Daar is denkwerk aan voor af gegaan, dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef Xlarge het volgende:
De OP...daar heb je over nagedacht...
KwakRuis is uit het stripje gevallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef Xlarge het volgende:
De OP...daar heb je over nagedacht...
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
KwakRuis is uit het stripje gevallen.![]()
Is'tie met Tessje mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpen
ik zit op een slotjes-quotumquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De slotjes voor de SC-meuk zijn zeker op?
echt jong is Dirkh ook niet meer!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:36 schreef Malfunctie het volgende:
Dat "ze zijn aantrekkelijk" kan na het vertrek van Dhr. C. Pouque wel uit de openingspost verwijderd worden, vindt u allen ook niet?
Het is allebei waar. Het inkoppen laat ik aan PP over!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:52 schreef Youssef het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is Tessje nu de vetklep waar iedereen het over heeft of ben jij dat DirkHomo?
Wat dacht je, ik sluit me even aan bij de grote meute (lees: de papegaaiengroep) en ga iemand op het uiterlijk en geraardheid beoordelen? Sta jij niet altijd in de frontlinie te blêren als alle moslims geitenneukers worden genoemd?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:52 schreef Youssef het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is Tessje nu de vetklep waar iedereen het over heeft of ben jij dat DirkHomo?
Krijg een dodelijk gezwel in je endeldarm, lelijke steenpuist!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:05 schreef Dirkh het volgende:
Hé Maanvis, leef jij ook nog? Jammer.
ik meen, hier een doodsverwensing te zien, klopt dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Krijg een dodelijk gezwel in je endeldarm, lelijke steenpuist!
Dodelijke gezwellen hoeven niet per definitie tot de dood te leiden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik meen, hier een doodsverwensing te zien, klopt dat?
En wat voor een!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé verhip, een ex-mod!
Diep van binnen ben ik nog steeds blauwer dan blauw en heb ik nog last van fantoompijn ; ik heb zojuist bijvoorbeeld zo'n 35 topicreports geplaatst.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé verhip, een ex-mod!
Ik zie allemaal gele dingetjes met een uitroepteken achter topics verschijnen. Weet jij daar iets meer van?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:46 schreef Croupouque het volgende:
ik heb zojuist bijvoorbeeld zo'n 35 topicreports geplaatst.
Dat gaat idd te ver jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:09 schreef Dirkh het volgende:
geraardheid
Hé, ik zat nog in mijn badjas, mijn eerste shagje rokend en een kop koffie naar binnen gietend, half slaperig op de bank met een nog ijskoude laptop op schoot toen ik dat poste.quote:
JOGY! Hoe is het met je aandachttekortstoornis?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
Hallo, ik mis jullie.
Ben al zo lang niet op Fok geweest dat ik mijn wachtwoord 4 keer verkeerd gokte![]()
Ik ben de aandacht voor de medicatie verlorenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
JOGY! Hoe is het met je aandachttekortstoornis?
Ik wacht nog op PDD en Dirkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
En nóg een ex-mod! Jeetje, is het een reüniedag of zo!?
Het wordt tijd dat iemand met een priem door je oogkas gaat frutten als je zulke woorden tiktquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik gebruikte het woord: "jeetje"
En Swets en Snakey en weet ik veel hoeveel duizenden anderen. Het zou zomaar genoeg zijn om een eigen forum voor op te richten. REMforum.nl*quote:
Uhm... Dat lijkt me dan weer een beetje buitenproportioneel. Ik ben redelijk gehecht aan mijn technisch perfecte zicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:01 schreef jogy het volgende:
Het wordt tijd dat iemand met een priem door je oogkas gaat frutten als je zulke woorden tikt.
Ik ben niet rancuneus, Ik heb gewoon geen internet waar ik nu woonquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En Swets en Snakey en weet ik veel hoeveel duizenden anderen. Het zou zomaar genoeg zijn om een eigen forum voor op te richten. REMforum.nl*
* REM: Rancuneuze Ex Moderator.
[..]
Dan zal ik je oogbal ontwijken en meteen naar de frontale hersenkwab doorsteken, zo ben ik dan ook wel weerquote:Uhm... Dat lijkt me dan weer een beetje buitenproportioneel. Ik ben redelijk gehecht aan mijn technisch perfecte zicht.
Ja hoiquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En Swets en Snakey en weet ik veel hoeveel duizenden anderen.
Hey, wat heb jij liever, gekookte aardappelen of rauwe?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:32 schreef Renmaestro het volgende:
PS: Dirkh, een laptop op schoot hebben is schadelijk voor het sperma.
Het liefst heb ik dat ze in stukken worden gesneden en in de frituur worden gegooid. Maar ach.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, wat heb jij liever, gekookte aardappelen of rauwe?
![]()
Okay, ik zet de laptop wel op tafel. Als het zo moet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:53 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het liefst heb ik dat ze in stukken worden gesneden en in de frituur worden gegooid. Maar ach.
En hij is er nog minder als Tessje, kun je nagaanquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:55 schreef Pool het volgende:
Sinds die Ruis mod is, wordt er alleen nog maar geslowchat hier.![]()
Hé! Ik slowchat hier al sinds... sinds ik daarmee begon!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:55 schreef Pool het volgende:
Sinds die Ruis mod is, wordt er alleen nog maar geslowchat hier.![]()
Wederom iemands nageslacht gered.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik zet de laptop wel op tafel. Als het zo moet.![]()
Open er een topic in FB over, dat OO schijnt ook niet echt te werken en dan heb je meteen een grotere groep te pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:32 schreef Renmaestro het volgende:
Is er niet een forum voor ex-mods ofzo? Waar ze kunnen praten over de goeie ouwe tijd en kunnen zeuren over het huidige beleid.
Mooi! Eindelijk goed nieuws.quote:PS: Dirkh, een laptop op schoot hebben is schadelijk voor het sperma.
JOGY!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
Hallo, ik mis jullie.
Ben al zo lang niet op Fok geweest dat ik mijn wachtwoord 4 keer verkeerd gokte![]()
story of your life right?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:49 schreef Ruis het volgende:
De cockring
Martijntj?
ik volg m ff niet, sorry
Jogyquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
Hallo, ik mis jullie.
Vraag het eens aan je moeder.quote:Op zondag 6 maart 2005 06:05 schreef zoalshetis het volgende:
wat is er mis met milf?
mis ik iets of was deze persoonlijke sneer nodig?quote:
Je mist niks.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mis ik iets of was deze persoonlijke sneer nodig?
ik zou het niet weten!quote:Op zondag 6 maart 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is het "Ruis, ik vind jou tof"-topic niet op slot en het "BrauN, ik vind jou tof"-topic wel?
Mogen deze feitelijke onjuistheden uit de OP verwijderd worden?quote:Ze zijn jong. Ze zijn aantrekkelijk.
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mogen deze feitelijke onjuistheden uit de OP verwijderd worden?
Nimmer zo'n aanstootgevende leugen gepost gezien.
JIj bent alleen maar oud.quote:
Daar zou best wat leuks uit kunnen voortkomen Ruis. Topics die weggezakt zijn hoeven niet per definitie nutteloos of bagger te zij natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:01 schreef Ruis het volgende:
ff 1 ding jongens, leuk allemaal, maar niet de AT gaan vervuilen doo rnutteloos oude topics te kicken..
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke postquote:Op zondag 6 maart 2005 19:09 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Daar zou best wat leuks uit kunnen voortkomen Ruis. Topics die weggezakt zijn hoeven niet per definitie nutteloos of bagger te zij natuurlijk.![]()
Als het alsnog verbaggerd wordt kun je er altijd nog een slotje op gooien.
Waar heb je het over?? Dit gebeurd helemaal niet, als ik iets in de AT over het hoofd ziet moet je het maar zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Ruis het volgende:
[..]
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke post
Je mag je posts wel een beetje onderbouwen hoor. Beetje voorbarige conclusies allemaal.quote:
Hoeveel neopoints heb jij? bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:32 schreef kanaiken het volgende:
waarom wordt er altijd direct een slotje op mijn topic gegooid?
dat is heel demotiverend, weet je dat?
Je bent niet veel beter dan dirkh he?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
Hoeveel neopoints heb jij? bedoel je?
wat denk je dan met zo'n topic te bereiken?
de oppo bestaat uit een mededeling, verder totaal niets, echte fatsoenlijke replys zijn niet te verwachten, dus gooi ik m dicht
Waarom zeg je dit dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef Ruis het volgende:
t was dan ook eerder als preventieve waarschuwing bedoeld, en niet zozeer een beschuldiging ergens van
1 Jomanda in Nederland is genoegquote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Ruis het volgende:
een [tvp] plaatsen in een topic waarin meerdere maanden niet gereageerd is vind ik geen creatieve bijdrage, wil je zo'n topic echt weer op gang helpen, wees dan ook creatief en post een leuke post
Berwerk een Duck-stripje!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL !!!! @ OP![]()
![]()
![]()
Zijn er nog meer van die geweldige Donald Duck plaatjes?
Hoi!quote:Op maandag 7 maart 2005 02:03 schreef Maanvis het volgende:
Hallo!
Je bent niet goed wijsquote:
Ben net verhuisd, en heb nog geen internet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpen
Het heeft geen haast hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:37 schreef gfree het volgende:
[..]
Ben net verhuisd, en heb nog geen internet.
Zit nu op m'n werk waar ik dat bron bestand niet heb. Stress stress stress
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:49 schreef Dagonet het volgende:
kutknut
He verdulleme! Ik kan er vast niet meer van slapen gewoon!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:50 schreef Insomaniac het volgende:
Jij krijgt dus lekker géén asbad Knut!
Dat zal je leren lekker puh o zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |