moet m'n tv toch terug verdienenquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
maar dat mag toch helemaal niet
quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet m'n tv toch terug verdienen
dan maar minder naar de bios
van de makers van South Park dus dat moet wel goed zittenquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jazeker,, echt geweldige teksten soms![]()
Tis hier juist heel licht door alle sneeuw....dat wordt eerst thuiswerken, rijden geen bussen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:27 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen
't is verdomme nog donker en ik zit al aan de koffie.
Hier (in Driebergen) begint het heel langzaam te sneeuwenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Hier ligt nog geen vlokje! Ik Friesland schijnt er 35cm te liggen...
Ik wil foto's!
HIer schijnt het aan het einde van de ochtend flink te gaan schneeenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Hier ligt nog geen vlokje! Ik Friesland schijnt er 35cm te liggen...
Ik wil foto's!
De bussen rijden ook nog niet, moet ik verplicht thuiswerkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:48 schreef -Vaduz- het volgende:
WTF, wat een sneeuw daar in het Noorden van het land! Hier in het Oosten is niet veel sneeuw meer over. Alleen het laagje dat er gisteren gevallen is.
Ja lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Iemand zin in warme chocolade melk???
Daar is het echt het weer voor
Verschrikkelijk Noca!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:50 schreef Noca het volgende:
[..]
De bussen rijden ook nog niet, moet ik verplicht thuiswerken![]()
Erg he!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk Noca!Ik ga eens kijken hoe het in Zwolle is. Tot later!
NP. Wat zei ze, 400 euro en niks voor mij gekocht?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
HIer schijnt het aan het einde van de ochtend flink te gaan schneeen
zag je berichtje op MSN gisteren pas toen je al weer offline was, vriendin zat achter comp
Weet ze wel hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
NP. Wat zei ze, 400 euro en niks voor mij gekocht?
Zouden er nog kaarten voro morgenavond zijn trouwens?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |