* Againzender gaat morgen door de sneeuw fietsen in Amsterdamquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:49 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat morgen stappen in amsterdan![]()
Onder je exotische vogeltjes doorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
* Againzender gaat morgen door de sneeuw fietsen in Amsterdam
Volgens mij ga je vooral eerst uitgebreid eten en zal er van het stappen niet veel komen daarna.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:49 schreef Blumchen het volgende:
Jaquote:
Sterkte Tong!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.Moet er midden in de nacht uit. Want mensen hebben verzonnen dat om half acht bouwvakkers moeten gaan werken.
Tien dagen lang hakken en beitelen. Ik krijg er een mooie nieuwe keuken en badkamer voor terug.
Maar wens me sterkte.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
Denk dat ik zo maar even Team America ga kijken
Sterkte Tong en je kunt altijd nog even tijdelijk van huis verwisselen met SCH, die is namelijk gek op vroeg opstaan en vooral op bouwvakkers.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.Moet er midden in de nacht uit. Want mensen hebben verzonnen dat om half acht bouwvakkers moeten gaan werken.
Tien dagen lang hakken en beitelen. Ik krijg er een mooie nieuwe keuken en badkamer voor terug.
Maar wens me sterkte.
Ik heb het gekeken, weet het nog niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo maar eens de video bekijken van die serie die zo wordt opgehemeld: Desparate Housewives.
Half 8? Dat zijn toch geen tijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Maar wens me sterkte.
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Blumchen gaat sneeuwballen op Againzender gooien morgen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb de pauzeknop maar even ingedrukt. Begin is veel belovend, maar we moeten nu even oudste Bluezzekind nog van het station halen. Hij wilde persé na zijn werk nog even bij ons langskomen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:01 schreef Againzender het volgende:
Ik heb het gekeken, weet het nog niet.
Ik kreeg het idee dat de makers geprobeerd hebben om Sex and the City te combineren met Twin Peaks, mar dan anders.
Op woensdag? Wickedquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:49 schreef Blumchen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |