Je vroeg niet om een analyse die je graag wilde horen, je vroeg om een analyse, geen censuur. Dan kan je beter die vraag stellen aan iemand zonder ruggegraat.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor wanprestaties! Je zit redelijk goed, maar bij de rancune ga je de fout in! H! H! H!
[insert verwijzing naar de gebruiksaanwijzing]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:19 schreef Ruis het volgende:
[Knut]
[Slowchat codeverneukende text]] ]
[/Knut]
hoi pieterquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:18 schreef PDD het volgende:
[..]
Sodemieter op als de grote mensen praten.
Oh, euhm, ik bedoel natuurlijk:
[insert eigen interpretatie van vermanende afwijzende reactie]
H! H! H!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:21 schreef PDD het volgende:
[..]
[insert verwijzing naar de gebruiksaanwijzing]
[insert aaitje]quote:
Zeg rekel! Doe eens niet zo bijdehand zo laat op de avond!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je vroeg niet om een analyse die je graag wilde horen, je vroeg om een analyse, geen censuur. Dan kan je beter die vraag stellen aan iemand zonder ruggegraat.
Dagonet!!!! Ben je daar? Inso wil even een analyse van jou!
zeker wel, en met jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:22 schreef PDD het volgende:
Krijg nou tieten!!
Daar heb je die kale neet ook!
Kerel!! Alles wel?
Daar vroeg je ook om, om mijn mening cq analyse.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg rekel! Doe eens niet zo bijdehand zo laat op de avond!
En het was geen analyse, het was jouw mening, lekker puh o zo!
Hij gaat allerbest met mij!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker wel, en met jou?
ik mis je een beetje hier op fok, je moet wat meer posten man![]()
goed om te horenquote:
och, soms is het best nog wel lache hier hoorquote:En ik ben hier een beetje uitgepost. Zo af en toe is het nog leuk om een paar regels te wisselen met deze of gene.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:45 schreef PDD het volgende:
he! kan ik hier eigenlijk solliciteren voor onz-mod?
Ik ben er nl ook nooit meer.
Whehehehe.he.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:45 schreef PDD het volgende:
he! kan ik hier eigenlijk solliciteren voor onz-mod?
Ik ben er nl ook nooit meer.
Altijd spannend he de nachtquote:
Of dat Youssef in zijn slaap ontvoerd is door westerse extremisten, die een videoband opnemen alwaar ze zijn hoofd afsnijden met een bot mes om het oosten te dwingen vakantie's naar het Oosten goedkoper te maken, en de import van bier en likeur toe te staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Altijd spannend he de nachtHopende dat een van de mods al slaapwandelend zijn nek op de trap heeft gebroken, al rukkend een hartinfarct heeft gekregen of simpelweg vredig gestorven in den slapus.
Dat zegt hij, de kutusers zijn ook weer wakker.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik gok dat ik eerder wakker was dan jij
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Of dat Youssef in zijn slaap ontvoerd is door westerse extremisten, die een videoband opnemen alwaar ze zijn hoofd afsnijden met een bot mes om het oosten te dwingen vakantie's naar het Oosten goedkoper te maken, en de import van bier en likeur toe te staan.
Ofzo.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:44 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat zegt hij, de kNutusers zijn ook weer wakker.
Zo hé, heb je hem even te pakken.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo hé, heb je hem even te pakken.
Wat dat betreft ben je bijna gelijk aan een autist met een obsessieve compulsieve stoornis. (ja, dat laatste moest ik even door de spellchecker halen)
Ik heb hier het alleenrecht op het gebruik van extreme metaforen, hoor je?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo hé, heb je hem even te pakken.
Wat dat betreft ben je bijna gelijk aan een autist met een obsessieve compulsieve stoornis. (ja, dat laatste moest ik even door de spellchecker halen)
Op het moment dat ik me echt laat kennen, mag je nog een keer terugkomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] Je laat je wel kennen he, als Fok excuus heameaux. Wat is er Dikh, de energie verloren?
![]()
![]()
Waarom denk je dat iedereen hier FB volbaggert. Omdat ze niet weten hoe jij in elkaar steekt?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment dat ik me echt laat kennen, mag je nog een keer terugkomen.
Kennelijk heb je alleen een grote bek zodra je er een slotje op kunt tyfenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment dat ik me echt laat kennen, mag je nog een keer terugkomen.
Net zoals jij alleen een grote bek op internet hebt, bedoel je.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kennelijk heb je alleen een grote bek zodra je er een slotje op kunt tyfen
Kom je nog ergens mee op de proppen of blijf je jezelf voor lul zetten?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kennelijk heb je alleen een grote bek zodra je er een slotje op kunt tyfen
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Net zoals jij alleen een grote bek op internet hebt, bedoel je.
Nou nee, die chagrijnige kop van jou is al een succes hoor. En ik moet jammerlijk naar schoolquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom je nog ergens mee op de proppen of blijf je jezelf voor lul zetten?
De Penis Aquaroza van FoK heeft gesprokenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom je nog ergens mee op de proppen of blijf je jezelf voor lul zetten?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou nee, die chagrijnige kop van jou is al een succes hoor. En ik moet jammerlijk naar school Integratiecursus met mijn seniele moeder![]()
Ik zit al op school, er wordt verwacht dat ik een kleding-label maakquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou nee, die chagrijnige kop van jou is al een succes hoor. En ik moet jammerlijk naar school![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |