Ah.quote:
4 stickies is niksquote:Op maandag 21 februari 2005 13:08 schreef HeatWave het volgende:
Admin beslissing om fora overzichtelijker te houden enzo. Op een gegeven moment hadden we 4 stickies, dan is het nut van een sticky ook een beetje weg.
ik zal eens zien of ik het kan wijzigenquote:
Hmm.. Da's minderquote:Op maandag 21 februari 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
*niet vrolijk is, presentatie ging kut, maar ja te weinig voorbereid, dus eigen schuld
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
* BE heeft zichzelf ook maar doorgestreept...
There'll be other occasions...
Alleen maar omdat ik niet komquote:Op maandag 21 februari 2005 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
* BE heeft zichzelf ook maar doorgestreept...
There'll be other occasions...
Natuurlijk! Zonder jou is een avondje rock meet niet compleetquote:
Ben nu op 2/3 van mijn afstudeerproject, moet je een presentatie geven van je vorderingen tot nu toe enzo. Maarja, vrijdag pas begonnen en ook nog andere dingen te doen van het weekend. Zat te weinig lijn in verhaal en wat erin zat kwam er niet goed uitquote:Op maandag 21 februari 2005 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm.. Da's minder. Wat voor presentatie was het eigenlijk?
Albion - This lycantrophy
Vervelend voor je, en ik heb nog wel geduimd...quote:Op maandag 21 februari 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:Arch Enemy - Let the Killing Begin
*niet vrolijk is, presentatie ging kut, maar ja te weinig voorbereid, dus eigen schuld
Poison Idea is heerlijke old-school punkquote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Toch eens een meet organiseren met een andere muziek-stijl, want dit blijft toch wel redelijk dramatisch en deprimerend allemaal...
Sorry je hebt gelijk (zit in een dipje)quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Toch eens een meet organiseren met een andere muziek-stijl, want dit blijft toch wel redelijk dramatisch en deprimerend allemaal...
Counting Crows - Accidentally in love
Jaren 80-meet !quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zit er een in Den Haag, aan Het Plein.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Opzich een leuk idee, maar waar vinden we een 80-er jaren kroeg.
Oeh! Jahquote:Op maandag 21 februari 2005 16:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Jaren 80-meet !
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja ja jaquote:Op maandag 21 februari 2005 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een in Den Haag, aan Het Plein.
Voor, voor, voor!quote:
whahahah!quote:Op maandag 21 februari 2005 19:11 schreef Mr. Orange het volgende:
Bij de jaren 80 denk ik toch aan de speed/thrash metal opkomst![]()
Duran Duranquote:Op maandag 21 februari 2005 21:30 schreef Myriam7 het volgende:
Lijkt me ook een leuk plan...
Kun je lekker meezingenop zoiets als:
Duran Duran-- Wild boys
Voor het eerst en voor het laatst in deze topic reeksquote:
Dude... Neem dan de versie van Pennywisequote:Op maandag 21 februari 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op... ik ga emigreren
Men at work - Land Down Under
Jij kunt nog niet emigreren.. eerst je eind-presentatie nog..quote:Op maandag 21 februari 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op... ik ga emigreren
Men at work - Land Down Under
Ja mam.....quote:Op maandag 21 februari 2005 22:57 schreef Myriam7 het volgende:
Jij kunt nog niet emigreren.. eerst je eind-presentatie nog..![]()
En dan wel goed voorbereiden.. anders duim ik voor niets....
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja mam.....zorg jij maar dat je van je longontsteking afkomt ok?
Bob Dylan - Tell me Momma
op het gevaar af ontzettend te slijmen, maar volgens mij ben jij echt lief![]()
Dropkick Murphies - The Kids are Allright
David Bowie--Let's dancequote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een andere lokatie. Afgelopen zaterdag vond ik (en ook Nikky) het lekkere mannen-gehalte wel erg laag! En we willen ook dansen!
Sorry, ik had graag willen komen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een andere lokatie. Afgelopen zaterdag vond ik (en ook Nikky) het lekkere mannen-gehalte wel erg laag! En we willen ook dansen!
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Die mannen maken me op zich niet zo uit, maar dansen idd!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Dat is wel erg ver weg!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:12 schreef stinkie het volgende:
Ik ken een niet ongezellig cafe in Vlaardingen
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:12 schreef stinkie het volgende:
Ik ken een niet ongezellig cafe in Vlaardingen
psst.. ik refereerde aan het gebrek aan lekkere mannenquote:
Zeg dat danquote:'t is gewoon dat ik afgl. zaterdag hartkopppingen kreeg en haast flauwviel in B&W, het is daar veels te klein en ook zo warm en rokerig altijd.
quote:Anyway ik ga naar DJ en PPS en dan zie ik wel, misschien ga'k daarna wel meteen naar huis dan...
Ja sorry, maar 3 avonden achter elkaar tot laat bezig trek ik niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
De Winston is cutequote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
De Winston is cute
Goedemorgen overigens mensen
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja sorry, maar 3 avonden achter elkaar tot laat bezig trek ik niet meer.
Dansen, jaren 70, 80 en 90-muziek? De Winston op vrijdag dus.
Wat is er mis met een vrijdag?quote:
Dan MOET ik oefenen met de band, en alleen als je op sterven ligt mag je een keertje missen zeg maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat is er mis met een vrijdag?
In nachten van vrijdag op zaterdag kunt u mij hier veelvuldig en uitbundig dansend aantreffen op het podium.quote:
quote:
Dansen is een goede uitlaatklepquote:
Nee, op dat soort acties zijn mensen in de zorg afgestudeerdquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Typische reactie van mannen die het niet kunnen.
Nee, je hoofd tig keer van voor naar achter gooien geldt niet als dansen!
Zelf waag ik me er niet aan, maar met naar dansende vrouwen kijken is natuurlijk niets misquote:
WILLEN is the key wordquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Typische reactie van mannen die het niet kunnen.
Nee, je hoofd tig keer van voor naar achter gooien geldt niet als dansen!
Je bent al duidelijk genoeg geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WILLEN is the key word.
Opzich is het niet zo erg, dat dansen, maar het danspubliek staat me gewoon meestal tegen. Om over die inhoudsloze debiele muziek nog maar te zwijgen...
1 nummer Destiny's child en MIJN avondeten komt eruit...
Nee, KUNNEN. Ik weet wel wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
WILLEN is the key word.
Opzich is het niet zo erg, dat dansen, maar het danspubliek staat me gewoon meestal tegen. Om over die inhoudsloze debiele muziek nog maar te zwijgen...
1 nummer Destiny's child en MIJN avondeten komt eruit...
Hoi.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:29 schreef Ripley het volgende:
En mannen die kunnen dansen zijn ongelooflijk sexy![]()
Tango ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:29 schreef Ripley het volgende:
En mannen die kunnen dansen zijn ongelooflijk sexy![]()
Dansen kan op alle soorten muziek. Bovendien: zeur nietquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Whatever, take your dance crap somewhere else please.
Maar... maar ik moet zaterdag werken....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus in plaats van rocken op zaterdag 5 maart wordt het dansen op vrijdag 4 maart in de Winston.
prima, open je even een EIGEN topic in UVT?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus in plaats van rocken op zaterdag 5 maart wordt het dansen op vrijdag 4 maart in de Winston.
Dude, don't fuck with artis jaquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Artis
is dat niet te uitdagend? Ik denk eerder dagje ziekenhuis met de R&P'rs, kunnen we nog een rustige kamer opzoeken met zachte murenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Stelletje bejaarden met je "muziek is te hard" blabla.
Wat hadden jullie DAN verwacht van een ROCK-meeting???
Er zijn nog tig meetings, misschien is een dagje beertjes kijken in Artis met de OUD-fokkers meer van jullie gading???
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn nog tig meetings, misschien is een dagje beertjes kijken in Artis met de OUD-fokkers meer van jullie gading???
Neah, ik pas deze wel even aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:47 schreef HeatWave het volgende:
prima, open je even een EIGEN topic in UVT?.
Geen idee om eerlijk te zijn.quote:
Visser & Ter Beek?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn.
Jaren geleden danslessen gehad en er onder andere de tango geleerd.
Welke variant het is duirf ik niet te zeggen.
overigens is het al lang gelden en kwam ik niet verder tot "silver met ster"
Mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Visser & Ter Beek?
Ik heb ook zilver met ster, dus dat komt goed uit![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
En ik lig vrijdag (nog) in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Verander dan ook meteen de topic titel ff terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
On topic dus:
Queen - Fight from the inside
Jij hebt over mij heen aangepast.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Aangepast, en er is plek zat in GC voor een ander meeting topic, maar hou het hier ONtopic.
The Cave ben ik sinds de verbouwing nog steeds niet geweest. Maar ik heb mij laten vertellen dat de sfeer daar een flinke douw heeft gekregen na die verbouwing. Maar op zich lijkt het me een prima plan om daar ook eens heen te gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:30 schreef Aventura het volgende:
The Cave wil ik ook wel weer eens heen of anders Korsakoff
Muziek staat zeker op zaterdag flink hardquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Nee, in de Cave is het lekker koel en staat de muziek lekker zacht.
@Be: Sorry.
Ja whatever. Het is gewoon een wekelijkse bijeenkomst van een op elkaar geilende kliek. Het nut van deze topics snap ik dan ook niet meer helemaal, geef gewoon toe dat het een verkapte slowchat reeks is en doe niet zo schijnheilig door onder elke post een rocknummer te plaatsen zodat het zogenaamd lijkt alsof je "ontopic" bezig bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:50 schreef boebiedoe het volgende:
Ja whatever. Het is gewoon een wekelijkse regelmatige bijeenkomst van een op elkaar rock-muziek geilende kliek.
Ha, BBD is ook ongesteldquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja whatever. Het is gewoon een wekelijkse bijeenkomst van een op elkaar geilende kliek. Het nut van deze topics snap ik dan ook niet meer helemaal, geef gewoon toe dat het een verkapte slowchat reeks is en doe niet zo schijnheilig door onder elke post een rocknummer te plaatsen zodat het zogenaamd lijkt alsof je "ontopic" bezig bent.
Hey Ole!quote:
Wel goed..quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey Ole!
Alles goed? Hoe'st met de leuke man?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Wel goed..![]()
Maar helaas nog steeds bezet.. Afblijven dus!
![]()
![]()
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Dat woordje....quote:
Net als HW bedoel ik, dudequote:Op woensdag 23 februari 2005 11:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat woordje....
Dat 'ook'...
Subtiel, die waarschuwing.
Oh, dat maakt de wereld dan weer eens stukje veiligerquote:
Oke want hij gaat niet meer door? en daarna gaan we niet meer verder met de meets?quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef HeatWave het volgende:
BBD stelt het een beetje op zijn eigen wat gecharcheerde manier, maar er zit iets is. De spontaniteit is er een beetje af en de kliekjesvorming is idd wel erg opvallend. Brighteyes en ik hebben al vaker tevergeefs wat tegen de HVJJN posts etc te doen maar het is idd een soort slowchatreeks aan het worden. En dat is niet echt de bedoeling.
Ik denk dat we de "rockmeeting" maar, na deze (als ie nog doorgaat), weer even een tijdje moeten begraven.
Hij gaat niet meer door als op een gegeven moment 'iedereen' zegt 'ik kom niet meer', maar dat lijkt me aardig onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:38 schreef Marty26 het volgende:
Oke want hij gaat niet meer door? en daarna gaan we niet meer verder met de meets?
Natuurlijk! De meet gaat nog gewoon door op 5 maart, en het is nog steeds een rock meet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:23 schreef Myriam7 het volgende:
Dit is nu nog steeds een rock-topic? Mag / kan er nog gepost worden..?
Metallica-- Until it sleeps
Wow! Idd even luxe met geld smijten! Maar vast wel heel lekker! Eet ze alvast dan maar hè!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:13 schreef golfer het volgende:
* golfer verder gaat met het "grote afzeggen".
Bluezz en ik kunnen eindelijk op 5 maart terecht bij het 2-sterrenrestaurant De Bokkedoorns in Overveen (recensie volgt in CUL) en als we dan toch veel geld moeten gaan uitgeven, spenderen we het liever daar dan in de B&W.
Wij komen dus niet op deze meeting.
Vink nie zo gek als er bijna elk weekend een pre-pre-pre-pre-pre-pre (hoe lang moetk doorgaan??quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef HeatWave het volgende:
De spontaniteit is er een beetje af en de kliekjesvorming is idd wel erg opvallend.
Oke, wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:41 schreef PPL het volgende:
Ik ben helemaal voor zo'n jaren 80 gebeuren hoor.
Lekker allemaal foute plaatjes en dan gezellig meebleren.
En inderdaad BE.... dat je ook nog een beetje kan converseren zonder dat je keel de volgende dag naar de gallemiezen is.
Lokatie daar komen we vanzelf wel uit.
Desnoods gaan we met een afvaardiging naar zo'n jaren 80 feest van Veronica of Noordzee FM ofzo...
Het blijkt dat op dat soort feesten zelf Technotronic en Snap weer optreden
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:28 schreef Nuek het volgende:
ow ... als golfer niet komt en bluezz ook niet... nou dan laat maar...
Ik weet nog niet zeker of ik kom, maar klinkt in ieder geval goed!quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:26 schreef nikky het volgende:
Ontopic.... leuk dat er dit keer zoveel nieuwe mensen komen
omg ik wil niet in het 'wie fokt er wie' lijstje!quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
We regelen wel een keer een privé-meet.![]()
We houden even in de gaten of er meer liefhebbers zijn en wanneer er zo'n feest zit aan te komen.quote:
Ikke ben er ook?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef Nuek het volgende:
[..]
omg ik wil niet in het 'wie fokt er wie' lijstje!
Ja Mukie... vertel vertelquote:quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ikke ben er ook?
Oeh, fokken jullie samen dan?
Nee sorry, kom je eigenlijk te laat meequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:33 schreef PPL het volgende:
Maar weer eens over het Rock-gebeuren.
Is er animo om mee te doen met een Rock groepje aan een subleague van de Formule 1 manager ?
Besloten club ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee sorry, kom je eigenlijk te laat mee
Heb al mijn eigen team gemaakt
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:48 schreef Myriam7 het volgende:
Ja zeg dat hoop ik toch voor de echte rockers...
Jullie moeten mij toch verslag uitbrengen...( Ik ..die het samen met Sanne zo erg vind, dat we niet mee kunnen doen / komen)![]()
* Sanne vindt het al een stuk minder erg dat ze er niet bij kan zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:48 schreef Myriam7 het volgende:
Ja zeg dat hoop ik toch voor de echte rockers...
Jullie moeten mij toch verslag uitbrengen...( Ik ..die het samen met sanne zo erg vinden dat we niet mee kunnen doen / komen)![]()
Oke, een beetje dan...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
* Sanne vindt het al een stuk minder erg dat ze er niet bij kan zijn.![]()
maandag erin, dinsdag onder het mesquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:05 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Oke, een beetje dan...
igg als ik je niet meer spreek, wens ik je "good luck" in het AMC toch?
Wanneer moet jij..? Ik Donderdag..
Ja.. er zijn nu eenmaal dingen die belangrijker zijn..Ik zelf had alleen zo graag ns naar de B&W gekomen..het is gewoon mijn ding..ROCK_MUZIEK BEDOEL IK.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
maandag erin, dinsdag onder het mes
er komen voor mij nog zoveel zaterdagen dat ik aan de bar van de Black zal zitten dat ik deze er graag voor over heb.
Hole in the wall is wat anders dan Waterholequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:02 schreef Nouk het volgende:
Ik vind dat Hole in the Wall eigenlijk ook niks trouwens. Zachte muziek enzo. En voor een rockmeeting lijkt me de B&W wel okay hoor.
Bob Fosko! Fosko is okay!quote:
Houden jullie die alternatieven ook vast voor een nieuwe meet , zeg over een mnd of 6.. dan kan ik ook meequote:Op zondag 27 februari 2005 22:54 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt heel erg leuk idd.
Alternatieven zijn ok.
Houewarmingpartyquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:54 schreef Nouk het volgende:
Staat de B& W ter discussie?
Morgen verhuizen naar de van Baerle.
En de naam van de subleaguequote:
quote:
Toch wel gewoon bier hè!quote:Op maandag 28 februari 2005 11:11 schreef Nouk het volgende:dat gaat echt niet passen! Vanavond naar Meander, als je nou daar ff langs komt krijg je een biertje van me
.
Alsof jij daar wat van zou merkenquote:Op maandag 28 februari 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch wel gewoon bier hè!Niks geen rare blauwe rotzooi!
Kijk nou uit wat je zegt!quote:
quote:Ze vroeg mij mee hoorniet jou
Displayquote:Op maandag 28 februari 2005 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk nou uit wat je zegt!
Of ben je vergeten dat ik de vorige keer het blauw uit je mondhoeken heb staan poetsten!
Something tells me dat je dat niet hier op het forum terug had willen lezen, maar je laat me geen keus!
[..]
Mooi, meer plek voor grasquote:
*schuur af breekt
Was dat vandaag al?quote:Op maandag 28 februari 2005 11:54 schreef Myriam7 het volgende:
Goedemorgen.
Kunnen we ff met zn allen aan Sanne denken..die werd toch vandaag in het ziekenhuis opgenomen?
Megadeth-- The Doctor is calling
mooi!quote:Op maandag 28 februari 2005 12:18 schreef PPL het volgende:
* denkt *
Ik heb het lijstje in de beginpost aangepast. Maar ja dat zijn mensen die zich ' officieel' hebben afgemeld, vermoedelijk komen er veel meer mensen niet. Zelf ga ik dus naar Danko in de Melkweg, wat ik daarna ga doen moet ik nog even bekijken. Tenzij er nog mensen willen komen die niet eerst naar de Melkweg gaan. Dan wil ik wel naar de B&W komen hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:43 schreef PPL het volgende:
Ik heb reeds aangegeven dat ik het niet ga redden.
Wie er overblijven is voor mij op dit ogenblik niet echt inzichtelijk.
Ik heb het gevoel dat het afmeldingen regent.
De B&W is niet erg rolstoelvriendelijk nee...tis vrij nauw en de toiletten kun je alleen bereiken via een smalle trap! Maar dat geldt eigenlijk voor de meeste cafe's in Amsterdam.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:49 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Is dat cafe rolstoelvriendelijk?.
Aangezien dansen zonder benen mij niet makkelijk afgaat, lijk ik me een zeer geschikt kandidaat!
Geen probleem, pissen doe ik wel in de gracht, als dat tever is desnoods in me broek.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
De B&W is niet erg rolstoelvriendelijk nee...tis vrij nauw en de toiletten kun je alleen bereiken via een smalle trap! Maar dat geldt eigenlijk voor de meeste cafe's in Amsterdam.
Maareh, hallo![]()
Wat lief dat je speciaal voor mij komtquote:Op maandag 28 februari 2005 13:07 schreef Aventura het volgende:
Tenzij er nog mensen willen komen die niet eerst naar de Melkweg gaan. Dan wil ik wel naar de B&W komen hoor
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat lief dat je speciaal voor mij komt![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo arro bedoelde ik het niet hoor
Ik zei 'we'... en ik kom niet eens.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je beter wachten tot we een keer gaan meeten in een kroeg met wat bredere muziek zeg maar.
Oh?quote:Op maandag 28 februari 2005 19:46 schreef HeatWave het volgende:
Daar lijkt het wel op ja.
En ik las net in het DJ topic dat er na DJ nog iets is, dus zou wel eens tot 0:15 kunnen duren voor er iemand uit de Melkweg komt rollen.
ok, zet mij maar op de misschien lijst oidquote:Op maandag 28 februari 2005 22:23 schreef HeatWave het volgende:
kan ik me voorstellen Litso.
Dit gaat hem niet echt meer worden denk ik.
Mooi! Schuif ik je naar het andere lijstje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:37 schreef Litso het volgende:
Ok, ik kom gewoon!
Er komt blijkbaar toch nog wel een aantal mensen, en ik heb me er wel enorm op verheugd
Alleen eh... waar zit die B&W en hoe zien jullie eruit
Oh puhlease!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwelijke Ajacieden zijn altijd welkom natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:04 schreef Roellio het volgende:
Ik kom! Met PP en BB en misschien met Blumchen!
Spelersvrouwen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwelijke Ajacieden zijn altijd welkom natuurlijk.
mietjequote:Op woensdag 2 maart 2005 08:58 schreef Marty26 het volgende:
Wanneer er nou ooit een lowlands komt met huisjes wil ik er ook nog wel eens gaan kijken
Geen idee, maar check het lijstje in de OP dan kan je een beetje zien wie er iig nog wel komen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:21 schreef PPL het volgende:
Het gaat dus nog wel gewoon door zaterdag ?
Hoeveel afzeggingen zijn er nou zo'n beetje ?
Begin jij nou ook alquote:
Ben ik het helemaal mee eensquote:
Dan bouwen we een iglo.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:39 schreef livEliveD het volgende:
Hoe laat kan ik het beste naar de B&W komen?
En wat als we nog steeds zijn ingesneeuwd?
Het is Amsterdam, geen fukking friesland, het leven gaat hier gewoon door hoor. Al vraag ik me af wat er eigenlijk door zou moeten gaan in frieslandquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:39 schreef livEliveD het volgende:
Hoe laat kan ik het beste naar de B&W komen?
En wat als we nog steeds zijn ingesneeuwd?
Vindt die man van je dat wel goed?quote:
Vast wel, en anders maak ik een sneeuwpop van hem.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vindt die man van je dat wel goed?
Niet veel volgens mij vandaag.quote:En wat ze in Friesland doen vraag ik me ook af
Veel sterkte Myriam, ik denk aan jequote:Op donderdag 3 maart 2005 08:41 schreef Myriam7 het volgende:
Ik wens jullie allemaal veel plezier bij de rockmeet. Hopelijk kan ik bij de volgende meet wel van de partij zijn.![]()
Ik vertrek zodadelijk richting Maastricht.
Megadeth--Poisin was the cure![]()
![]()
Precies. Sterktequote:
Ik offer wel wat ruimte op.quote:
Uhm, heel lief van je maar eigenlijk ken ik je niet zo goedquote:
Ah, uio, ik heb ook nog een stekkie nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm, heel lief van je maar eigenlijk ken ik je niet zo goed
Heb jij met al je vrouwenkennis dan nog niets geregeld?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:27 schreef boebiedoe het volgende:
Ah, uio, ik heb ook nog een stekkie nodig..
Dat wou ik eigenljik ter plekke doen. Maar stel nou, puur hypothetisch gezien, dat me dat niet zou lukken, dan heb ik nog een stek nodig, ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb jij met al je vrouwenkennis dan nog niets geregeld?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:25 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat het hoogst waarschijnlijk echt niet halen.
Ik heb een dinnertje zaterdag avond en weet niet of ik daarna nog die kant op ga komen ik denk het haast niet.
Maar mocht ik wel komen zie je me wel verschijnen. En anders have fun allemaal en zuipse enzo
Ik kruip er wel bij jou naast.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb al Orange en JMG over de vloer, er passen er nog wel 1 of 2 bij maar die moeten dan zelf dekens en matjes meenemen
Ook weer geregeld.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb al Orange en JMG over de vloer, er passen er nog wel 1 of 2 bij maar die moeten dan zelf dekens en matjes meenemen
Ik stouw het allemaal in een tas en die neem ik gewoon mee, net zoals ik wel vaker doe, en pleur hem onder een tafel.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:41 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het prima hoor Nikky! Moeten alleen wel ff kijken hoe of wat, want ik ga dus eerst naar de Melkweg. Dus even kijken hoe je het dan doet met je spullen
En Tim moet ook gewoon een matje en slaapzak meenemen als-ie wil bijven pitten
Is dat niet een beetje erg rigoureus jegens Tim?quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:26 schreef nikky het volgende:
en pleur hem onder een tafel.
Ik ben weer thuis. Zie ook dit topic.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Sterkte Myriam
Hey Sanne! Ben je weer thuis, of heb je een PC in het AMC opgescharreld?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje erg rigoureus jegens Tim?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:08 schreef livEliveD het volgende:
Zet mij maar op de ik-kom-zeker-ergens-op-de-avond-binnenlopen-lijst
Afgesprokenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:38 schreef nixxx het volgende:
Tsja.... dansen.. ik kan het niet, maar geef me een paar biertjes en ik doe het toch
Geen dank, ik vind ut gezellig!quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik stouw het allemaal in een tas en die neem ik gewoon mee, net zoals ik wel vaker doe, en pleur hem onder een tafel.
Thnx meisje..
Dat is genoeg voor mijquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis. Zie ook dit topic.
quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:33 schreef PPL het volgende:
Veel plezier gewenst allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |