in Spangen geweest ofzo?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:27 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb gisteren even probleemwijken gezien, dus er mag van mij in die wijk nog een meter sneeuw bijvallen en dan een graadje of 20 vorst eroverheen....hebben we daar ook geen last meer van !
Prachtig inderdaad, iedereen ljikt wel met een digicam te lopen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef rubbereend het volgende:k wil ook sneeuw en veel graag.
dat sneeuwtopic is geweldig, foto's van dik 40 cm sneeuw
linkje? kan hem zo snel niet vinden.....quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef rubbereend het volgende:k wil ook sneeuw en veel graag.
Ik zou ook wel foto's willen maken. Hopelijk neemt mijn broer vanavond zijn cam meequote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, iedereen ljikt wel met een digicam te lopen!
directe link naar de foto in het inmiddels dichte topic; Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3. Pics!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
linkje? kan hem zo snel niet vinden.....
En het nieuwe topic:quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
directe link naar de foto in het inmiddels dichte topic; Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3. Pics!!
Zooooooooooow! Hier@ school in Zwolle ligt zo'n 5 centimeter. Er komt nog wel heel wat bij zo te zien. Ik denk dat ik maar weer snel naar huis ga. Zit hier een beetje voor nop op school... Niemand is er. (3 man van de 50 man op de redactie)quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet ze wel hoor.
Gaan Vrijdagavond even kleren kopen voor haar
Ik gok van wel eigenlijk ga morgen denk ik ook nog wel een kaartje kopen
Assen:
[afbeelding]
volgens piet komen jullie morge aan de buurt...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef rubbereend het volgende:k wil ook sneeuw en veel graag.
ingeSCHneeuwd ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Leuk die sneeuw, mijn familie kan het huis niet uit
wheheequote:Op woensdag 2 maart 2005 11:39 schreef Bjoro het volgende:
In de USA valt natuurlijk veeeeeeeel meeeeeer sneeuw en is niemand in paniek.....
je bent nog niet eens weg en je hangt hier al de amerikaan uit !
Toen lag ik nog niet eens in de planning.. ( als ik al ooit gepland was.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:42 schreef popolon het volgende:
[..]
whehee
Maar ik bedoel de winters eind jaren '70, toen sprak je over meters
Hé jij, wel productief zijn hè! * clauwheee wel gewoon naar stage is gegaan, maar wel lekker op tijd weer naar Nocaatje gaatquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooi he
Ik ga maar rustig aan thuiswerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |