Omdat er geen reden is voor de feedback waar het topic voor gemaakt is ? Omdat men met vreemde metaforen op elkaar begint te schelden. Niet waar het topic voor is maar ach. Ik kan er wel mee leven zolang het enigzins binnen de perken blijft.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen hier FB volbaggert. Omdat ze niet weten hoe jij in elkaar steekt?
Je doet een opleiding op het Frank Govers instituut?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik zit al op school, er wordt verwacht dat ik een kleding-label maak![]()
Ik heb nog geen enkele metafoor gebruikt, Drekh begonquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:22 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat er geen reden is voor de feedback waar het topic voor gemaakt is ? Omdat men met vreemde metaforen op elkaar begint te schelden. Niet waar het topic voor is maar ach. Ik kan er wel mee leven zolang het enigzins binnen de perken blijft.
Okay dan, en probeer dit keer eens op te letten. Misschien steek je er nog wat van op.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou nee, die chagrijnige kop van jou is al een succes hoor. En ik moet jammerlijk naar school![]()
Vwo (Y).quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Je doet een opleiding op het Frank Govers instituut?
Ik ben bezig met het vertalen van een nederlandse tekst naar het engels voor de nieuwe handleiding van onze software, dus technisch gezien, ben ik aan het werk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Thalan ouwe jongen, moet je niet werken ofzo![]()
Ik zou niet weten wie dat topic gesloten heeft eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
Exmods, excrew [NoN SC][totally @@@]
Slotposts worden tegenwoordig niet meer gezet?
Dat is Ruis' handelsmerk. Geen Slotpost, dat is minder werk en past helemaal in zijn 'lak aan iedereen' instelling.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe durven ze!!!! Is er dan helemaal niks meer heilig? Zo kunnen we de hele policy wel wegflikkeren en gewoon maar doen waar we zin in hebben en lak hebben aan alle klote regeltjes. ANARCHIE!!!!
Dat is met ijdele hoop tegen een een openstaande bierkaai opdweilen buhatip, knut zal nooit een lolbroek worden, ik zie het somber voor hem in.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
Knut
Had dan als slotpost "Sloty" gezegd ofzo.
Ik had het topic zelfs opgengelaten. Een beetje slap ouwehoeren moet wel kunnen dacht ik zo. En er had iemand een verhaal met rekenwerk gepost. Ik zag er wel potentie in. Maar de post die ik quote zijn posts waar ik me nogal aan kan ergeren. Vandaar ook de vrij "rare" slotpost.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
Knut
Had dan als slotpost "Sloty" gezegd ofzo.
Knut kan soms best grappig zijn hoor HTTP-Catanquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is met ijdele hoop tegen een een openstaande bierkaai opdweilen buhatip, knut zal nooit een lolbroek worden, ik zie het somber voor hem in.
En hij zelf waarschijnlijk ook wel, daar zijn wenkbrauw waarschijnlijk alle zonlicht afvangt voor het zijn gezicht bereikt

Ik had die ene post (waar jouw slotpost een reactie op was) niet eens gezien.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:18 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik had het topic zelfs opgengelaten. Een beetje slap ouwehoeren moet wel kunnen dacht ik zo. En er had iemand een verhaal met rekenwerk gepost. Ik zag er wel potentie in. Maar de post die ik quote zijn posts waar ik me nogal aan kan ergeren. Vandaar ook de vrij "rare" slotpost.
De klap komt een beetje uit een onverwachte hoek. Ik was min of meer gewend dat DirkH mijn topics met een noodvaart dichtgooit.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:18 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik had het topic zelfs opgengelaten. Een beetje slap ouwehoeren moet wel kunnen dacht ik zo. En er had iemand een verhaal met rekenwerk gepost. Ik zag er wel potentie in. Maar de post die ik quote zijn posts waar ik me nogal aan kan ergeren. Vandaar ook de vrij "rare" slotpost.
HTT ? Wil jij voor de veranderin eens uit het FB topic wegblijven. Het is heel erg leuk dat je over iedere opmerking die hier geplaatst word een bijdehandte opmerking probeert te plaatsen maar de humor was er een paar weken geleden al vanaf. Ga AUB een andere hobby zoeken naast het "onzin modje pesten".
Ik ben minder/weinig aanwezig op het moment. Ik weet het. Echter ben ik nog steeds onzin modje en ben ik nogal verveeld door de "leuke woordspellingen en baggertopics".quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De klap komt een beetje uit een onverwachte hoek. Ik was min of meer gewend dat DirkH mijn topics met een noodvaart dichtgooit.
Mag hij weer open? Dan zal ik mijn ongepaste reactie er uit editten!
Ok, ik ben thuis. Doorbaggeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het vertalen van een nederlandse tekst naar het engels voor de nieuwe handleiding van onze software, dus technisch gezien, ben ik aan het werk.
Dat mag niet van knuttiewuttie. Kick even een topic uit mijn history naar boven, dan gaan we daar wel verder.quote:
Ah, een moment van inzicht!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:38 schreef Dirkh het volgende:
Zo kunnen we de hele policy wel wegflikkeren en gewoon maar doen waar we zin in hebben
sorry, my bad, ik was net ff snel over ONZ heen gegaan om de resterende SC en nachtbagger te sluiten, en toen ik eig al weg had moeten zijn naar mn werk kwam ik d@t topic tegen, en om gehuil van de SC-users te voorkomen, heb ik m maar dichtgegooidquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
zo hè, is dat alles wat je te zeiken hebt? je word soft...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is Ruis' handelsmerk. Geen Slotpost, dat is minder werk en past helemaal in zijn 'lak aan iedereen' instelling.
Ga je nog modden? Of blijf je een beetje onzinnige one-liners neer plempen hier en daar?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
zo hè, is dat alles wat je te zeiken hebt? je word soft...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:15 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ga je nog modden? Of blijf je een beetje onzinnige one-liners neer plempen hier en daar?
Maar, maar ik had zoveel meer van je verwacht.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:31 schreef Ruis het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat dat verplicht was, tenminste, dat is wat ik na ODOLS steeds zag....
Ja hoi. Bennik dan, net wakker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |