Toestemmingsquotebewaarpost.quote:

quote:Op maandag 7 maart 2005 15:25 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ben je nou nog mod omdat je er plezier in hebt

Ik ben er van het weekend niet. Je zal je bij het oordeel van de wel aanwezige moderators neer moeten leggen.quote:

In het weekend? Vooral gastmods dus want de weekendmod moest weg en dirkh is zaterdags redelijk vaak pas 's avonds online. Ruis is zelf een reeksposter en dus niet objectief en Tessje tel ik niet mee, veel te weinig aanwezig.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik ben er van het weekend niet. Je zal je bij het oordeel van de wel aanwezige moderators neer moeten leggen.

de @@@ server was down. Dago opende een topic zonder daar iets over te vermelden. Ik kreeg dezelfde spastische aanval als bij iedere andere reeks die heropend wordt (Echt niet alleen @@@]) en ik sloot de boel. Nu doet Dago een paar posts erg zuur als exmoderator. Ben ik een moderator die rancune in zijn moderaties verwerkt.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:35 schreef Ruis het volgende:
holy crap, waar gaat dit over?

Tof zo'n levensmotto maar we hadden het al door hoor, je hoeft het niet hardop te zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:35 schreef Ruis het volgende:
holy crap, waar gaat dit over?

Hallo, met wie?quote:

Oh? Hebben we het over de zelfde Dirkh? Of is er weer iemand met mijn account vandoor gegaan?quote:Op maandag 7 maart 2005 15:31 schreef Dagonet het volgende:
dirkh is zaterdags redelijk vaak pas 's avonds online.

Fliksodetiefteringstraal toch eens een heel end op! Liefst hoofd vooruit. Probeer als crew nou toch eens een keer verder te kijken dan met de eeuwige dooddoener "ah, excrew, daar hoeven we niet op te letten, wat hij zegt boeit niet, het is excrew" te komen. Je lijkt Heatwave welquote:Op maandag 7 maart 2005 15:38 schreef Knut het volgende:
Nu doet Dago een paar posts erg zuur als exmoderator.

quote:Op maandag 7 maart 2005 15:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh? Hebben we het over de zelfde Dirkh? Of is er weer iemand met mijn account vandoor gegaan?

quote:Op maandag 7 maart 2005 15:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fliksodetiefteringstraal toch eens een heel end op! Liefst hoofd vooruit.
Je lijkt Heatwave wel

dat je een verzuurde ex-crew bent lijkt me wel duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2005 15:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fliksodetiefteringstraal toch eens een heel end op! Liefst hoofd vooruit. Probeer als crew nou toch eens een keer verder te kijken dan met de eeuwige dooddoener "ah, excrew, daar hoeven we niet op te letten, wat hij zegt boeit niet, het is excrew" te komen. Je lijkt Heatwave wel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |