Jogyquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
Hallo, ik mis jullie.
Ben al zo lang niet op Fok geweest dat ik mijn wachtwoord 4 keer verkeerd gokte![]()
Vraag het eens aan je moeder.quote:Op zondag 6 maart 2005 06:05 schreef zoalshetis het volgende:
wat is er mis met milf?
mis ik iets of was deze persoonlijke sneer nodig?quote:
Je mist niks.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mis ik iets of was deze persoonlijke sneer nodig?
ik zou het niet weten!quote:Op zondag 6 maart 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is het "Ruis, ik vind jou tof"-topic niet op slot en het "BrauN, ik vind jou tof"-topic wel?
Mogen deze feitelijke onjuistheden uit de OP verwijderd worden?quote:Ze zijn jong. Ze zijn aantrekkelijk.
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mogen deze feitelijke onjuistheden uit de OP verwijderd worden?
Nimmer zo'n aanstootgevende leugen gepost gezien.
JIj bent alleen maar oud.quote:
Daar zou best wat leuks uit kunnen voortkomen Ruis. Topics die weggezakt zijn hoeven niet per definitie nutteloos of bagger te zij natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:01 schreef Ruis het volgende:
ff 1 ding jongens, leuk allemaal, maar niet de AT gaan vervuilen doo rnutteloos oude topics te kicken..
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke postquote:Op zondag 6 maart 2005 19:09 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Daar zou best wat leuks uit kunnen voortkomen Ruis. Topics die weggezakt zijn hoeven niet per definitie nutteloos of bagger te zij natuurlijk.![]()
Als het alsnog verbaggerd wordt kun je er altijd nog een slotje op gooien.
Waar heb je het over?? Dit gebeurd helemaal niet, als ik iets in de AT over het hoofd ziet moet je het maar zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Ruis het volgende:
[..]
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke post
Je mag je posts wel een beetje onderbouwen hoor. Beetje voorbarige conclusies allemaal.quote:
Hoeveel neopoints heb jij? bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:32 schreef kanaiken het volgende:
waarom wordt er altijd direct een slotje op mijn topic gegooid?
dat is heel demotiverend, weet je dat?
Je bent niet veel beter dan dirkh he?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
Hoeveel neopoints heb jij? bedoel je?
wat denk je dan met zo'n topic te bereiken?
de oppo bestaat uit een mededeling, verder totaal niets, echte fatsoenlijke replys zijn niet te verwachten, dus gooi ik m dicht
Waarom zeg je dit dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef Ruis het volgende:
t was dan ook eerder als preventieve waarschuwing bedoeld, en niet zozeer een beschuldiging ergens van
1 Jomanda in Nederland is genoegquote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Ruis het volgende:
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke post
Berwerk een Duck-stripje!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL !!!! @ OP![]()
![]()
![]()
Zijn er nog meer van die geweldige Donald Duck plaatjes?
Hoi!quote:Op maandag 7 maart 2005 02:03 schreef Maanvis het volgende:
Hallo!
Je bent niet goed wijsquote:
Ben net verhuisd, en heb nog geen internet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpen
Het heeft geen haast hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:37 schreef gfree het volgende:
[..]
Ben net verhuisd, en heb nog geen internet.
Zit nu op m'n werk waar ik dat bron bestand niet heb. Stress stress stress
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:49 schreef Dagonet het volgende:
kutknut
He verdulleme! Ik kan er vast niet meer van slapen gewoon!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:50 schreef Insomaniac het volgende:
Jij krijgt dus lekker géén asbad Knut!
Dat zal je leren lekker puh o zo!
Je verdiende loon, rekel! Geen handgemaakt en met een persoonlijk thema beschilderde asbad voor jou! Ha! Ha! Muhahaha! Met slapeloze nachten als gevolg! Ha!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:54 schreef Knut het volgende:
He verdulleme! Ik kan er vast niet meer van slapen gewoon!
Wat ben jij slim! En dan zeggen we ook dat hij wel geregeld in de oven moet kijken om te zien hoe het gaat!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:56 schreef NiNi het volgende:
Geef hem maar een asbad, Inso, en vergeet niet te vermelden dat hij hem nog moet afbakken!
GMTA!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:56 schreef NiNi het volgende:
En dan steeds even goed naar binnen moet kijken of het afbakproces wel goed verloopt.
Mais bien sur!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
GMTA!!
We've still got it..
Nu ga ik extra mijn best doen op jouw asbad..
Inso is tegenwoordig kunstenares en maakt prachtige asbakken. Omdat ze ietwat groter uitvallen dat uw reguliere asbak heeft zij de term asbadden bedacht en natuurlijk geregistreerd.quote:
Veel plezier in ###quote:Op maandag 7 maart 2005 15:08 schreef Knut het volgende:
Gaan we nou weer eens de [@@@] discussie voeren hier ? Dan duik ik weer lekker terug in mijn stealth modus namelijk. Geen zin die discussie voor de 100ste keer te voeren namelijk.
Nu kan je veel over Tessje zeggen, maar dat ze makkelijk over het hoofd te zien is, is daar geen van.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:04 schreef Dagonet het volgende:
his invisible sidekick!
Hang nou gewoon voor één keer niet de huillie uit als er na een half jaar weer een topic komt van een "reeks" waar mensen in posten die je niet mag en die je daarom sluit.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:08 schreef Knut het volgende:
Gaan we nou weer eens de [@@@] discussie voeren hier ? Dan duik ik weer lekker terug in mijn stealth modus namelijk. Geen zin die discussie voor de 100ste keer te voeren namelijk.
Je komt er nog wel eens boequote:Op maandag 7 maart 2005 15:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hang nou gewoon voor één keer niet de huillie uit als er na een half jaar weer een topic komt van een "reeks" waar mensen in posten die je niet mag en daarom sluit.
Is nie! Het was gewoon een op zichzelf staand deel van een slowchattopic dat toegankelijker en minder deelgeil is dan de reeks die geen reeks mag heten maar wel elke avond stipt om klokslag twaalf uur begint met drie nieuwe delen.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:08 schreef ShaoliN het volgende:
Het verwees naar een reeks.
Beter verzuurd en ex dan verzuurd en nog crew of zelfs verzuurd crew worden zoals de huidige ONZ mods.quote:Verzuurde ex kutmod.
Te moeilijk?quote:En bagger van niveau wordt hier niet begrepen.
Vergeet z'n sidekick, de invisible woman niet! Die zie je net zo vaak als pms-loze dagen van yvonne.quote:Verder wilde ik nog even melden dat ik moest lachen om het superstealth gedeelte.
Ja! Die had net een hikje wegens nieuw servergedoe ofzo, vandaar het topic.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:15 schreef Knut het volgende:
[..]
En jij op http://atatat.flabber.nl.
Verder nog iets te melden ?
Doe datquote:Op maandag 7 maart 2005 15:22 schreef Dagonet het volgende:
Ja! Die had net een hikje wegens nieuw servergedoe ofzo, vandaar het topic.
Mja, ik wacht wel tot het weekend, je hebt toch geen internet thuis. Muahahahahaahaaa!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |