Dat wordt flink krabben maar vooral sneeuw schuiven als je dan naar je werk moetquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet ze wel hoor.
Gaan Vrijdagavond even kleren kopen voor haar
Ik gok van wel eigenlijk ga morgen denk ik ook nog wel een kaartje kopen
Assen:
[foto]
jij komt uit Assen ? en gaat dan naar een wedstrijd van PSV.... damm das een flink stuk rijdenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet ze wel hoor.
Gaan Vrijdagavond even kleren kopen voor haar
Ik gok van wel eigenlijk ga morgen denk ik ook nog wel een kaartje kopen
Assen:
[afbeelding]
Nee Appelsientje, ik ben geboren en getogen Eindhovenaarquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jij komt uit Assen ? en gaat dan naar een wedstrijd van PSV.... damm das een flink stuk rijden
Lekker veel sneeuw trouwens... daar kan een leuke sneeuwpop van worden gemaakt
ik dacht al dat ik was gemist hadquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee Appelsientje, ik ben geboren en getogen Eindhovenaar
Zag deze foto in het sneeuwtopic en vond 'm wel indrukwekkend dus dacht post 'm even in Hools
Jij hebt verstand van zaken Just Mequote:
mijn moeder kwam van Eindhoven, mijn vader van Den Bosch dus ik heb wel een tikje meegekregenquote:
Hedde gij un Bossche vader? Wanne gâk!quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
mijn moeder kwam van Eindhoven, mijn vader van Den Bosch dus ik heb wel een tikje meegekregen
Mooi hequote:Op woensdag 2 maart 2005 09:49 schreef StarGazer het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk dat pak sneeuw in Grunn. Geen bussen vandaag, dus FF een lekker daggie vrij
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hedde gij un Bossche vader? Wanne gâk!
uiteraardquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
JustWitteLingerie heb je je wel aan de dresscode gehouden ?
Ja sorry, nu het deurbeleid is aangepast, moest ik dit ff controleren !!quote:
in Spangen geweest ofzo?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:27 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb gisteren even probleemwijken gezien, dus er mag van mij in die wijk nog een meter sneeuw bijvallen en dan een graadje of 20 vorst eroverheen....hebben we daar ook geen last meer van !
Prachtig inderdaad, iedereen ljikt wel met een digicam te lopen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef rubbereend het volgende:k wil ook sneeuw en veel graag.
dat sneeuwtopic is geweldig, foto's van dik 40 cm sneeuw
linkje? kan hem zo snel niet vinden.....quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef rubbereend het volgende:k wil ook sneeuw en veel graag.
dat sneeuwtopic is geweldig, foto's van dik 40 cm sneeuw
Ik zou ook wel foto's willen maken. Hopelijk neemt mijn broer vanavond zijn cam meequote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, iedereen ljikt wel met een digicam te lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |