Jij kon ook met de treinquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé jij, wel productief zijn hè! * clauwheee wel gewoon naar stage is gegaan, maar wel lekker op tijd weer naar Nocaatje gaat
Wat een sneeuuuuww hier mensen!
anders begin je nog ff over het schaatsen op de straat...ouwe zak !quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:42 schreef popolon het volgende:
whehee
Maar ik bedoel de winters eind jaren '70, toen sprak je over meters
Ja zeg, je vergeet er wel ff bij te vermelden dat ik daarvoor en daarna door 30 cm sneeuw moest lop..euh ploeteren!quote:
ik heb net heerlijk buiten gelopen, ik had een kuthumeur, maar door die rustgevende sneeuw gaat het weer goedquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:47 schreef popolon het volgende:
hehe.
Maar ik vind het prachtiglekker rustgevend
Deze post wil ik graag nomineren tot beste post van de dagquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:43 schreef pfaf het volgende:
De meteologische lente is gisteren begonnen. Ik wil korte rokjes en topjes.
voordat je hier binnen zo loopt te schreeuwen en te doen, moet je natuurlijk wel ff door de ballotage-commissie qua dress-codequote:Op woensdag 2 maart 2005 11:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja zeg, je vergeet er wel ff bij te vermelden dat ik daarvoor en daarna door 30 cm sneeuw moest lop..euh ploeteren!![]()
![]()
![]()
is er zoveel sneeuw gevallen in Den Haagquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
En de uroloog wil ook wel eens zien hoe 18cm eruit ziet.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is er zoveel sneeuw gevallen in Den Haag
Nah, Noca zei dat het wel goed wasquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voordat je hier binnen zo loopt te schreeuwen en te doen, moet je natuurlijk wel ff door de ballotage-commissie qua dress-code![]()
![]()
quote:
weet ik ook wel, maar sinds gistermiddag is het deurbeleid strenger geworden voor dames is er nl een tijdelijke dress-code, met het oog op de lentequote:Op woensdag 2 maart 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Nah, Noca zei dat het wel goed wasOf mag dat niet ivm objectiviteit?
Kom hier wel vaker langs hoor, opletten!![]()
![]()
* clauwheee naar buiten kijkt... Welke lente?!quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
weet ik ook wel, maar sinds gistermiddag is het deurbeleid strenger geworden voor dames is er nl een tijdelijke dress-code, met het oog op de lente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |