BBC2quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:54 schreef mitt het volgende:
op BBC 1 of 2
dat maakt voor mij weer wat uit
Nee vandaag zwart..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
In witte lingerie Blum?
Uitpakken met Winace of Winrar voordat je ze kunt afspelen volgens mijquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Snapt iemand hier iets van Rar bestanden?
Hoe kan je die afspelen?
Zelfde als zip bestandenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Snapt iemand hier iets van Rar bestanden?
Hoe kan je die afspelen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon van Doc.Ga met hem en nog een "vriendje" van SCH, Kamagurka zaterdag naar de Willem 2 in den Bosch een bandje kijken. Zal SCH me onterven ?
Ja ze zijn irl erg leuke gasten maar dat weet SCH nietquote:
Mag ik daar nog een nachtje over slapen ?quote:
je mag er tot zaterdag over slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik daar nog een nachtje over slapen ?
Ik zal het weldoorgeven.
Neem daarna maar vast vakantie om weer uit te rusten!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Vakantie bijna rond.
Met 9 man naar een riante villa in Altura, Portugal!
Je mist toch de trein lieverd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon van Doc.Ga met hem en nog een "vriendje" van SCH, Kamagurka zaterdag naar de Willem 2 in den Bosch een bandje kijken. Zal SCH me onterven ?
Leuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Doe ik. Ze heben een te slechte adem om m'n tong daar in te stoppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Doe ze mijn groeten (al dan niet met een tongzoen)
en.. en.. heeft het gesmaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |