jij bent ook niet snel tevreden he, ik vond alleen witte lingerie wel genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan voor degene die binnen mogen komen een wet-shirt contest ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan voor degene die binnen mogen komen een wet-shirt contest ?
Kijk eens boven je, Bretje Pitt moet meer uit he.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:14 schreef Blumchen het volgende:
En hoe zit het dan met de mannen? Jullie mannen denken ook alleen aan jezelf
wel! Daar onder!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk eens boven je, Bretje Pitt moet meer uit he.....
Die komt dan juist niet lijkt me...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Brad er is, dan mag Jennifer ook komen:
[afbeelding]
Hier ligt nog geen enkel vlokje !!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:37 schreef pfaf het volgende:
Zwart.![]()
Al wit genoeg buiten. Sjemig, er ligt genoeg sneeuw om het tot kerst vol te houden . De voetbal gaat zaterdag natuurlijk ook niet door.
Of niet!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die komt dan juist niet lijkt me...
Dus: Brad opzouten!
Dan gooien we er nog wat meer mannen in om te compenseren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ziet door de vrouwen het bier niet meer, ik vraag me af of er bij de deur wel goed wordt gescreend.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Pfaf.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan gooien we er nog wat meer mannen in om te compenseren.
[afbeelding]
ik ben in ieder geval ook blij dat er voor vanavond geen wedstrijd gepland stondquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Voetbal in Zwijndrecht voor vanavond helaas afgelast...
Hoewel, 90 minuten in deze kou naar voetbal kijken
Kun je mooi Sheffield - Arsenal kijken op de BieBieCie.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Voetbal in Zwijndrecht voor vanavond helaas afgelast...
Hoewel, 90 minuten in deze kou naar voetbal kijken
Hoe laat Schigt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun je mooi Sheffield - Arsenal kijken op de BieBieCie.
Goedenavond,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 4 al weer!
Er is een Hools in isketch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |