jij bent ook niet snel tevreden he, ik vond alleen witte lingerie wel genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan voor degene die binnen mogen komen een wet-shirt contest ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan voor degene die binnen mogen komen een wet-shirt contest ?
Kijk eens boven je, Bretje Pitt moet meer uit he.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:14 schreef Blumchen het volgende:
En hoe zit het dan met de mannen? Jullie mannen denken ook alleen aan jezelf
wel! Daar onder!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk eens boven je, Bretje Pitt moet meer uit he.....
Die komt dan juist niet lijkt me...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Brad er is, dan mag Jennifer ook komen:
[afbeelding]
Hier ligt nog geen enkel vlokje !!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:37 schreef pfaf het volgende:
Zwart.![]()
Al wit genoeg buiten. Sjemig, er ligt genoeg sneeuw om het tot kerst vol te houden . De voetbal gaat zaterdag natuurlijk ook niet door.
Of niet!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die komt dan juist niet lijkt me...
Dus: Brad opzouten!
Dan gooien we er nog wat meer mannen in om te compenseren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ziet door de vrouwen het bier niet meer, ik vraag me af of er bij de deur wel goed wordt gescreend.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Pfaf.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan gooien we er nog wat meer mannen in om te compenseren.
[afbeelding]
ik ben in ieder geval ook blij dat er voor vanavond geen wedstrijd gepland stondquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Voetbal in Zwijndrecht voor vanavond helaas afgelast...
Hoewel, 90 minuten in deze kou naar voetbal kijken
Kun je mooi Sheffield - Arsenal kijken op de BieBieCie.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Voetbal in Zwijndrecht voor vanavond helaas afgelast...
Hoewel, 90 minuten in deze kou naar voetbal kijken
Hoe laat Schigt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun je mooi Sheffield - Arsenal kijken op de BieBieCie.
Goedenavond,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 4 al weer!
Er is een Hools in isketch!
BBC2quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:54 schreef mitt het volgende:
op BBC 1 of 2
dat maakt voor mij weer wat uit
Nee vandaag zwart..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
In witte lingerie Blum?
Uitpakken met Winace of Winrar voordat je ze kunt afspelen volgens mijquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Snapt iemand hier iets van Rar bestanden?
Hoe kan je die afspelen?
Zelfde als zip bestandenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Snapt iemand hier iets van Rar bestanden?
Hoe kan je die afspelen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon van Doc.Ga met hem en nog een "vriendje" van SCH, Kamagurka zaterdag naar de Willem 2 in den Bosch een bandje kijken. Zal SCH me onterven ?
Ja ze zijn irl erg leuke gasten maar dat weet SCH nietquote:
Mag ik daar nog een nachtje over slapen ?quote:
je mag er tot zaterdag over slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik daar nog een nachtje over slapen ?
Ik zal het weldoorgeven.
Neem daarna maar vast vakantie om weer uit te rusten!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Vakantie bijna rond.
Met 9 man naar een riante villa in Altura, Portugal!
Je mist toch de trein lieverd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon van Doc.Ga met hem en nog een "vriendje" van SCH, Kamagurka zaterdag naar de Willem 2 in den Bosch een bandje kijken. Zal SCH me onterven ?
Leuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Doe ik. Ze heben een te slechte adem om m'n tong daar in te stoppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Doe ze mijn groeten (al dan niet met een tongzoen)
en.. en.. heeft het gesmaaktquote:
Hm, had de TV al uit gezet. Geen zin hem weer aan te doen eigenlijk.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfoei, wat een spanning bij Arsenal - Sheffield.
Jeetje. Die jongen neemt het begrip voorspel wel erg serieus.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:23 schreef Againzender het volgende:
Iemand nog een idee: ?
Koken voor Blumchen!
Ja heb ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
Shit ik wilde vroeg naar m'n nest gaan maar Arsenal wil maar niet scoren
Doe maar weer aan. Worden pingelsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, had de TV al uit gezet. Geen zin hem weer aan te doen eigenlijk.....
Eén keer gedaan en het blijft me achtervolgenquote:
Weer die twijfel.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe maar weer aan. Worden pingels
Koester het, baby.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén keer gedaan en het blijft me achtervolgen
Dat las ik!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje. Die jongen neemt het begrip voorspel wel erg serieus.
Eerst een hele maaltijd bereiden voordat ie haar neuken gaat?![]()
ik durf niet meer te kijkenquote:
Ik ben bang voor pingelsquote:
* Againzender gaat morgen door de sneeuw fietsen in Amsterdamquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:49 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat morgen stappen in amsterdan![]()
Onder je exotische vogeltjes doorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
* Againzender gaat morgen door de sneeuw fietsen in Amsterdam
Volgens mij ga je vooral eerst uitgebreid eten en zal er van het stappen niet veel komen daarna.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:49 schreef Blumchen het volgende:
Jaquote:
Sterkte Tong!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.Moet er midden in de nacht uit. Want mensen hebben verzonnen dat om half acht bouwvakkers moeten gaan werken.
Tien dagen lang hakken en beitelen. Ik krijg er een mooie nieuwe keuken en badkamer voor terug.
Maar wens me sterkte.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
Denk dat ik zo maar even Team America ga kijken
Sterkte Tong en je kunt altijd nog even tijdelijk van huis verwisselen met SCH, die is namelijk gek op vroeg opstaan en vooral op bouwvakkers.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.Moet er midden in de nacht uit. Want mensen hebben verzonnen dat om half acht bouwvakkers moeten gaan werken.
Tien dagen lang hakken en beitelen. Ik krijg er een mooie nieuwe keuken en badkamer voor terug.
Maar wens me sterkte.
Ik heb het gekeken, weet het nog niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo maar eens de video bekijken van die serie die zo wordt opgehemeld: Desparate Housewives.
Half 8? Dat zijn toch geen tijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Maar wens me sterkte.
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Blumchen gaat sneeuwballen op Againzender gooien morgen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb de pauzeknop maar even ingedrukt. Begin is veel belovend, maar we moeten nu even oudste Bluezzekind nog van het station halen. Hij wilde persé na zijn werk nog even bij ons langskomen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:01 schreef Againzender het volgende:
Ik heb het gekeken, weet het nog niet.
Ik kreeg het idee dat de makers geprobeerd hebben om Sex and the City te combineren met Twin Peaks, mar dan anders.
Op woensdag? Wickedquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:49 schreef Blumchen het volgende:
moet m'n tv toch terug verdienenquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
maar dat mag toch helemaal niet
quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet m'n tv toch terug verdienen
dan maar minder naar de bios
van de makers van South Park dus dat moet wel goed zittenquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jazeker,, echt geweldige teksten soms![]()
Tis hier juist heel licht door alle sneeuw....dat wordt eerst thuiswerken, rijden geen bussen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:27 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen
't is verdomme nog donker en ik zit al aan de koffie.
Hier (in Driebergen) begint het heel langzaam te sneeuwenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Hier ligt nog geen vlokje! Ik Friesland schijnt er 35cm te liggen...
Ik wil foto's!
HIer schijnt het aan het einde van de ochtend flink te gaan schneeenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Hier ligt nog geen vlokje! Ik Friesland schijnt er 35cm te liggen...
Ik wil foto's!
De bussen rijden ook nog niet, moet ik verplicht thuiswerkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:48 schreef -Vaduz- het volgende:
WTF, wat een sneeuw daar in het Noorden van het land! Hier in het Oosten is niet veel sneeuw meer over. Alleen het laagje dat er gisteren gevallen is.
Ja lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Iemand zin in warme chocolade melk???
Daar is het echt het weer voor
Verschrikkelijk Noca!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:50 schreef Noca het volgende:
[..]
De bussen rijden ook nog niet, moet ik verplicht thuiswerken![]()
Erg he!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk Noca!Ik ga eens kijken hoe het in Zwolle is. Tot later!
NP. Wat zei ze, 400 euro en niks voor mij gekocht?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
HIer schijnt het aan het einde van de ochtend flink te gaan schneeen
zag je berichtje op MSN gisteren pas toen je al weer offline was, vriendin zat achter comp
Weet ze wel hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
NP. Wat zei ze, 400 euro en niks voor mij gekocht?
Zouden er nog kaarten voro morgenavond zijn trouwens?![]()
Dat wordt flink krabben maar vooral sneeuw schuiven als je dan naar je werk moetquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet ze wel hoor.
Gaan Vrijdagavond even kleren kopen voor haar
Ik gok van wel eigenlijk ga morgen denk ik ook nog wel een kaartje kopen
Assen:
[foto]
jij komt uit Assen ? en gaat dan naar een wedstrijd van PSV.... damm das een flink stuk rijdenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet ze wel hoor.
Assen:
[afbeelding]
Nee Appelsientje, ik ben geboren en getogen Eindhovenaarquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jij komt uit Assen ? en gaat dan naar een wedstrijd van PSV.... damm das een flink stuk rijden
Lekker veel sneeuw trouwens... daar kan een leuke sneeuwpop van worden gemaakt
ik dacht al dat ik was gemist hadquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee Appelsientje, ik ben geboren en getogen Eindhovenaar
Zag deze foto in het sneeuwtopic en vond 'm wel indrukwekkend dus dacht post 'm even in Hools
Jij hebt verstand van zaken Just Mequote:
mijn moeder kwam van Eindhoven, mijn vader van Den Bosch dus ik heb wel een tikje meegekregenquote:
Hedde gij un Bossche vader? Wanne gâk!quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
mijn moeder kwam van Eindhoven, mijn vader van Den Bosch dus ik heb wel een tikje meegekregen
Mooi hequote:Op woensdag 2 maart 2005 09:49 schreef StarGazer het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk dat pak sneeuw in Grunn. Geen bussen vandaag, dus FF een lekker daggie vrij
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hedde gij un Bossche vader? Wanne gâk!
uiteraardquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
JustWitteLingerie heb je je wel aan de dresscode gehouden ?
Ja sorry, nu het deurbeleid is aangepast, moest ik dit ff controleren !!quote:
in Spangen geweest ofzo?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:27 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb gisteren even probleemwijken gezien, dus er mag van mij in die wijk nog een meter sneeuw bijvallen en dan een graadje of 20 vorst eroverheen....hebben we daar ook geen last meer van !
Prachtig inderdaad, iedereen ljikt wel met een digicam te lopen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef rubbereend het volgende:k wil ook sneeuw en veel graag.
dat sneeuwtopic is geweldig, foto's van dik 40 cm sneeuw
linkje? kan hem zo snel niet vinden.....quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef rubbereend het volgende:k wil ook sneeuw en veel graag.
Ik zou ook wel foto's willen maken. Hopelijk neemt mijn broer vanavond zijn cam meequote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, iedereen ljikt wel met een digicam te lopen!
directe link naar de foto in het inmiddels dichte topic; Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3. Pics!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
linkje? kan hem zo snel niet vinden.....
En het nieuwe topic:quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
directe link naar de foto in het inmiddels dichte topic; Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3. Pics!!
Zooooooooooow! Hier@ school in Zwolle ligt zo'n 5 centimeter. Er komt nog wel heel wat bij zo te zien. Ik denk dat ik maar weer snel naar huis ga. Zit hier een beetje voor nop op school... Niemand is er. (3 man van de 50 man op de redactie)quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet ze wel hoor.
Assen:
[afbeelding]
volgens piet komen jullie morge aan de buurt...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef rubbereend het volgende:k wil ook sneeuw en veel graag.
ingeSCHneeuwd ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Leuk die sneeuw, mijn familie kan het huis niet uit
wheheequote:Op woensdag 2 maart 2005 11:39 schreef Bjoro het volgende:
In de USA valt natuurlijk veeeeeeeel meeeeeer sneeuw en is niemand in paniek.....
je bent nog niet eens weg en je hangt hier al de amerikaan uit !
Toen lag ik nog niet eens in de planning.. ( als ik al ooit gepland was.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:42 schreef popolon het volgende:
[..]
whehee
Maar ik bedoel de winters eind jaren '70, toen sprak je over meters
Hé jij, wel productief zijn hè! * clauwheee wel gewoon naar stage is gegaan, maar wel lekker op tijd weer naar Nocaatje gaatquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooi he
Ik ga maar rustig aan thuiswerken.
Jij kon ook met de treinquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé jij, wel productief zijn hè! * clauwheee wel gewoon naar stage is gegaan, maar wel lekker op tijd weer naar Nocaatje gaat
Wat een sneeuuuuww hier mensen!
anders begin je nog ff over het schaatsen op de straat...ouwe zak !quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:42 schreef popolon het volgende:
whehee
Maar ik bedoel de winters eind jaren '70, toen sprak je over meters
Ja zeg, je vergeet er wel ff bij te vermelden dat ik daarvoor en daarna door 30 cm sneeuw moest lop..euh ploeteren!quote:
ik heb net heerlijk buiten gelopen, ik had een kuthumeur, maar door die rustgevende sneeuw gaat het weer goedquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:47 schreef popolon het volgende:
hehe.
Maar ik vind het prachtiglekker rustgevend
Deze post wil ik graag nomineren tot beste post van de dagquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:43 schreef pfaf het volgende:
De meteologische lente is gisteren begonnen. Ik wil korte rokjes en topjes.
voordat je hier binnen zo loopt te schreeuwen en te doen, moet je natuurlijk wel ff door de ballotage-commissie qua dress-codequote:Op woensdag 2 maart 2005 11:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja zeg, je vergeet er wel ff bij te vermelden dat ik daarvoor en daarna door 30 cm sneeuw moest lop..euh ploeteren!![]()
![]()
![]()
is er zoveel sneeuw gevallen in Den Haagquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
En de uroloog wil ook wel eens zien hoe 18cm eruit ziet.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is er zoveel sneeuw gevallen in Den Haag
Nah, Noca zei dat het wel goed wasquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voordat je hier binnen zo loopt te schreeuwen en te doen, moet je natuurlijk wel ff door de ballotage-commissie qua dress-code![]()
![]()
quote:
weet ik ook wel, maar sinds gistermiddag is het deurbeleid strenger geworden voor dames is er nl een tijdelijke dress-code, met het oog op de lentequote:Op woensdag 2 maart 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Nah, Noca zei dat het wel goed wasOf mag dat niet ivm objectiviteit?
Kom hier wel vaker langs hoor, opletten!![]()
![]()
* clauwheee naar buiten kijkt... Welke lente?!quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
weet ik ook wel, maar sinds gistermiddag is het deurbeleid strenger geworden voor dames is er nl een tijdelijke dress-code, met het oog op de lente
Voor de duidelijkheidquote:
de naderende, natuurlijk !quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:42 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar buiten kijkt... Welke lente?!![]()
![]()
jullie vriend? Clau, dit zijn o.a. Ajaxquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheidMe is de vriendin van jullie vriend Noca
en net als hem ook voetbal- en (passief
) sportfanaat
![]()
hallo en welkom! Vrienden van Noca zijn onze vrienden!quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheidMe is de vriendin van jullie vriend Noca
en net als hem ook voetbal- en (passief
) sportfanaat
![]()
Doe mij er ook maar één! Misschien dat ik daarvan wat productiever word..quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:53 schreef tha_dark het volgende:
* tha_dark schenkt nog een kop warme chocolade melk met slagroom in![]()
Hoe is het met de sneeuw in het Bossche gesteld?quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
hallo en welkom! Vrienden van Noca zijn onze vrienden!
als een bliksemschigt door de keuken gegaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft net de keuken helemaal schoongemaakt
Stadswonen en beheerster komen zo inspecteren op hygiene enzo
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:54 schreef Noca het volgende:
[..]
jullie vriend? Clau, dit zijn o.a. AjaxPSV
Twente
![]()
Heerenveen
![]()
![]()
supporters!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als een bliksemschigt door de keuken gegaan
Die moeten er ook zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:54 schreef Noca het volgende:
[..]
jullie vriend? Clau, dit zijn o.a. AjaxPSV
![]()
Twente
![]()
Heerenveen
![]()
![]()
supporters!
![]()
![]()
voregquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
Hoe spreek je jouw nick eigenlijk uit? Voordjie, Vorig, Voregee???
voregquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
Voor rechquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
--> kijkt naar je cheerleaders: ik mag jou wel!quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn!![]()
Enne ik zal maar ff dimmen anders kun je die warme choco ook wel op je buik schrijven
De g op z'n engelsquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor rech
Hoe spreek je dat Voordjie uit
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn!![]()
Enne ik zal maar ff dimmen anders kun je die warme choco ook wel op je buik schrijven
Eeehh.....wel sneeuw mag ik toch hopen?quote:
psies, ik dacht dus altijd dat het iets engels was.quote:
voor·recht (het ~)quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
dan meteen maar de vraag hoe ben je aan VoreG als nick gekomen?
Ik wacht nog steeds....quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen gaat sneeuwballen op Againzender gooien morgen..
als je denkt het wordt te moeilijk heb ik er eventueel al 1 klaar staan hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:50 schreef PyTh het volgende:
Bijna vol deze....
Ga zo een poging doen mijn eerste Hools aan te maken
Ben benieuwd of de OP in een keer goed gaat Pythquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:50 schreef PyTh het volgende:
Bijna vol deze....
Ga zo een poging doen mijn eerste Hools aan te maken
Primaquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:41 schreef PyTh het volgende:
Hier ook, zal wel niks worden vrees ik
Hoe is het met je vriendinnetje Spidey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |