruis, als je dan zonodig nog na een uur in een topic moet posten gooi het dan open zodat erop gereageerd kan worden.
* kopt *quote:Op maandag 7 maart 2005 17:02 schreef Bupatih het volgende:
Dagonet...Hij zei 'zuigedrag' !!
Snel, kop hem in.
quote:
Ja, ik heb ze direkt verwijdert. Weg ermee. Pimpen is not done.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:26 schreef -Angel- het volgende:
Dirkh, kun je iets doen al die pimp topics in ONZ?![]()
Zei je vrouw dat ook toen je haar ten huwelijk vroeg?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:58 schreef Dirkh het volgende:
800 euro kosten. En ik doe het voor de helft.
Nee, die zei: ff wachten, ik moet eerst ff schijtenquote:Op maandag 7 maart 2005 23:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zei je vrouw dat ook toen je haar ten huwelijk vroeg?.
Do me! Do me!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik heb me wat op m'n hals gehaald. Waar komen jullie zo in ene vandaan?
![]()
ShaoliN, jij bent een Dagonet wannabee, maar dan met een aantal punten die er voor zorgen dat je het niet zal worden. (pfiew)
Je hebt een beetje gevoel voor humor die je ook in je posts weet te verwerken. Ondanks dat ook jij behoorlijk kan zuigen, is het op een gegeven moment klaar en ga je weer verder.
Leuke topics van jouw hand kan ik me ook niet zo 1, 2, 3 voor de geest halen, wel leuke posts.
Verder ben je gewoon een lul.
Mag ik nu even afrekenen, deze analyse zou bij een beetje psych minimaal 800 euro kosten. En ik doe het voor de helft.
hé, je hebt mn post net gelezen hèquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
PP.
Oeh, nou wordt het lastiger en kom ik echt op het terrein van een psycholoog.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Do me! Do me!
En dan dus niet op een seksuele manier he!
H! H! H!
PDD!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:13 schreef PDD het volgende:
Was dit het rancuneuze ex-mods en toekomstige zure ex-mods topic?
Potverdikkie! de huidige mods zijn nog zuurder dan de verschraalde exxen in onze (de goede oude) tijd!
Keep up the good work!!
Ik betaal niet voor wanprestaties! Je zit redelijk goed, maar bij de rancune ga je de fout in! H! H! H!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, nou wordt het lastiger en kom ik echt op het terrein van een psycholoog.
Jij bent ook even aan het zuigen geslagen, wat op zich wel begrijpelijk is, maar dat maakt het niet minder irritant.
Ook jouw posts zijn zo nu en dan op meerdere maniere interpreteerbaar, bedoeld of niet bedoeld. Je bent geen Dagonet wannabee. Thank god! Maar als er wat te kankeren valt duikt het hele groepje er boven op met jou voorop of op de tweede plek.
Je komt niet meer zoveel op Onzin, terwijl dat voor jou juist het leukste forum was. Er is na jouw vertrek niet gek veel veranderd, dus daar kan het niet aan liggen. Er is dus een gevoel van rancune , want een totaal afscheid heb je er niet van genomen.
Zo, dit stukje psychologie van de koude grond heeft me weer 400 euro opgeleverd. Gaarne binnen 14 dagen betalen.
[insert verwijzing naar die goede oude tijd]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
PDD!!!!
[insert liefdesverklaring]
[inser pakkend en wijs stukje over vervlogen tijden, goede herinneringen en goede moed]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:15 schreef PDD het volgende:
[..]
[insert verwijzing naar die goede oude tijd]
[insert *zucht*]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[inser pakkend en wijs stukje over vervlogen tijden, goede herinneringen en goede moed]
Sodemieter op als de grote mensen praten.quote:
Je vroeg niet om een analyse die je graag wilde horen, je vroeg om een analyse, geen censuur. Dan kan je beter die vraag stellen aan iemand zonder ruggegraat.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor wanprestaties! Je zit redelijk goed, maar bij de rancune ga je de fout in! H! H! H!
[insert verwijzing naar de gebruiksaanwijzing]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:19 schreef Ruis het volgende:
[Knut]
[Slowchat codeverneukende text]] ]
[/Knut]
hoi pieterquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:18 schreef PDD het volgende:
[..]
Sodemieter op als de grote mensen praten.
Oh, euhm, ik bedoel natuurlijk:
[insert eigen interpretatie van vermanende afwijzende reactie]
H! H! H!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:21 schreef PDD het volgende:
[..]
[insert verwijzing naar de gebruiksaanwijzing]
[insert aaitje]quote:
Zeg rekel! Doe eens niet zo bijdehand zo laat op de avond!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je vroeg niet om een analyse die je graag wilde horen, je vroeg om een analyse, geen censuur. Dan kan je beter die vraag stellen aan iemand zonder ruggegraat.
Dagonet!!!! Ben je daar? Inso wil even een analyse van jou!
zeker wel, en met jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:22 schreef PDD het volgende:
Krijg nou tieten!!
Daar heb je die kale neet ook!
Kerel!! Alles wel?
Daar vroeg je ook om, om mijn mening cq analyse.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg rekel! Doe eens niet zo bijdehand zo laat op de avond!
En het was geen analyse, het was jouw mening, lekker puh o zo!
Hij gaat allerbest met mij!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker wel, en met jou?
ik mis je een beetje hier op fok, je moet wat meer posten man![]()
goed om te horenquote:
och, soms is het best nog wel lache hier hoorquote:En ik ben hier een beetje uitgepost. Zo af en toe is het nog leuk om een paar regels te wisselen met deze of gene.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:45 schreef PDD het volgende:
he! kan ik hier eigenlijk solliciteren voor onz-mod?
Ik ben er nl ook nooit meer.
Whehehehe.he.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:45 schreef PDD het volgende:
he! kan ik hier eigenlijk solliciteren voor onz-mod?
Ik ben er nl ook nooit meer.
Altijd spannend he de nachtquote:
Of dat Youssef in zijn slaap ontvoerd is door westerse extremisten, die een videoband opnemen alwaar ze zijn hoofd afsnijden met een bot mes om het oosten te dwingen vakantie's naar het Oosten goedkoper te maken, en de import van bier en likeur toe te staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Altijd spannend he de nachtHopende dat een van de mods al slaapwandelend zijn nek op de trap heeft gebroken, al rukkend een hartinfarct heeft gekregen of simpelweg vredig gestorven in den slapus.
Dat zegt hij, de kutusers zijn ook weer wakker.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik gok dat ik eerder wakker was dan jij
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Of dat Youssef in zijn slaap ontvoerd is door westerse extremisten, die een videoband opnemen alwaar ze zijn hoofd afsnijden met een bot mes om het oosten te dwingen vakantie's naar het Oosten goedkoper te maken, en de import van bier en likeur toe te staan.
Ofzo.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:44 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat zegt hij, de kNutusers zijn ook weer wakker.
Zo hé, heb je hem even te pakken.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo hé, heb je hem even te pakken.
Wat dat betreft ben je bijna gelijk aan een autist met een obsessieve compulsieve stoornis. (ja, dat laatste moest ik even door de spellchecker halen)
Ik heb hier het alleenrecht op het gebruik van extreme metaforen, hoor je?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo hé, heb je hem even te pakken.
Wat dat betreft ben je bijna gelijk aan een autist met een obsessieve compulsieve stoornis. (ja, dat laatste moest ik even door de spellchecker halen)
Op het moment dat ik me echt laat kennen, mag je nog een keer terugkomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] Je laat je wel kennen he, als Fok excuus heameaux. Wat is er Dikh, de energie verloren?
![]()
![]()
Waarom denk je dat iedereen hier FB volbaggert. Omdat ze niet weten hoe jij in elkaar steekt?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment dat ik me echt laat kennen, mag je nog een keer terugkomen.
Kennelijk heb je alleen een grote bek zodra je er een slotje op kunt tyfenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment dat ik me echt laat kennen, mag je nog een keer terugkomen.
Net zoals jij alleen een grote bek op internet hebt, bedoel je.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kennelijk heb je alleen een grote bek zodra je er een slotje op kunt tyfen
Kom je nog ergens mee op de proppen of blijf je jezelf voor lul zetten?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kennelijk heb je alleen een grote bek zodra je er een slotje op kunt tyfen
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Net zoals jij alleen een grote bek op internet hebt, bedoel je.
Nou nee, die chagrijnige kop van jou is al een succes hoor. En ik moet jammerlijk naar schoolquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom je nog ergens mee op de proppen of blijf je jezelf voor lul zetten?
De Penis Aquaroza van FoK heeft gesprokenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom je nog ergens mee op de proppen of blijf je jezelf voor lul zetten?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou nee, die chagrijnige kop van jou is al een succes hoor. En ik moet jammerlijk naar school Integratiecursus met mijn seniele moeder![]()
Ik zit al op school, er wordt verwacht dat ik een kleding-label maakquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou nee, die chagrijnige kop van jou is al een succes hoor. En ik moet jammerlijk naar school![]()
Omdat er geen reden is voor de feedback waar het topic voor gemaakt is ? Omdat men met vreemde metaforen op elkaar begint te schelden. Niet waar het topic voor is maar ach. Ik kan er wel mee leven zolang het enigzins binnen de perken blijft.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen hier FB volbaggert. Omdat ze niet weten hoe jij in elkaar steekt?
Je doet een opleiding op het Frank Govers instituut?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik zit al op school, er wordt verwacht dat ik een kleding-label maak![]()
Ik heb nog geen enkele metafoor gebruikt, Drekh begonquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:22 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat er geen reden is voor de feedback waar het topic voor gemaakt is ? Omdat men met vreemde metaforen op elkaar begint te schelden. Niet waar het topic voor is maar ach. Ik kan er wel mee leven zolang het enigzins binnen de perken blijft.
Okay dan, en probeer dit keer eens op te letten. Misschien steek je er nog wat van op.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou nee, die chagrijnige kop van jou is al een succes hoor. En ik moet jammerlijk naar school![]()
Vwo (Y).quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Je doet een opleiding op het Frank Govers instituut?
Ik ben bezig met het vertalen van een nederlandse tekst naar het engels voor de nieuwe handleiding van onze software, dus technisch gezien, ben ik aan het werk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Thalan ouwe jongen, moet je niet werken ofzo![]()
Ik zou niet weten wie dat topic gesloten heeft eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
Exmods, excrew [NoN SC][totally @@@]
Slotposts worden tegenwoordig niet meer gezet?
Dat is Ruis' handelsmerk. Geen Slotpost, dat is minder werk en past helemaal in zijn 'lak aan iedereen' instelling.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe durven ze!!!! Is er dan helemaal niks meer heilig? Zo kunnen we de hele policy wel wegflikkeren en gewoon maar doen waar we zin in hebben en lak hebben aan alle klote regeltjes. ANARCHIE!!!!
Dat is met ijdele hoop tegen een een openstaande bierkaai opdweilen buhatip, knut zal nooit een lolbroek worden, ik zie het somber voor hem in.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
Knut
Had dan als slotpost "Sloty" gezegd ofzo.
Ik had het topic zelfs opgengelaten. Een beetje slap ouwehoeren moet wel kunnen dacht ik zo. En er had iemand een verhaal met rekenwerk gepost. Ik zag er wel potentie in. Maar de post die ik quote zijn posts waar ik me nogal aan kan ergeren. Vandaar ook de vrij "rare" slotpost.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
Knut
Had dan als slotpost "Sloty" gezegd ofzo.
Knut kan soms best grappig zijn hoor HTTP-Catanquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is met ijdele hoop tegen een een openstaande bierkaai opdweilen buhatip, knut zal nooit een lolbroek worden, ik zie het somber voor hem in.
En hij zelf waarschijnlijk ook wel, daar zijn wenkbrauw waarschijnlijk alle zonlicht afvangt voor het zijn gezicht bereikt
Ik had die ene post (waar jouw slotpost een reactie op was) niet eens gezien.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:18 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik had het topic zelfs opgengelaten. Een beetje slap ouwehoeren moet wel kunnen dacht ik zo. En er had iemand een verhaal met rekenwerk gepost. Ik zag er wel potentie in. Maar de post die ik quote zijn posts waar ik me nogal aan kan ergeren. Vandaar ook de vrij "rare" slotpost.
De klap komt een beetje uit een onverwachte hoek. Ik was min of meer gewend dat DirkH mijn topics met een noodvaart dichtgooit.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:18 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik had het topic zelfs opgengelaten. Een beetje slap ouwehoeren moet wel kunnen dacht ik zo. En er had iemand een verhaal met rekenwerk gepost. Ik zag er wel potentie in. Maar de post die ik quote zijn posts waar ik me nogal aan kan ergeren. Vandaar ook de vrij "rare" slotpost.
HTT ? Wil jij voor de veranderin eens uit het FB topic wegblijven. Het is heel erg leuk dat je over iedere opmerking die hier geplaatst word een bijdehandte opmerking probeert te plaatsen maar de humor was er een paar weken geleden al vanaf. Ga AUB een andere hobby zoeken naast het "onzin modje pesten".
Ik ben minder/weinig aanwezig op het moment. Ik weet het. Echter ben ik nog steeds onzin modje en ben ik nogal verveeld door de "leuke woordspellingen en baggertopics".quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De klap komt een beetje uit een onverwachte hoek. Ik was min of meer gewend dat DirkH mijn topics met een noodvaart dichtgooit.
Mag hij weer open? Dan zal ik mijn ongepaste reactie er uit editten!
Ok, ik ben thuis. Doorbaggeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het vertalen van een nederlandse tekst naar het engels voor de nieuwe handleiding van onze software, dus technisch gezien, ben ik aan het werk.
Dat mag niet van knuttiewuttie. Kick even een topic uit mijn history naar boven, dan gaan we daar wel verder.quote:
Ah, een moment van inzicht!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:38 schreef Dirkh het volgende:
Zo kunnen we de hele policy wel wegflikkeren en gewoon maar doen waar we zin in hebben
sorry, my bad, ik was net ff snel over ONZ heen gegaan om de resterende SC en nachtbagger te sluiten, en toen ik eig al weg had moeten zijn naar mn werk kwam ik d@t topic tegen, en om gehuil van de SC-users te voorkomen, heb ik m maar dichtgegooidquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
zo hè, is dat alles wat je te zeiken hebt? je word soft...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is Ruis' handelsmerk. Geen Slotpost, dat is minder werk en past helemaal in zijn 'lak aan iedereen' instelling.
Ga je nog modden? Of blijf je een beetje onzinnige one-liners neer plempen hier en daar?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
zo hè, is dat alles wat je te zeiken hebt? je word soft...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:15 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ga je nog modden? Of blijf je een beetje onzinnige one-liners neer plempen hier en daar?
Maar, maar ik had zoveel meer van je verwacht.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:31 schreef Ruis het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat dat verplicht was, tenminste, dat is wat ik na ODOLS steeds zag....
Ja hoi. Bennik dan, net wakker.quote:
ah, je geeft dus toe dat ik gelijk had, maar toch beledig je me maar even?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:40 schreef Molluck het volgende:
kutruis, onderschat de gemiddelde ONZ-er niet, natuurlijk weet ik wat een perpetuum mobile is...
maar het was idd een waardeloos topic
Domme nerd. Wat zit je nou topics te sluiten van je medemod.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
sorry, my bad, ik was net ff snel over ONZ heen gegaan om de resterende SC en nachtbagger te sluiten, en toen ik eig al weg had moeten zijn naar mn werk kwam ik d@t topic tegen, en om gehuil van de SC-users te voorkomen, heb ik m maar dichtgegooid
JUIST! Want daar heb ik meneer Ruis nog niet over gehoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Domme nerd. Wat zit je nou topics te sluiten van je medemod.
Ten eerste; waarom zou ik geen topics van een andere mod kunnen sluiten, ik heb er trouwens ook geen commentaar over gehad van hem..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Domme nerd. Wat zit je nou topics te sluiten van je medemod.
En sinds wannneer wordt er met dat tuig rekening gehouden?
Ik haat bos.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:46 schreef Ruis het volgende:
anders bijt een AMD, een HTT of een andere bos-josti zich er weer in vast... en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.
Kutantwoord, kan er niks mee. Verdomme.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:46 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ten eerste; waarom zou ik geen topics van een andere mod kunnen sluiten, ik heb er trouwens ook geen commentaar over gehad van hem..
't was nou eenmaal een Slowchat topic, en die worden 's nachts gedoogd, maar overdag niet, dus krijgen 's morgens alle openstaande SC-topics een opruimslotje, waarom zou er voor een eenmalig topic van een has-been reeks een uitzondering gemaakt worden?
niks rekening houden met,eerder anticiperen op, anders bijt een AMD, een HTT of een andere bos-josti zich er weer in vast... en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.
er zijn gewoon richtlijnen die jullie verdomd goed kennen, hou je er dan ook aan, 12 uur is 12 uur, niet kwart voor 12quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:53 schreef Quickie_Bat het volgende:
Eh Ruis.... het was al 23:50... beetje kinderachtig om dan al de nachtchat te sluiten. Er was duidelijk voldoende respons dus je had best ff een oogje toe kunnen knijpen. Desnoods een opmerking maken.
Of ga je hem nu heel kinderachtig zo weer opengooien?
Ocht jeetje, ben je tekort gedaan? Het is allemaal wat hè?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:54 schreef AMD64 het volgende:
Goed werk Ruis
SC moest gewoon openblijven. En die insomaniac mag wel hè
Okee tis 0:00 uur nu mag ie weer open ?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
er zijn gewoon richtlijnen die jullie verdomd goed kennen, hou je er dan ook aan, 12 uur is 12 uur, niet kwart voor 12
Kijk dan nog is een keer na van gisterenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
er zijn gewoon richtlijnen die jullie verdomd goed kennen, hou je er dan ook aan, 12 uur is 12 uur, niet kwart voor 12
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:46 schreef Ruis het volgende:
niks rekening houden met,eerder anticiperen op, anders bijt een AMD, een HTT of een andere bos-josti zich er weer in vast... en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.
quote:
wat zei ik....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:54 schreef AMD64 het volgende:
Goed werk Ruis
SC moest gewoon openblijven. En die insomaniac mag wel hè
Als hij zei: 00:00 is 00:00, moet hij die van Inso niet openhoudenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ocht jeetje, ben je tekort gedaan? Het is allemaal wat hè?
we kunnen ook gewoon de FAQ gaan naleven...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kijk dan nog is een keer na van gisteren![]()
![]()
Geeft niet, jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:53 schreef DePresident het volgende:
Ik was niet meer op de hoogte van de afspraken m.b.t. de slowchat.
mijn excuses
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
JUIST! Want daar heb ik meneer Ruis nog niet over gehoord.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kutantwoord, kan er niks mee. Verdomme.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ocht jeetje, ben je tekort gedaan? Het is allemaal wat hè?
Luister eens ventje, je kan gaan lopen pushen, maar doe het dan meteen goed en niet op zo'n jankzak manier. Doe het dan goed. Je weet het, 12 uur, niet eerder.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kijk dan nog is een keer na van gisteren![]()
![]()
U vraagt, dirkh draait.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:46 schreef Ruis het volgende:
ik heb er trouwens ook geen commentaar over gehad van hem..
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:18 schreef Knut het volgende:
HTT ? Wil jij voor de veranderin eens uit het FB topic wegblijven. Het is heel erg leuk dat je over iedere opmerking die hier geplaatst word een bijdehandte opmerking probeert te plaatsen maar de humor was er een paar weken geleden al vanaf. Ga AUB een andere hobby zoeken naast het "onzin modje pesten".
Gaan we nu selectief lopen deleten? Tief die andere offtopic posts hier dan ook even consequent weg, aardappelknurft.quote:
hoi yvonnequote:Op woensdag 9 maart 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
HTT ga pitten, morgen weer een dag, hier heb ik ff geen zin in hoor.
Moge, 'von.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
HTT ga pitten, morgen weer een dag, hier heb ik ff geen zin in hoor.
Ik was aan het twijfelen. Veel leuks zat er niet in. Ik zat zelf te denken om het 1 pagina te laten lopen om te kijken of er wat van zou komen. Niet verkeerd om het nu al te sluiten. Potentie zat er wel in het topic. Maar er is wel genoeg uitgespotenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:39 schreef BrauN het volgende:
Ruis.![]()
Linda de Mol, ik spuit je hele *** vol!![]()
Dat topic had potentie. Ik heb er moeite voor gedaan. Plaatjes gezocht, gepaint, geupload en een goeie OP verzonnen.Het wachten was nu alleen op een Bupatih die het topic naar een hoger niveau ging tillen. Ik betreur het dus ten zeerste dat je mijn topic geen kans hebt gegeven en meteen hebt gesloten.
EN DA'S ALLEEN MAAR OMDAT DE TS BRAUN HEET HÈ! ZO GAAT HET ALTIJD!
Dat kan ik niet ontkennen inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Aan de andere kant, het was wel het grappigste slotje van het jonge 2005.
als je er op moet vertrouwen dat een andere user je topic moet verbeteren cq. redden, ben je zowieso al verkeerd bezig..quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:39 schreef BrauN het volgende:
Ruis.![]()
Dat topic had potentie. Ik heb er moeite voor gedaan. Plaatjes gezocht, gepaint, geupload en een goeie OP verzonnen.Het wachten was nu alleen op een Bupatih die het topic naar een hoger niveau ging tillen. Ik betreur het dus ten zeerste dat je mijn topic geen kans hebt gegeven en meteen hebt gesloten.
Here I am, BrauN.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:39 schreef BrauN het volgende:
Ruis.![]()
absoluutquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Aan de andere kant, het was wel het grappigste slotje van het jonge 2005.
Alsof mijn revival slowchat ook maar iets te maken heeft met jullie hoi-doei-quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als hij zei: 00:00 is 00:00, moet hij die van Inso niet openhouden
t is gewoon heel lastig uit te leggen, ik post zelf ook al een aantal jaar in een reeks...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:22 schreef kastanova het volgende:
Ik snap sowieso nog steeds niet wat gechat in gódsnaam op een forum te zoeken heeft...
Ik bedoel, ze hebben irc, msn en tig chatboxen, dus waarom moeten ze dan in godsnaam ook nog chatten op een forum?
Kan iemand me daar de meerwaarde van uitleggen?
Als de meerwaarde van een post of topic voor het forum van belang is om bestaansrecht te mogen hebben, kunnen ze heel onzin wel opdoekenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:24 schreef Ruis het volgende:
[..]
t is gewoon heel lastig uit te leggen, ik post zelf ook al een aantal jaar in een reeks...
't heeft gewoon wat, met een vast stel users chatten/slowchatten, maar een echte meerwaarde voor
t forum zit er idd niet aan vast, moet dat dan?
Huh? En het punt is?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als de meerwaarde van een post of topic voor het forum van belang is om bestaansrecht te mogen hebben, kunnen ze heel onzin wel opdoeken
Ok, niet mijn ding, maar ik geloof je op je woord...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:24 schreef Ruis het volgende:
't heeft gewoon wat, met een vast stel users chatten/slowchatten
dat doe(n) ik/ze ook wel, via MSN/IRC..quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, niet mijn ding, maar ik geloof je op je woord...
Maar dát kun je toch ook via irc/msn/[insert een willekeurige chatbox] doen?
En dat is m'n punt dus; ik snap gewoon niet waarom dat persé via een, notabene traag, forum moet
Euuh, maar wat is nu precies de meerwaarde danquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:45 schreef Ruis het volgende:
maar t voordeel van zo'n (traag) forum, is dat alles na te lezen is, ook als je er een poosje uit bent geweest, en dat t idd slowchat is, dit in tegenstelling tot MSN/IRC....
vraag t ins [SHO], ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:51 schreef Arcee het volgende:
Zou jij ook Platgeneukt willen worden door Ellen ten Damme?
Kutkick my ass, Ruis.
Die kick was rete-ontopic, aangezien 't vandaag bekend zou worden gemaakt.
Hehe, geinig.quote:
Okee, of zo.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:54 schreef Ruis het volgende:
vraag t ins [SHO], ofzo
Zolang het leuk blijft dan blijven we echt wel van SC af.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:12 schreef Beach het volgende:
Ik vind die SC ´s nachts leuk. Dus aub laten blijven.
Dan u vriendelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |